Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 3 mei 2010 om 23:20
he lieverds,
rainz, wat ben je toch een sterke vrouw. Wat goed dat je het zo hebt opgepakt
Nik, leuk is dat he naar het casino. Ik speel bijna altijd kiet maar ik vind de sfeer altijd leuk
mamz, fijn voelt dat he die herkenning. Dat had ik ook bij mijn ADHD cursus.
Fus, geniet je een beetje van je vakantie
rainz, wat ben je toch een sterke vrouw. Wat goed dat je het zo hebt opgepakt
Nik, leuk is dat he naar het casino. Ik speel bijna altijd kiet maar ik vind de sfeer altijd leuk
mamz, fijn voelt dat he die herkenning. Dat had ik ook bij mijn ADHD cursus.
Fus, geniet je een beetje van je vakantie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 4 mei 2010 om 07:35
Goedemorgen!
Gisteren vroeg mijn bed in gedoken, lag er om half 10 al in. Vrij goed geslapen, gelukkig.
Zoeb, zoon heeft twee weken vakantie, na de vakantie gaan we hele ochtenden proberen en als dat goed gaat, gaan we kijken hoe we dat verder kunnen uitbreiden.
Heb idd wel zin in een kop koffie, spreken we nog af.
Dames, tnx voor jullie woorden, doen me goed.
Gisteren vroeg mijn bed in gedoken, lag er om half 10 al in. Vrij goed geslapen, gelukkig.
Zoeb, zoon heeft twee weken vakantie, na de vakantie gaan we hele ochtenden proberen en als dat goed gaat, gaan we kijken hoe we dat verder kunnen uitbreiden.
Heb idd wel zin in een kop koffie, spreken we nog af.
Dames, tnx voor jullie woorden, doen me goed.
dinsdag 4 mei 2010 om 09:06
dinsdag 4 mei 2010 om 09:15
Moggû,
Ik heb toch lekker uitgeslapen, sorry H_M en Buuf.
En nu zit ik lekker lui te zijn achter laptop en ik heb ook al liggen lezen, heerlijk als je een paar dagen vrij bent.
De wasmachine en droger staan ook al aan hoor!
En ik moet vandaag nog,
- Hardlopen.
- Boodschappenlijst maken.
- Boodschappen doen.
- Lijst voor vakantie maken.
- Nog meer wassen, drogen en misschien strijken.
- Naar centrum om van alles te kopen oor school.
- Naar vriendin om te helpen met inpakken.
- Koken, eten, luieren.
Ik denk dat maar eens ga beginnen.
Ik heb toch lekker uitgeslapen, sorry H_M en Buuf.
En nu zit ik lekker lui te zijn achter laptop en ik heb ook al liggen lezen, heerlijk als je een paar dagen vrij bent.
De wasmachine en droger staan ook al aan hoor!
En ik moet vandaag nog,
- Hardlopen.
- Boodschappenlijst maken.
- Boodschappen doen.
- Lijst voor vakantie maken.
- Nog meer wassen, drogen en misschien strijken.
- Naar centrum om van alles te kopen oor school.
- Naar vriendin om te helpen met inpakken.
- Koken, eten, luieren.
Ik denk dat maar eens ga beginnen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 4 mei 2010 om 09:19
Vandaag:
- werken
- wassen, drogen, opruimen
- koken
- stofzuigen
- boodschappenlijstje maken
- spaarrekening uitzoeken
Zo snel mogelijk:
- makelaars uitnodigen voor intake
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- boeken te koop aanbieden bij tweedehands boekenwinkel
- berging uit- en opruimen
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- zoveel mogelijk spullen weggooien
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- kitvoegen badkamer vervangen
- afspraak maken fysio
- CD copieëren (en daarvoor meenemen naar werk)
- werken
- wassen, drogen, opruimen
- koken
- stofzuigen
- boodschappenlijstje maken
- spaarrekening uitzoeken
Zo snel mogelijk:
- makelaars uitnodigen voor intake
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- boeken te koop aanbieden bij tweedehands boekenwinkel
- berging uit- en opruimen
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- zoveel mogelijk spullen weggooien
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- kitvoegen badkamer vervangen
- afspraak maken fysio
- CD copieëren (en daarvoor meenemen naar werk)
dinsdag 4 mei 2010 om 09:49
Goedemorgen!!
