Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Moggu!



Wij zijn net wakker,wat heerlijk is dat,geen wekker!



Middelste is van zijn gips verlost!Hoera!Heeft nog wel een soort steunkous voor als ie gaat sporten.



Geen plannen voor vandaag,geloof dat hier in het durpke niet veel te doen is.



Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hoezo extra vrije dag? Ik ben gewoon aan het werk, weliswaar thuis op de bank met mijn laptop op schoot, maar toch.

Mijn wederhelft is nog wel in zeer diepe rust.....en dat om half 10
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



ik was weer wakker. Ook zonder wekker maar weer veel te vroeg. Mijn wederhelft had het een uur geleden over 10 minuutjes .



Ondertussen heb ik de keuken al gedaan en een was. Mag nu dus even pauze van mezelf



Geen idee of we wat gaan doen. Eerst maar eens kijken of er uberhaupt wat de doen is in mijn dorp
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook eens een extra vrije dag H_M, normaal gaat/moet/is die toko altijd open!



Fijn Coe, is hij nog best snel van dat gips verlost.



Ik ga mijn nagels lakken, espreso's drinken, omkleden en lopen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Ben alweer druk in de weer geweest. De stofzuiger is door het huis heen gehaald, de dweil erachteraan, de bovenverdieping gepoetst, de bedden verschoond en de eerste was zit in de wasmachine.



Als het zonnetje zo blijft schijnen als het nu doet ga ik vanmiddag met de kinderen even het bos in.



Verder nog even geen plannen, nu eerst even een kop koffie.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wakker!



Leuke combinatie Nikki, nagels lakken en lopen. Als je dan met je handen in lucht gaat lopen, wapperen je nagels lekker droog



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Doe ik vaak hoor Buuf.

Ik moet alleen met een jasje lopen dus dat wordt uitkijken!

Lekker geslapen?



Jeetje Rainz, wat ben je fanatiek op de vroege morgen.

Ik ben alleen nog maar mijn bed uit, en ben aan de espresso gegaan.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Eerst jasje aan, dan lakken?



Heerlijk geslapen! Gisternacht heeft Ixsje hier geslapen en was erg vroeg wakker en wij (lees Happy) dus ook. Vannacht heeft hij het nog bonter gemaakt door ieder uur wakker te zijn en te willen spelen. Gelukkig was hij toen bij zijn ouders
Alle reacties Link kopieren
De mouwen van het jasje zijn te lang.

Is handig in de winter, doe nooit handschoenen aan, maar is lastig met nagels hoor.

Het is echt een toestand.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Je zult vrouw zijn............
Alle reacties Link kopieren
daarom lak ik mijn nagels gewoon nooit
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Volgend leven word ik man, lekker makkelijk.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 05 mei 2010 @ 10:59:

daarom lak ik mijn nagels gewoon nooitDa's wel een beetje saai hoor.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh!

Wij zijn ook al wakker vanaf 7 uur (voedertijd Mmetje).

James ligt weer te tukken, ik heb Fringe op video gekeken.

Dadelijk weer voeden, knuffelen en spelen.

En daarna zal ik maar eens douchen, de was opruimen, nog een wasje draaien, stofzuigen, oud papier verzamelen en opruimen

vanmiddag even wandelen, als het een beetje weer is, het miezert nu
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Ah, wat fijn dat Middelste nu gipsloos is, Coebergh.



Ik ben suf, gaar, deuzig, en schijn over een kwartier in de bus te zitten om kinderen naar een zeskamp te brengen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Hier ook een "niks hoeft"dagje. Zoonlief is aan eht logeren bij zijn Opa, die heb ik gisteren weggebracht.

Lief en ik wilden iets doen wegens vandaag 3 jaar samen maar we hebben besloten dat het niets doen wordt Ook lekker.

Dus een dagje badderen, wat wasjes draaien, wat stofzuigen, wat in bad (ja, nog een keer, dan doen mijn heupen geen zeer), wat borduren, wat forummen. Zo iets ongeveer
Lekker toch, Fuss.

Zet hem op, Mamz! Ben je de rest van de dag dus kinderloos of ga je aanmoedigen?
Alle reacties Link kopieren
Deuzig! Wat een woord!



Ik heb van de week mijn nagels gelakt, maar kon niet kiezen welke kleur. Nu heb ik links 3 knalrode en twee donkerrode nagels en rechts 2 knalrode en 3 donkerrode nagels. Fraai hoor!



Fus, gefeliciteerd met jullie 3-jarig jubileum!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Buuf al die kleurtjes.

En lekker veel mama's kinderloos vandaag. Ook wel eens fijn toch.



Ik ga douchen en Nienkes graf mooi maken. Bloemen (roze roosjes met paarse hyacinten) en plantjes erop zetten en nieuwe gedichtjes. Die verdwijnen regelmatig. Snap er soms niets van. Het lijkt wel of ze meegenomen worden. Dus nieuwe uitgeprint en gelamineerd en op hoop van zegen dat ze nu wat langer blijven staan.



Maak er een fijne rustige dag van allemaal.
Ik heb boodschappen gedaan,ik snap soms niet waar alles blijft



Gefeliciteerd met jullie jubileum Fussie!



Straks na de middagslaap even naar het kerkhof,middelste heeft een tekening voor opi gemaakt.

Zoeb,zouden ze die gedichten meenemen dan?Ik heb een paar jaar geleden een oude vrouw betrapt die plantjes en kaarsjes bij graven meenam om ze bij haar dochter op het graf te zetten.Mensje was hartstikke dement,wist niet wat ze deed.Was best zielig.
Alle reacties Link kopieren
Ja ze worden meegenomen. Eerst dacht ik dat ze misschien weggewaaid waren, maar dan zou ik ze terug moeten vinden.

Wat moeten mensen ermee? Ze zijn best persoonlijk.



Ocharm dat demente menske. Zoiets zou manliefs moeder ook gedaan hebben.



Wat lief Coe dat middelste een tekening maakt voor opi heeft gemaakt. Doe je die ook lamineren? Anders zijn ze na een regenbui al weggevaagd.
Alle reacties Link kopieren
Grrrr, zit alleen maar te forummen, nog geen nuttig iets gedaan. I kga maar eens wat doen.



Oh, hilarisch. Lief is een cd aan het maken met muziek voor bij de bevalling. Wil hij er "rape me" van Nirvana op zetten.

Fijne man is het ook

Weer leuker is dan het nummer "Skippy" van Thelonious Monk. Maar dat is bloednerveuze jazz.....
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Fuss, dolle boel wordt dan.

Gefeliciteerd met jullie jubileum.



Dat is helemaal niet gek hoor, verschillende kleuren nagels.

Ik heb nu 2 kleuren doorelkaar.

Het ziet er aardig uit, niet geweldig.



EN nu ga ik een tosti eten!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Vriend vindt nagellak stinken!Dat proeft hij op zijn tong zegt ie...net als geurkaarsjes en wierook enz.Maar meestal heeft hij vette pech en smeer ik het toch op,of steek het toch aan!



Wat naar Zoeb dat mensen zoiets meenemen.Tekening zit in een plastic hoesje,ik heb niet zo'n lamdinges apparaat

Middelste heeft opi niet gekend,daar was ie te jong voor,maar nu met gister herdenking en vandaag bevrijdingsdag is hij er veel mee bezig.Ik vond in de kast nog mooie kaarsen dus die ga ik bij babyN op het grafje zetten.



Nicht,waarvan vriend vorig jaar is overleden heeft een nieuwe vriend!Ben blij voor haar!Vanavond komt ze hem laten keuren
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor je nicht Coe!

Succes met keuren.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven