Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Zoef zoef naar Hyves.
Alle reacties Link kopieren
Oh Druif wat een lekker ding zeg. Maar wat is ie al groot. 't Gaat ook zo hard.
Alle reacties Link kopieren
he lieverds,



rainz, wat ben je toch een sterke vrouw. Wat goed dat je het zo hebt opgepakt



Nik, leuk is dat he naar het casino. Ik speel bijna altijd kiet maar ik vind de sfeer altijd leuk



mamz, fijn voelt dat he die herkenning. Dat had ik ook bij mijn ADHD cursus.



Fus, geniet je een beetje van je vakantie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel vriendjes zijn met Druifje hoor

Maar vanavond niet meer. Moe. Hoop dat slapen lukt (vorige keer zat mijn hoofd vol, 's avonds een cursus is helegaars niet slim).



Truste!
Alle reacties Link kopieren
O ja, vergeet helemaal dat ik Rainz helemaal super vind... je mag op elk moment van je leven terugkomen op een genomen beslissing, voelt heerlijk vrij.



Het voelt zeker fijn, Itskie. Niet meer zo onlythelonely.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Gisteren vroeg mijn bed in gedoken, lag er om half 10 al in. Vrij goed geslapen, gelukkig.





Zoeb, zoon heeft twee weken vakantie, na de vakantie gaan we hele ochtenden proberen en als dat goed gaat, gaan we kijken hoe we dat verder kunnen uitbreiden.

Heb idd wel zin in een kop koffie, spreken we nog af.



Dames, tnx voor jullie woorden, doen me goed.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieve lieffies!



Het was (voor Happy) een vroeg dagje. Ixsje was om half 5 wakker............. das vroeg.............

Nu tijgert Ixsje alles onveilig te maken, trekt zich overal aan op, stoot tenen en hoofd, maar is een bikkel



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
heerlijk kinderen, buuf



Goedemorgen dames en heer



Ik moet nog een dagje werken en dan ben ik weer vrij. Denk dat ik zo maar even wat kleine klusjes doe dan heb ik morgen bijna niets te doen



de zon laat zich ook weer zien, dus geniet lekker van de dag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Ik heb toch lekker uitgeslapen, sorry H_M en Buuf.

En nu zit ik lekker lui te zijn achter laptop en ik heb ook al liggen lezen, heerlijk als je een paar dagen vrij bent.

De wasmachine en droger staan ook al aan hoor!



En ik moet vandaag nog,



- Hardlopen.

- Boodschappenlijst maken.

- Boodschappen doen.

- Lijst voor vakantie maken.

- Nog meer wassen, drogen en misschien strijken.

- Naar centrum om van alles te kopen oor school.

- Naar vriendin om te helpen met inpakken.

- Koken, eten, luieren.



Ik denk dat maar eens ga beginnen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Vandaag:

- werken

- wassen, drogen, opruimen

- koken

- stofzuigen

- boodschappenlijstje maken

- spaarrekening uitzoeken



Zo snel mogelijk:

- makelaars uitnodigen voor intake

- kledingkast opruimen

- meubel in badkamer schuren en schilderen

- opruimen, opruimen, opruimen

- boeken te koop aanbieden bij tweedehands boekenwinkel

- berging uit- en opruimen

- ramen wassen

- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken

- keuken witten

- meer spullen voor de kringloop verzamelen

- zoveel mogelijk spullen weggooien

- afspraak bij tandarts maken

- naar de kapper

- kitvoegen badkamer vervangen

- afspraak maken fysio

- CD copieëren (en daarvoor meenemen naar werk)
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Vandaag: koppijn. Dat is wel ongeveer standaard, maar het lijkt alsof de medicatie nu niet aan slaat. Plannen afhankelijk dus van wat die koppijn doet.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!



Zoeb, ik ben er wel hoor maar ben een beetje minder online en op PC. Raar hoe dat werkt want ik heb me al heel vaak voorgenomen niet op werk te forummen maar dan ga ik jullie missen en doe ik het dus toch..



Gold, grappig dat je aan me dacht, onder de douche nog wel!

Het gaat hier best ok hoewel het af en toe best lastig is om steeds de positivo te zijn en degene die probeert nog wat actie in de tent te krijgen. Gaat nu nog goed maar hoop dat dat zo blijft...



Rainz ik vind je echt zo'n enorme kanjer!! Heel goed dat je je grenzen aangeeft en dat je het rustig aan doet. Ik hoop dat hij zich beseft dat hij wel heel erg blij mag zijn dat hij nog een kans krijgt en dat hij vanaf nu gewoon heel erg zuinig op je gaat zijn!



Mamz.. wat balen van die hoofdpijn. Heb zelf jarenlang vrijwel dagelijks hoofdpijn gehad en daar word je niet blij van. Gelukkig gaat het nu al een tijd heel goed. Ik hoop voor je dat het snel een beetje zakt.



Nik en Fus, geniet van jullie vakantie! Hier schijnt de zon (een beetje).
Alle reacties Link kopieren
MissM, die lijst..... pfffffttttt... hij is behoorlijk heftig!