Zoeb, ik ben er wel hoor maar ben een beetje minder online en op PC. Raar hoe dat werkt want ik heb me al heel vaak voorgenomen niet op werk te forummen maar dan ga ik jullie missen en doe ik het dus toch..
Gold, grappig dat je aan me dacht, onder de douche nog wel!
Het gaat hier best ok hoewel het af en toe best lastig is om steeds de positivo te zijn en degene die probeert nog wat actie in de tent te krijgen. Gaat nu nog goed maar hoop dat dat zo blijft...
Rainz ik vind je echt zo'n enorme kanjer!! Heel goed dat je je grenzen aangeeft en dat je het rustig aan doet. Ik hoop dat hij zich beseft dat hij wel heel erg blij mag zijn dat hij nog een kans krijgt en dat hij vanaf nu gewoon heel erg zuinig op je gaat zijn!
Mamz.. wat balen van die hoofdpijn. Heb zelf jarenlang vrijwel dagelijks hoofdpijn gehad en daar word je niet blij van. Gelukkig gaat het nu al een tijd heel goed. Ik hoop voor je dat het snel een beetje zakt.
Nik en Fus, geniet van jullie vakantie! Hier schijnt de zon (een beetje).
Zoeb, ik ben er wel hoor maar ben een beetje minder online en op PC. Raar hoe dat werkt want ik heb me al heel vaak voorgenomen niet op werk te forummen maar dan ga ik jullie missen en doe ik het dus toch..
Gold, grappig dat je aan me dacht, onder de douche nog wel!
Het gaat hier best ok hoewel het af en toe best lastig is om steeds de positivo te zijn en degene die probeert nog wat actie in de tent te krijgen. Gaat nu nog goed maar hoop dat dat zo blijft...
Rainz ik vind je echt zo'n enorme kanjer!! Heel goed dat je je grenzen aangeeft en dat je het rustig aan doet. Ik hoop dat hij zich beseft dat hij wel heel erg blij mag zijn dat hij nog een kans krijgt en dat hij vanaf nu gewoon heel erg zuinig op je gaat zijn!
Mamz.. wat balen van die hoofdpijn. Heb zelf jarenlang vrijwel dagelijks hoofdpijn gehad en daar word je niet blij van. Gelukkig gaat het nu al een tijd heel goed. Ik hoop voor je dat het snel een beetje zakt.
Nik en Fus, geniet van jullie vakantie! Hier schijnt de zon (een beetje).
dinsdag 4 mei 2010 om 10:52
quote:gelfling schreef op 04 mei 2010 @ 09:50:
MissM, die lijst..... pfffffttttt... hij is behoorlijk heftig!
Buuf en Happy, veel plezier met Ixsje vandaag, het klinkt al heel gezellig bij jullie
Tja, ik heb weinig plezier met Ixsje vandaag.....behalve dan van half 5 tot 6 uur toen ik de auto in moest om naar mijn werk te gaan.
Ik kan mij nog de mooie tijd herinneren dat je als man gewoon door het geluid van wakker wordende kinderen heen sliep, maar dat is wel erg lang geleden. Ik weet nu tenminste hoe het voelt om midden in de nacht een luier te verschonen
Maar ik heb tenminste een mooi vooruitzicht: als ik na zo vroeg opstaan, een dag werken en daarna ook nog eens anderhalf uur uitsloven op de sportschool toch een beetje moe denk te zijn mag ik lekker vroeg naar bed
MissM, die lijst..... pfffffttttt... hij is behoorlijk heftig!
Buuf en Happy, veel plezier met Ixsje vandaag, het klinkt al heel gezellig bij jullie
Tja, ik heb weinig plezier met Ixsje vandaag.....behalve dan van half 5 tot 6 uur toen ik de auto in moest om naar mijn werk te gaan.
Ik kan mij nog de mooie tijd herinneren dat je als man gewoon door het geluid van wakker wordende kinderen heen sliep, maar dat is wel erg lang geleden. Ik weet nu tenminste hoe het voelt om midden in de nacht een luier te verschonen
Maar ik heb tenminste een mooi vooruitzicht: als ik na zo vroeg opstaan, een dag werken en daarna ook nog eens anderhalf uur uitsloven op de sportschool toch een beetje moe denk te zijn mag ik lekker vroeg naar bed
dinsdag 4 mei 2010 om 11:09
Mogguh...
Ik heb al getennist en koffie geleut.
Voor de rest van de dag hebben we nog geen plannen. Ik denk dat we gekochte plantjes van gisteren gaan planten.
Er moet ook was opgevouwen worden.
En gestofzuigd... Zucht ... What's new...
Buuf, had ik al trouwens verteld dat mijn zus heel erg blij was met haar verjaardagscadeau?
Ik heb al getennist en koffie geleut.
Voor de rest van de dag hebben we nog geen plannen. Ik denk dat we gekochte plantjes van gisteren gaan planten.
Er moet ook was opgevouwen worden.
En gestofzuigd... Zucht ... What's new...
Buuf, had ik al trouwens verteld dat mijn zus heel erg blij was met haar verjaardagscadeau?
dinsdag 4 mei 2010 om 12:01
dinsdag 4 mei 2010 om 12:01
Rainz, we spreken af. Komt goed. Gezellig.
Gelf je was dus niet áfwezig maar ook niet afwézig. Snappie 'm?
Druk ochtendje achter de rug.
Ik heb al:
Gewerkt (1 uur, maar heftig door al die rott phishingmails die klanten binnenkrijgen).
Naar de kapper geweest.
Kleren gestreken en omgekleed.
Naar de dietiste. YES min 1,2 kilo.
Boodschappen gedaan.
En nu dus lekker rustig aan de koffie. Ik vind het wel weer even goed zo.
Ik hoorde vanmorgen dat ik vrij heb morgen. Totaal geen rekening mee gehouden dat het 5 mei is en dat ik niet hoefde.
we zijn wel gewoon open van 8.00u tot 22.00u.
Wat lekker, ook al is het maar één uurtje per dag.
Diëtiste vond dat ik moet proberen een paar keer per dag 10 minuten op de hometrainer te gaan. Ik krijg nu totaal geen beweging met die knie. Nog niet eens zo'n gek idee. Het ding staat te verstoffen boven.
Gelf je was dus niet áfwezig maar ook niet afwézig. Snappie 'm?
Druk ochtendje achter de rug.
Ik heb al:
Gewerkt (1 uur, maar heftig door al die rott phishingmails die klanten binnenkrijgen).
Naar de kapper geweest.
Kleren gestreken en omgekleed.
Naar de dietiste. YES min 1,2 kilo.
Boodschappen gedaan.
En nu dus lekker rustig aan de koffie. Ik vind het wel weer even goed zo.
Ik hoorde vanmorgen dat ik vrij heb morgen. Totaal geen rekening mee gehouden dat het 5 mei is en dat ik niet hoefde.
we zijn wel gewoon open van 8.00u tot 22.00u.
Wat lekker, ook al is het maar één uurtje per dag.
Diëtiste vond dat ik moet proberen een paar keer per dag 10 minuten op de hometrainer te gaan. Ik krijg nu totaal geen beweging met die knie. Nog niet eens zo'n gek idee. Het ding staat te verstoffen boven.
dinsdag 4 mei 2010 om 12:28
dinsdag 4 mei 2010 om 13:19
dinsdag 4 mei 2010 om 15:15