3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 3 mei 2010 om 12:29
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 12:28:
Daarom probeer ik meestal de posting te quoten waar ik op reageer, anders kunnen de zaken idd zo door elkander gaan lopen.
Ja, dat doe ik eigenlijk altijd ook. Zul je net zien... Gelukkig was je er en kon t snel uit de wereld geholpen worden.
*hand reik*
Daarom probeer ik meestal de posting te quoten waar ik op reageer, anders kunnen de zaken idd zo door elkander gaan lopen.
Ja, dat doe ik eigenlijk altijd ook. Zul je net zien... Gelukkig was je er en kon t snel uit de wereld geholpen worden.
*hand reik*
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 3 mei 2010 om 12:33
Ik heb juist een onverwachte vrije middag.
Dank voor de tijdelijke overname van mijn slechte gesternte dus, Ier. Ik heb weliswaar 2x 10 minuten door de regen gefietst voor een afspraak die maar 5 minuten duurde, maar dat was bij de tandarts en de afspraak (behandeling van 1,5 uur ofzo ) bleek gebaseerd op een misverstand. Dus na 5 minuten in de stoel zat ik alweer op de fiets naar huis. Zonder dat hij ook maar met de boor naar mijn mond gewézen had.
Dat jij in ruil daarvoor nu wel wegmoet... echt... ware vriendschap, ik kan er niets anders van maken!
Dank voor de tijdelijke overname van mijn slechte gesternte dus, Ier. Ik heb weliswaar 2x 10 minuten door de regen gefietst voor een afspraak die maar 5 minuten duurde, maar dat was bij de tandarts en de afspraak (behandeling van 1,5 uur ofzo ) bleek gebaseerd op een misverstand. Dus na 5 minuten in de stoel zat ik alweer op de fiets naar huis. Zonder dat hij ook maar met de boor naar mijn mond gewézen had.
Dat jij in ruil daarvoor nu wel wegmoet... echt... ware vriendschap, ik kan er niets anders van maken!
maandag 3 mei 2010 om 12:42
Ik vind het jammer dat er helegaar niet gereageerd wordt op mij BAM en dat het wordt afgedaan alsof ik een stomme zeur ben.
Noanne, het ging mij ook niet om jou reactie, want jouw reacties waren voor gewoon duidelijk voor ons allen bedoeld zonder ons het gevoel te geven dat wij niet zo slim bezig waren.
Nou ja zal wel aan mij liggen....
Noanne, het ging mij ook niet om jou reactie, want jouw reacties waren voor gewoon duidelijk voor ons allen bedoeld zonder ons het gevoel te geven dat wij niet zo slim bezig waren.
Nou ja zal wel aan mij liggen....