3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Zus ik reageer even niet inhoudelijk omdat ik zo weg moet, dat is geen opzettelijke negeermodus, maar slechts dat ik niet zomaar iets neer wil plempen en weg ga.

Vandaar
hm iemand serieus nemen...

de enigste plek waar ik serieus word genomen is toch wel in bed vrees ik... eigen schuld ...
Ja jij bent perfect Q, maar het is natuurlijk onrealistisch om die perfectie op onze onvolmaakte persoontjes te gaan projecteren.
Dat bedoelde ik dus ook Sgaap maar ik ben niet zo duidelijk schijnbaar.
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 13:06:

Ja jij bent perfect Q, maar het is natuurlijk onrealistisch om die perfectie op onze onvolmaakte persoontjes te gaan projecteren. Zeg mop... als je zo snel uit je panty schiet hè... zou het dan geen idee zijn om gewoon eens kousen te gaan dragen?
Sgaap, als iemand tegen me aanzeikt moet diegene niet verbaasd opkijken als ik terug ga zeiken. Ik ben geen pispaaltje.
Ik heb trouwens niet eens kousen aan vandaag, ik heb gewoon een fokking lange broek aan met een wollen trui erop. Het is MEI !!!
quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 13:05:

[...]

Als je begrip hebt voor de instinctmatige reflex van de één... zou het dan niet net zo eerlijk zijn om eveneens begrip op te brengen voor de instinctmatige reflex van de ander?

Zomaar een vraagje hoor. Ik vind het een goede vraag
Sgaap, dat had ik wel gelezen btw maar dacht dat Minny daar antwoord op had gegeven, toch?
quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 13:07:

[...]

Zeg mop... als je zo snel uit je panty schiet hè... zou het dan geen idee zijn om gewoon eens kousen te gaan dragen? Ja maar die zakken weer om de haverklap af, dus dan ben je nog nergens, en voor je het weet krijg ik m op de kop. Nou dan zijn de rapen helemaal gaar natuurlijk
Minny, niet alles op dit forum/topic is persoonlijk naar iemand gericht. Dus misschien is het handig niet alles persoonlijk op te vatten en soms iets gewoon even te laten gaan.

Zoals iemand al zei, zolang ik niet expliciet genoemd wordt zal het niet over mij gaan.
Heb ik dat?!
quote:courageux schreef op 03 mei 2010 @ 13:06:

hm iemand serieus nemen...

de enigste plek waar ik serieus word genomen is toch wel in bed vrees ik... eigen schuld ...Nou, dat is tenminste nog iets!
wanneer komt eigenlijk de 3000+ soap... zit meer spanning in dan in gtst iig...
Nou I'm lost en bemoei me er niet meer mee, aangezien ik dacht dat het om mijn posting ging en ik mijzelf helemaal belangrijk waande en dat terwijl het ging om iets wat eerder op de avond was gebeurd.
Gezien de omstandigheden nam ik het wel degelijk op als een betichting naar mijn kant. Teruglezende kom ik tot exact dezelfde conclusie trouwens.
Cour, wat een idee, ga nadenken wie het sgaap moet gaan spelen
Heb ik dat?!
iig iemand met krulletjes
Ik dacht vanmorgen dat het leuk was om open schoenen aan te trekken. Staat leuk maar mensen wat is het koud
Heb ik dat?!
Ik wil dan gaarne dat Monica Bellucci mij gaat spelen.
Nou, anyway..

Ik hoop dat de warmte snel weer terugkeert, want het is irl al koud genoeg!

Brrrr......
En ik ben Charlize Theron anders gaat het hele gebeuren niet door.
quote:courageux schreef op 03 mei 2010 @ 13:13:

iig iemand met krulletjes Jeroen Pauw?
Ik door Audrey hepburn!

Oh nee... dat kan niet meer
daar is het idd niet echt het weer voor sgaap... open schoenen...

majah van het weer kun je geen fuck opaan...

donderdag langs de buiten thermometer : 28 graden

dag later zelfde tijd reed ik er weer langs: 12 graden

hoe wordt een een mens toch ziek...

ga in Nederland wonen...
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 13:03:

[...]

Dan had je dat vantevoren moeten bestellen TBL, nu is het helaas te laat

Maar, maar ik heb altijd mooi weer als we in mei op vakantie gaan. Zelfs als we naar Engeland gaan.

Ik wil mooi weer
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven