Tropicana
woensdag 5 mei 2010 om 11:32
Hai!
We zitten eraan te denken om vanmiddag naar Tropicana te gaan (dat zwembad in rotterdam) Maar ik was daar een paar jaar terug en toen was het echt enorm vervallen en zijn we gauw weer weggegaan (overal roest enzo) Is er iemand recent daar geweest?
De entree is 14 euro per persoon, dus de gok wagen vind ik niet zo leuk!
Danku
We zitten eraan te denken om vanmiddag naar Tropicana te gaan (dat zwembad in rotterdam) Maar ik was daar een paar jaar terug en toen was het echt enorm vervallen en zijn we gauw weer weggegaan (overal roest enzo) Is er iemand recent daar geweest?
De entree is 14 euro per persoon, dus de gok wagen vind ik niet zo leuk!
Danku
woensdag 5 mei 2010 om 12:06
ik krijg vanavond bezoek. Ik heb me voorgenomen om allerlei hapjes klaar te maken, het huis wat te ordenen, zelf te douchen, boodschappen te doen en misschien nog een middagdutje te doen. En het enige wat ik doe is forummen...oh ja en ik heb net een tosti en twee boterhammen met kip-sate salade zitten wegwerken...
woensdag 5 mei 2010 om 13:30
Ik ben er afgelopen weekend geweest en het was nog steeds zoals het vroeger ook was. "subtropische" zwembaden zijn naar mijn mening altijd een beetje viezig. Zo ook tropicana. Maar mijn zoontje vond het heel leuk (en dan vind ik het al snel prima). Als moeder met peuter val ik geloof ik niet echt in de doelgroep om lastig gevallen te worden door groepjes pubers.