3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 3 mei 2010 om 11:32
Net bij zitten lezen. Ik ben gisteren weggegaan, omdat ik een dooddoener t forum op wilde gaan smijten. Telkens als ik merk dat ik dat wil gaan doen neem ik afstand.
Z&Z vervelend dat je er slecht van geslapen hebt. Afstand nemen is voor mij in die gevallen t beste forum of 3000 pauze.
Voor mij is t ook weer tijd voor een 3000 pauze.
Z&Z vervelend dat je er slecht van geslapen hebt. Afstand nemen is voor mij in die gevallen t beste forum of 3000 pauze.
Voor mij is t ook weer tijd voor een 3000 pauze.
maandag 3 mei 2010 om 11:39
Ik vond de post van BAM wel verwijtend, zo van dat jij dat niet snapt, dat ze geen grapje maakt, alsof ik de wijsheid in pacht heb.
Jullie zijn mijn uitlaatklep en vind het altijd gewoon heel gezellig hier en als ik voor mij gevoel dan zo aangevallen wordt vind ik dat niet meer dan logisch dat ik daar wakker van lig.
Maar ja het is maar internet he, dat is nu duidelijk.
Zo zag ik dat al niet meer, maar dat is nu iig wel duidelijk, dat dat het toch is.
Zodra iemand ergens over wakker ligt, dan moet je maar een pauze nemen, hoeft niet over gesproken te worden, ligt gewoon aan jezelf, dat je het forum te serieus neemt, toch.
Jullie zijn mijn uitlaatklep en vind het altijd gewoon heel gezellig hier en als ik voor mij gevoel dan zo aangevallen wordt vind ik dat niet meer dan logisch dat ik daar wakker van lig.
Maar ja het is maar internet he, dat is nu duidelijk.
Zo zag ik dat al niet meer, maar dat is nu iig wel duidelijk, dat dat het toch is.
Zodra iemand ergens over wakker ligt, dan moet je maar een pauze nemen, hoeft niet over gesproken te worden, ligt gewoon aan jezelf, dat je het forum te serieus neemt, toch.
maandag 3 mei 2010 om 11:44
maandag 3 mei 2010 om 11:46
Ja, wakker liggen vind ik voor mezelf te ver gaan. Maar goed 3000 is voor mij geen uitlaadklep, dat is misschien het verschil. Als ik me erger aan iets hier, dan is voor mij de juiste weg afstand. Voor jou is dat uitpraten.
Uitpraten is voor mij wel de weg met mensen waar ik ook irl contact mee heb, want ik vind dat dat face to face of telefonisch moet. Hier is voor mij de weg, afstand, aandacht naar wat anders. Nogmaals dit geldt voor mij.
Uitpraten is voor mij wel de weg met mensen waar ik ook irl contact mee heb, want ik vind dat dat face to face of telefonisch moet. Hier is voor mij de weg, afstand, aandacht naar wat anders. Nogmaals dit geldt voor mij.
maandag 3 mei 2010 om 12:11
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 11:44:
Jij noemt het verstandig, ik noem het makkelijk Bammetje. Als je zo nodig moet zeggen wat je vindt, heb dan ook het fatsoen om anderen te laten reageren ipv daarna weg te gaan. Een gesprek is geen eenrichtingsverkeerd en dit is geen mededelingenbord.
En een forum is geen chat en geen msn, op een forum plaats je een bericht en lees en reageer je later weer als je weer tijd hebt.
Gisteravond had ik even iets anders te doen wat ik even belangrijker vond.
En ja, al sik een verwijtend bericht naar iemand had gemaakt was het netjes geweest om het uit te praten maar dat is niet het geval wel?
Jij noemt het verstandig, ik noem het makkelijk Bammetje. Als je zo nodig moet zeggen wat je vindt, heb dan ook het fatsoen om anderen te laten reageren ipv daarna weg te gaan. Een gesprek is geen eenrichtingsverkeerd en dit is geen mededelingenbord.
En een forum is geen chat en geen msn, op een forum plaats je een bericht en lees en reageer je later weer als je weer tijd hebt.
Gisteravond had ik even iets anders te doen wat ik even belangrijker vond.
En ja, al sik een verwijtend bericht naar iemand had gemaakt was het netjes geweest om het uit te praten maar dat is niet het geval wel?
maandag 3 mei 2010 om 12:14
Nou dat is wel het geval Bammetje, en dan had het je ook netjes gestaan om even te blijven hangen. Eerst een verwijtende posting plaatsen en dan melden dat je wel wat beters te doen hebt...lekker makkelijk... Dan had je die hele posting wel kunnen laten trouwens.
Maar is ook prima, dan reageer ik verder niet op je, want ik heb wel wat beters te doen dan energie steken in iemand die alleen zichzelf wil horen praten en geen interesse toont in andermans reacties.
Maar is ook prima, dan reageer ik verder niet op je, want ik heb wel wat beters te doen dan energie steken in iemand die alleen zichzelf wil horen praten en geen interesse toont in andermans reacties.
maandag 3 mei 2010 om 12:18
Mocy, jou moest ik dus hebben
Je schreef dat 'mensen' anders reageren naar elkaar toe, omdat ze elkaar IRL kennen. Voor mezelf sprekend, ik reageerde gisteravond op een post van Floor, heb haar de hele dag niet gesproken. Wel is er een sms'je van haar gekomen een uur nà de bewuste posting.
Floor heeft hier op 3000 gezegd dat ze overwerkt is.
Voor mij geldt bij mensen die ik IRL ken eerder het omgekeerde. Ik word een slechte verstaander, juist, omdat ik het IRL contact niet wil beschadigen. De 'beschuldiging' die in je post zat laat ik dan ook van me afglijden.
Je schreef dat 'mensen' anders reageren naar elkaar toe, omdat ze elkaar IRL kennen. Voor mezelf sprekend, ik reageerde gisteravond op een post van Floor, heb haar de hele dag niet gesproken. Wel is er een sms'je van haar gekomen een uur nà de bewuste posting.
Floor heeft hier op 3000 gezegd dat ze overwerkt is.
Voor mij geldt bij mensen die ik IRL ken eerder het omgekeerde. Ik word een slechte verstaander, juist, omdat ik het IRL contact niet wil beschadigen. De 'beschuldiging' die in je post zat laat ik dan ook van me afglijden.
maandag 3 mei 2010 om 12:22
maandag 3 mei 2010 om 12:25