Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 5 mei 2010 om 09:54
goedemorgen
ik was weer wakker. Ook zonder wekker maar weer veel te vroeg. Mijn wederhelft had het een uur geleden over 10 minuutjes .
Ondertussen heb ik de keuken al gedaan en een was. Mag nu dus even pauze van mezelf
Geen idee of we wat gaan doen. Eerst maar eens kijken of er uberhaupt wat de doen is in mijn dorp
ik was weer wakker. Ook zonder wekker maar weer veel te vroeg. Mijn wederhelft had het een uur geleden over 10 minuutjes .
Ondertussen heb ik de keuken al gedaan en een was. Mag nu dus even pauze van mezelf
Geen idee of we wat gaan doen. Eerst maar eens kijken of er uberhaupt wat de doen is in mijn dorp
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 5 mei 2010 om 10:18
Goedemorgen!
Ben alweer druk in de weer geweest. De stofzuiger is door het huis heen gehaald, de dweil erachteraan, de bovenverdieping gepoetst, de bedden verschoond en de eerste was zit in de wasmachine.
Als het zonnetje zo blijft schijnen als het nu doet ga ik vanmiddag met de kinderen even het bos in.
Verder nog even geen plannen, nu eerst even een kop koffie.
Fijne dag allemaal!
Ben alweer druk in de weer geweest. De stofzuiger is door het huis heen gehaald, de dweil erachteraan, de bovenverdieping gepoetst, de bedden verschoond en de eerste was zit in de wasmachine.
Als het zonnetje zo blijft schijnen als het nu doet ga ik vanmiddag met de kinderen even het bos in.
Verder nog even geen plannen, nu eerst even een kop koffie.
Fijne dag allemaal!
woensdag 5 mei 2010 om 10:23
woensdag 5 mei 2010 om 10:45
woensdag 5 mei 2010 om 11:01
Mogguh!
Wij zijn ook al wakker vanaf 7 uur (voedertijd Mmetje).
James ligt weer te tukken, ik heb Fringe op video gekeken.
Dadelijk weer voeden, knuffelen en spelen.
En daarna zal ik maar eens douchen, de was opruimen, nog een wasje draaien, stofzuigen, oud papier verzamelen en opruimen
vanmiddag even wandelen, als het een beetje weer is, het miezert nu
Wij zijn ook al wakker vanaf 7 uur (voedertijd Mmetje).
James ligt weer te tukken, ik heb Fringe op video gekeken.
Dadelijk weer voeden, knuffelen en spelen.
En daarna zal ik maar eens douchen, de was opruimen, nog een wasje draaien, stofzuigen, oud papier verzamelen en opruimen
vanmiddag even wandelen, als het een beetje weer is, het miezert nu
woensdag 5 mei 2010 om 11:06
Goedemorgen!
Hier ook een "niks hoeft"dagje. Zoonlief is aan eht logeren bij zijn Opa, die heb ik gisteren weggebracht.
Lief en ik wilden iets doen wegens vandaag 3 jaar samen maar we hebben besloten dat het niets doen wordt Ook lekker.
Dus een dagje badderen, wat wasjes draaien, wat stofzuigen, wat in bad (ja, nog een keer, dan doen mijn heupen geen zeer), wat borduren, wat forummen. Zo iets ongeveer
Hier ook een "niks hoeft"dagje. Zoonlief is aan eht logeren bij zijn Opa, die heb ik gisteren weggebracht.
Lief en ik wilden iets doen wegens vandaag 3 jaar samen maar we hebben besloten dat het niets doen wordt Ook lekker.
Dus een dagje badderen, wat wasjes draaien, wat stofzuigen, wat in bad (ja, nog een keer, dan doen mijn heupen geen zeer), wat borduren, wat forummen. Zo iets ongeveer
woensdag 5 mei 2010 om 11:23
woensdag 5 mei 2010 om 11:41
Leuk Buuf al die kleurtjes.
En lekker veel mama's kinderloos vandaag. Ook wel eens fijn toch.
Ik ga douchen en Nienkes graf mooi maken. Bloemen (roze roosjes met paarse hyacinten) en plantjes erop zetten en nieuwe gedichtjes. Die verdwijnen regelmatig. Snap er soms niets van. Het lijkt wel of ze meegenomen worden. Dus nieuwe uitgeprint en gelamineerd en op hoop van zegen dat ze nu wat langer blijven staan.
Maak er een fijne rustige dag van allemaal.
En lekker veel mama's kinderloos vandaag. Ook wel eens fijn toch.
Ik ga douchen en Nienkes graf mooi maken. Bloemen (roze roosjes met paarse hyacinten) en plantjes erop zetten en nieuwe gedichtjes. Die verdwijnen regelmatig. Snap er soms niets van. Het lijkt wel of ze meegenomen worden. Dus nieuwe uitgeprint en gelamineerd en op hoop van zegen dat ze nu wat langer blijven staan.
Maak er een fijne rustige dag van allemaal.
woensdag 5 mei 2010 om 12:49
Ik heb boodschappen gedaan,ik snap soms niet waar alles blijft
Gefeliciteerd met jullie jubileum Fussie!
Straks na de middagslaap even naar het kerkhof,middelste heeft een tekening voor opi gemaakt.
Zoeb,zouden ze die gedichten meenemen dan?Ik heb een paar jaar geleden een oude vrouw betrapt die plantjes en kaarsjes bij graven meenam om ze bij haar dochter op het graf te zetten.Mensje was hartstikke dement,wist niet wat ze deed.Was best zielig.
Gefeliciteerd met jullie jubileum Fussie!
Straks na de middagslaap even naar het kerkhof,middelste heeft een tekening voor opi gemaakt.
Zoeb,zouden ze die gedichten meenemen dan?Ik heb een paar jaar geleden een oude vrouw betrapt die plantjes en kaarsjes bij graven meenam om ze bij haar dochter op het graf te zetten.Mensje was hartstikke dement,wist niet wat ze deed.Was best zielig.
woensdag 5 mei 2010 om 13:01
Ja ze worden meegenomen. Eerst dacht ik dat ze misschien weggewaaid waren, maar dan zou ik ze terug moeten vinden.
Wat moeten mensen ermee? Ze zijn best persoonlijk.
Ocharm dat demente menske. Zoiets zou manliefs moeder ook gedaan hebben.
Wat lief Coe dat middelste een tekening maakt voor opi heeft gemaakt. Doe je die ook lamineren? Anders zijn ze na een regenbui al weggevaagd.
Wat moeten mensen ermee? Ze zijn best persoonlijk.
Ocharm dat demente menske. Zoiets zou manliefs moeder ook gedaan hebben.
Wat lief Coe dat middelste een tekening maakt voor opi heeft gemaakt. Doe je die ook lamineren? Anders zijn ze na een regenbui al weggevaagd.
woensdag 5 mei 2010 om 13:01
Grrrr, zit alleen maar te forummen, nog geen nuttig iets gedaan. I kga maar eens wat doen.
Oh, hilarisch. Lief is een cd aan het maken met muziek voor bij de bevalling. Wil hij er "rape me" van Nirvana op zetten.
Fijne man is het ook
Weer leuker is dan het nummer "Skippy" van Thelonious Monk. Maar dat is bloednerveuze jazz.....
Oh, hilarisch. Lief is een cd aan het maken met muziek voor bij de bevalling. Wil hij er "rape me" van Nirvana op zetten.
Fijne man is het ook
Weer leuker is dan het nummer "Skippy" van Thelonious Monk. Maar dat is bloednerveuze jazz.....
woensdag 5 mei 2010 om 13:05
woensdag 5 mei 2010 om 13:42
Vriend vindt nagellak stinken!Dat proeft hij op zijn tong zegt ie...net als geurkaarsjes en wierook enz.Maar meestal heeft hij vette pech en smeer ik het toch op,of steek het toch aan!
Wat naar Zoeb dat mensen zoiets meenemen.Tekening zit in een plastic hoesje,ik heb niet zo'n lamdinges apparaat
Middelste heeft opi niet gekend,daar was ie te jong voor,maar nu met gister herdenking en vandaag bevrijdingsdag is hij er veel mee bezig.Ik vond in de kast nog mooie kaarsen dus die ga ik bij babyN op het grafje zetten.
Nicht,waarvan vriend vorig jaar is overleden heeft een nieuwe vriend!Ben blij voor haar!Vanavond komt ze hem laten keuren
Wat naar Zoeb dat mensen zoiets meenemen.Tekening zit in een plastic hoesje,ik heb niet zo'n lamdinges apparaat
Middelste heeft opi niet gekend,daar was ie te jong voor,maar nu met gister herdenking en vandaag bevrijdingsdag is hij er veel mee bezig.Ik vond in de kast nog mooie kaarsen dus die ga ik bij babyN op het grafje zetten.
Nicht,waarvan vriend vorig jaar is overleden heeft een nieuwe vriend!Ben blij voor haar!Vanavond komt ze hem laten keuren