Buuf en Happy, veel plezier met Ixsje vandaag, het klinkt al heel gezellig bij jullie
Alle reacties Link kopieren
quote:gelfling schreef op 04 mei 2010 @ 09:50:

MissM, die lijst..... pfffffttttt... hij is behoorlijk heftig!



Buuf en Happy, veel plezier met Ixsje vandaag, het klinkt al heel gezellig bij jullie



Tja, ik heb weinig plezier met Ixsje vandaag.....behalve dan van half 5 tot 6 uur toen ik de auto in moest om naar mijn werk te gaan.

Ik kan mij nog de mooie tijd herinneren dat je als man gewoon door het geluid van wakker wordende kinderen heen sliep, maar dat is wel erg lang geleden. Ik weet nu tenminste hoe het voelt om midden in de nacht een luier te verschonen



Maar ik heb tenminste een mooi vooruitzicht: als ik na zo vroeg opstaan, een dag werken en daarna ook nog eens anderhalf uur uitsloven op de sportschool toch een beetje moe denk te zijn mag ik lekker vroeg naar bed
Alle reacties Link kopieren
Mogguh...



Ik heb al getennist en koffie geleut.

Voor de rest van de dag hebben we nog geen plannen. Ik denk dat we gekochte plantjes van gisteren gaan planten.

Er moet ook was opgevouwen worden.

En gestofzuigd... Zucht ... What's new...



Buuf, had ik al trouwens verteld dat mijn zus heel erg blij was met haar verjaardagscadeau?
Druifje, wat een lekker manneke hebben jullie!

Leuk, en leuke meiden ook!
Alle reacties Link kopieren
Hoofdpijn is gelukkig weg, het wordt wel een dagje in en rond huis. Kinderen hebben een planning, ik schuif er wel tussendoor met studie en wat kleine huishoudelijke taken.
quote:Happy_Me schreef op 04 mei 2010 @ 10:52:

[...]





Ik kan mij nog de mooie tijd herinneren dat je als man gewoon door het geluid van wakker wordende kinderen heen sliep, maar dat is wel erg lang geleden.Zo loopt man tegen al zijn klanten te roepen dat 't mannetje al doorslaapt...
Alle reacties Link kopieren
Rainz, we spreken af. Komt goed. Gezellig.



Gelf je was dus niet áfwezig maar ook niet afwézig. Snappie 'm?



Druk ochtendje achter de rug.

Ik heb al:

Gewerkt (1 uur, maar heftig door al die rott phishingmails die klanten binnenkrijgen).

Naar de kapper geweest.

Kleren gestreken en omgekleed.

Naar de dietiste. YES min 1,2 kilo.

Boodschappen gedaan.



En nu dus lekker rustig aan de koffie. Ik vind het wel weer even goed zo.



Ik hoorde vanmorgen dat ik vrij heb morgen. Totaal geen rekening mee gehouden dat het 5 mei is en dat ik niet hoefde.

we zijn wel gewoon open van 8.00u tot 22.00u.

Wat lekker, ook al is het maar één uurtje per dag.



Diëtiste vond dat ik moet proberen een paar keer per dag 10 minuten op de hometrainer te gaan. Ik krijg nu totaal geen beweging met die knie. Nog niet eens zo'n gek idee. Het ding staat te verstoffen boven.
Alle reacties Link kopieren
Ik was wel om zes uur al wakker en ben opgestaan en was om half zeven gedoucht.



Mamz lekker dat de koppijn weg is. Ik heb hem nog dagelijks. Geen zware, maar wel vervelend.
quote:Miss Moneypenny schreef op 04 mei 2010 @ 11:40:

Druifje, wat een lekker manneke hebben jullie!

Leuk, en leuke meiden ook!



Dank je wel! Ze doen het ook erg goed met z'n allen.

Maar jullie mannetje is ook niet mis! Lief he, die tandloze lachende koppies...




Ik moet eerst bijlezen en kom dan reageren.
Alle reacties Link kopieren
Er komt weinig uit mijn handen vandaag.

Wasmachine en droger draaien volop maar daar blijft het ook bij.



En ik heb helemaal geen zin om vriendin te helpen inpakken.

Is dat erg?!

Ik heb gewoon zin om aftebellen, is dat erg?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 04 mei 2010 @ 12:28:

Er komt weinig uit mijn handen vandaag.

Wasmachine en droger draaien volop maar daar blijft het ook bij.



En ik heb helemaal geen zin om vriendin te helpen inpakken.

Is dat erg?!

Ik heb gewoon zin om aftebellen, is dat erg?! Nee joh helemaal niet erg.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Nik, niks erg

Maar iets zegt me dat je toch gegaan bent?



Wij hebben net alle plantjes geplant en nog meer plantjes gekocht en twee Oleanders besteld. Nu kappen we weer even.



De kleine Druif en de kleine Mmetje zijn inderdaad allebei schatjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven