Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Kun je ook nog annuleren? Ik weet namelijk niet of mijn man moet werken en in wat voor toestand ik zelf ben.
Ik kan je de info ook wel doormailen?
En als ik kom, Jala - moet het nog even checken met mijn vakantieschema - kennen wij elkaar nu ook een beetje en ik ben echt heel erg gezellig.

Even een huishoudelijke mededeling tussendoor: Bij deze meet worden dezelfde regels aangehouden als bij de eerdere meets. Dat betekent o.a. dat je alleen welkom bent als je actief bent op het forum op het moment van de openingspost van dit topic. (En verder natuurlijk: geen foto's, geen films, geen gepermabanden, nou ja, het gebruikelijke dus. )
Q is stuur mijn sgaapie wel mee met iemand, ben ik er toch een beetje
Heb ik dat?!
quote:biebelie schreef op 03 mei 2010 @ 14:58:

[...]

Die is toch zo aangemaakt!!?ook als je dat nog nooit gedaan hebt?? een totale digibeet bent?
Is heel simpel Jala.

10 min werk!
quote:Gravinnetje schreef op 03 mei 2010 @ 14:58:

Kun je ook nog annuleren? Ik weet namelijk niet of mijn man moet werken en in wat voor toestand ik zelf ben.Ja hoor. Tegen de tijd dat de meet nadert, komt er nog een mailronde waarin om je definitieve aanmelding gevraagd wordt. Tot die tijd kun je volledig kosteloos annuleren. Reputatieschade is voor eigen rekening.
quote:Whiskers schreef op 03 mei 2010 @ 14:59:

Ik kan je de info ook wel doormailen?graag Whiskers, als dit aan mij gericht is
quote:Sgaapie schreef op 03 mei 2010 @ 14:59:

Q is stuur mijn sgaapie wel mee met iemand, ben ik er toch een beetje Ja, goed plan!
quote:Sgaapie schreef op 03 mei 2010 @ 14:53:

Wat vervelend dan zit ik als het goed is aan de tapas met rose op de Ramblas in Barca Hey, ik krijg nu toch zomaar uit het niets een idee voor de locatie
quote:delphicat schreef op 03 mei 2010 @ 14:34:

[...]

* ijzingwekkende muziek *

Moehahahahhahaha!

* zware deur slaat ergens in de verte dicht met een dreun *

Nouhou!!!!

Qwertu!! Delphi doet gemeen tegen mij!!!!
Iets anders
quote:Jala5 schreef op 03 mei 2010 @ 14:59:

[...]

ook als je dat nog nooit gedaan hebt?? een totale digibeet bent?

Ja hoor

Als jij kan forummen lukt hyves ook.

Ga naar www.hyves.nl

rechtbovenin de groene knop : GRATIS AANMELDEN

invullen wat er gevraagd wordt en klaar!

(let even op dan dat je je nickname geeft voor je privacy)
Ik ga heel hard nadenken. Het lijkt me erg leuk om forummers in het echt te ontmoeten, maar ik vind het ook eng.

Jullie hebben je best gedaan om het te ont-engen hoor!
Was aan jou gericht Jala.

Biol kan je trouwens ook gewoon de info mailen.

Je hebt niet persé haaifs nodig.
quote:Babsjuh schreef op 03 mei 2010 @ 15:02:

[...]

Nouhou!!!!

Qwertu!! Delphi doet gemeen tegen mij!!!!

We nemen maatregelen!

*noteert: naughty corner inrichten, latje aanschaffen*
quote:Katherina schreef op 03 mei 2010 @ 15:04:

Ik ga heel hard nadenken. Het lijkt me erg leuk om forummers in het echt te ontmoeten, maar ik vind het ook eng.

Jullie hebben je best gedaan om het te ont-engen hoor!

Oeps!

*heeft niets gezegd over maatregelen daarnet *
quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 15:04:

[...]

We nemen maatregelen!

Iets anders
Mag ik dan het latje vasthouden? Ah toe ah toe?
quote:boogje schreef op 03 mei 2010 @ 14:50:

ik vond het de vorige keer te eng, dus ik ga niet meer..Huilie!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 15:04:

[...]

We nemen maatregelen!

Was rechtsonderin de knop en ik heb weer iets gevonden om me zoet te houden, dank je Biebelie
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 15:06:

Mag ik dan het latje vasthouden? Ah toe ah toe? Ja hoor. Houd jij het latje maar vast. Heb je mooi iets om tussen je tanden te houden als ik de zweep erover leg!
Mag ik ook een verzoekje doen voor de locatie???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven