~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuke foto´s Sam!

Ik zal die van mij op hyves plaatsen (lukt niet meer op msn)

Van mij zijn niet zo goed gelukt, beetje korrelig,maar de kids zijn zeer fotogeniek!

Madootje: nog net op tijd....
Hee allemaal!

Dus het was leuk gisteren???!! Wij hebben ook een leuke trouwdag van vrienden van ons gehad. Helemaal leuk omdat...........tadaaaaa.... ik weer zwanger ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had er totaal niet meer op gerekend, zie mijn eerdere postings. Wat ik het ergste van alles vond dat mijn lijf me zo voor de gek hield. Vrijdagochtend weer getest, was weer negatief. Vreselijk veel buikpijn en ook bloedverlies. Vrijdagmiddag werd dat minder en zaterdagochtend een licht positieve test. Later Kruidvat test gehaald en die had toch echt een wat duidelijker streep. Buikpijn is gelukkig opgehouden want dat vond ik toch wel eng. Bloedverlies wordt ook steeds minder. Ik kijk het nog even aan en wellicht dat ik van de week even contact opneem met de verloskundige om te overleggen of dat wel klopt. Ben nog even gematigd blij dus.

Morgen alleen gepland voor een MRI-scan dus ik ga maar om 9.00 uur meteen afbellen. Ik hoop dat dat geen probleem is.

Vermoeidheid is ook al erg toegeslagen. Achteraf van de week dus ook al, maar ik dacht dat dat van de zenuwen kwam. Laten we hopen en duimen dat het netjes blijft zitten.
Zie je nu wel Isa, niet te snel in paniek raken!! (moet je horen wie het zegt...)

Maar: Super nieuws joh, gefeliciteerd!!!

Hopelijk volgend jaar een heleboel nieuwe julibeebs broertjes en zusjes!
Jeeh, wat gaaf Isa!!! Gefeliciteerd enne ik zie je dus wel op t juni 2008 topic

Het lukt me niet foto's op de groep te zetten , maar ik probeer wel nog verder, want ze zijn zo schetig!!!
O wow Isa. Wat super. Gefeliciteerd meid. Ik duim hard voor je mee dat de kleine frummel netjes blijft zitten de komende 9 maanden. Dat wordt een heuze babygolf volgend jaar mei/juni. Wat leuk!

Nou dames, Houdini has done it again. Vanmiddag was ik aan het stofzuigen terwijl Madokus lag te pitten op de bank. Bikkel was me aan het helpen met zuigen. Voor ik het wist kwam er een meneer de kamer inlopen met de mededeling dat hij Bikkel buiten had aangetroffen terwijl hij bijna onder een auto was gelopen. Ik ben me werkelijk wezenloos geschrokken. Het had zo anders af kunnen lopen. Ik wil er niet eens over nadenken wat er allemaal niet had kunnen gebeuren.

Vanavond was ik dan weer heel erg trots op onze grote, kleine man. We zijn bij de Mac wezen eten en daarna is Bikkel in het speeltoestel gaan spelen. Daar ging hij dan, dat kleine kereltje, tussen al die grote kinderen die hem aan alle kanten passeerden. Meneer trok zich er niets van aan en is wel 30 keer door het speeltoestel geklommen om aan de andere kant van de glijbaan af te gaan. Wat was dat leuk om te zien zeg.
Isa, wat gaaf!!!! Zal voor je duimen dat het goed is en blijft!!!!!

Charly, morgen hopenlijk minder stress. De duimenfabriek draait op volle gang!

Madootje zat het net nog tegen barrelman te vertellen over bikkel bij het bekijken van de foto's en prompt weer dit verhaal!

Wat een deugniet en inderdaad niet verder denken hoor.

Alleen voortaan maar alle deuren zwaar vergrendelen.

Hier een DRAMA nacht gehad. Hidde was echt veel te moe en had te veel (vet) gegeten. Ik voelde me een zeeeeer ontaarde moeder

Hij heeft veel gehuild en 2x gespuugd en dat doet hij echt zelden.

Zooooo zielig (en stinken pfffff )

Heb hem lekker bij ons in bed genomen, alleen zeer weinig geslapen.

Vandaag heeft hij echt de hele middag (bijna 4 uur!) geslapen en nog was hij moe. Slaapt nu dus ook weer heerlijk.
Hoi dames,

Nu maar hopen dat het eindelijk eindelijk gelukt is met de kleur van de tekst....

Isa, geweldig dat je toch zwanger blijkt te zijn!!! Zal ook voor je duimen....

Gisteren was het echt super!!! Ines vond het geweldig en in de auto zat ze ook lekker te slapen naast Hidde. Eerst was ze aan het knikkebollen en Hidde zat daar verbaasd naar te kijken en toen besloot hij ook om maar te gaan slapen

Thuisgekomen wou mevrouw natuurlijk niet meer gaan slapen dus ze was tot aan haar bedtijd nogal chaggie en moe. Maar ze heeft wel genoten! Ik vond die duw van haar naar Nikki minder. Ines deed het met zo'n gedecideerd gezichtje dat mijn mond echt openviel. Nikki huilen natuurlijk en ik Ines streng toespreken. Ze heeft Nikki wel een kusje gegeven.

Barrel; wat vervelend dat Hidde vannacht zo slecht geslapen heeft. Zoveel indrukken en vet gegeten, tja. Maar ontaarde moeder, welnee dat ben je niet. Tenslotte had Ines bij jou in de auto ook overgegeven...kan gebeuren zei je zelf...dus bij Hidde kon het ook gebeuren..

Leuk weer zoveel zwangeren erbij...wordt volgend jaar zomer echt een geboortegolf. Helaas ik nog niet, misschien volgende maand?????

greetz groenoogje
Grrrrr en nog eens grrrrrrr

het lukt maar niet met die stomme tekstkleur....
Dank jullie wel!! Kan het nog steeds echt niet geloven. Ik was zo vreselijk teleurgesteld en ervan overtuigd dat het niet raak was. Ik had overigens vannacht ook weer behoorlijke buikpijn. Kan me herinneren dat ik dat de eerste keer ook had, maar niet zo erg. Ook beetje rood (!!) bloedverlies gisteravond.

MRI-scan afbellen was gelukkig geen probleem. Ik kan weer contact opnemen na de zwangerschap.

Met ons mannetje is het ook nog niet helemaal top. Hij is nog steeds erg verkouden en hoest zich helemaal dood. Ontstoken oogjes wel weer over (dat heb ik nu!) en geen koorts. Voor de rest is hij op het moment erg vaak onhandelbaar. Hij slaat alles en iedereen. Trekt er ook een zeer uitdagende blik bij. Hij is echt ons aan het uitproberen. Heel vervelend want ik ben weinig geduldig. Heb nu de bijkeuken omgedoopt tot strafhoek. Wat kan hij het bloed onder je nagels vandaan halen!!!

Wat een schrik Madootje!!! Doodeng!
Isa, wat fijn!!! Al die zorgen (gelukkig) voor niks geweest...

Charly, laat je snel horen hoe het bij de VK was?!

En meiden...ik ben zo vreeslijk jloers op iedereen die naar Ballorig is geweest , ik wilde ook zo graag. Heb tot zaterdagochtend aan toe zitten twijfelen (met dank aan Ernieman, die om 9u zei: je kúnt natuurlijk nog gaan...). Maar drie uitvoeringen (+ de 2 laatste repetities erbij) waren behoorlijk heftig, dus ik denk dat het goed was om niet te komen, maar als ik nu de foto's zie en jullie enthousiaste berichtjes lees dan baal ik er toch wel echt van.

De uitvoeringen zitten er in ieder geval op en het volgende stuk doe ik niet mee, de komende maanden zien er wat dat betreft dus weer wat rustiger uit. Bekenden die kwamen kijken waren verbaasd dat ik zo over het podium aan het rondspringen was met mijn bolle buik, ach ja, adrenaline hé?!

Vanochtend op controle geweest bij de verloskundige en ukkie doet het nog steeds geweldig. Zelfs een groeispurt gemaakt ondanks een erg drukke mama. Superbeeb op komst hoor!
Ik heb een heel mooi kloppend hartje gezien!!!!!

Had om 13.00 de afspraak, Charlyman was gelukkig mee (even tussen z'n werk uitgeglipt).

Ze begon ons te feliciteren, nou zei Charlyman: misschien nog een beetje vroeg en vertelde onze voorgeschiedenis (ik gelijk in tranen )

Dan doen we het anders zei de verloskundige: een korte intake en dan maken we een echo: YES.

Heel spannend allemaal, maar zij zag gelijk een kloppend hartje (wij eerst nog helemaal niets...)

Qua groei precies op schema, ik blijf dus 19 mei uitgerekend.

Volgende week rest van de intake en over 2 weken weer een echo! (stond eigenlijk voor volgende week gepland, maar dat was wel erg kort op elkaar en er is nu nog niet heel veel te zien, hoewel we zagen al wel armpjes en beentjes in aanleg!)

Kan het nog steeds niet echt geloven

Ernie: er komt wel weer een volgende keer hoor! Leuk dat de uitvoeringen zo goed zijn gegaan. En nu ff rustig aan he?

Madootje: het moet toch niet gekker worden met dat manneke van jou he? Hij weet je sleutelbos toch niet te vinden?

Maar jeetje wat zal je geschrokken zijn!

Verder ben ik even de draad kwijt......sorry dames, zit met mijn hoofd even ergens anders
Charly, SSSUUPPPPEEERRRRRR

Wat onwijs vriendelijk dat ze je direct een echo gaf, kun je je tranen omzetten in vreugdetranen!!
Jihaa, Charly, van harte!!! Wat zullen jullie blij zijn! En wat fijn dat de verloskundige meteen een echo wilde maken, onze praktijk heeft geen echo-apparaat helaas...

Blijf maar lekker even op jullie roze wolk, tis jullie van harte gegund!
Woh Charly wat fantastisch en wat fijn dat je verloskundige gelijk een echo kon maken.

Super!!

Van harte, geniet er lekker van!

Hoop dat je er nu ook van kunt genieten.

Ook Isa natuurlijk van harte he!

Leuk hoor zijn we nog even samen zwanger!

Ben vanochtend weer voor mn APK geweest. Mooie bd en redelijke hb. Kindje is nog niet ingedaald maar goed dat kan nog he.

Ben nu 35 weken.

Het uitje klinkt als erg gezellig. Hoop dat we er de volgende keer wel bij kunnen zijn...

Leuke foto's ook, niet van de mama's..??!!

Hier een ziek meisje. Ze is al weken erg verkouden maar zaterdag en zondag was ze echt niet lekker. Vandaag nog een restje (hoop ik).

Tegelijkertijd erg aan het "puberen", haar grenzen aan het zoeken. Errrgg vermoeiend.

Tje wat zul je geschrokken zijn Madootje. Wat een narigheid. Zo zie je maar die gezegdes die kloppen aardig he.

Zal eens kijken of ik het schema aan kan passen. Je kan nu je eigen teksten toch aanpassen, dan moet het lukken zou je zeggen. Heb nog wel even de data vd zwangeren nodig en overige gegevens om te veranderen.

Nu even lekker op de bank, ben aardig moe. Het slapen wil ' nachts niet meer zo, ga overdag wel met Marit mee maar die hield het vanmiddag ook na 1 uurtje al voorgezien...

Morgen gaat ze naar de creche, tenminste als het gaat zoals vanavond (na het badderen weer een lief meisje). Heb ik een dagje voor mezelf. Op jacht voor spulen voor de babykamer!
Wow Charly. Wat een wereldnieuws. Wat super zeg dat de verloskundige er gelijk maar een echo achteraan deed. En over 2 weken nog 1. Nogal wiedes dat je met je hoofd in de wolken loopt. Blijf daar vooral maar lekker zitten de komende maanden.

Ik vrees dat ik er de komende tijd wat minder zal zijn. Het werken hakt er best in en ben behoorlijk moe zo langzamerhand. Ik merk dus dat ik minder snel achter de computer kruip als ik thuis ben. Hopelijk kan ik vanaf januari wat minder uren gaan werken (20 ipv 24), maar het is nog maar de vraag of dat gaat lukken. Officieel moet je in mijn functie minstens 18 uur werken, maar ze willen er naartoe om hier 24 uur van te maken. Leidinggevende wist dus niet zo goed wat ze met mijn verzoek aan moest, maar leek op zich wel wat te zien in mijn beargumentatie waarom het voor het werk geen probleem hoeft te zijn. Ze is nu op vakantie en daarna hoor ik er meer over.
He, waar is mijn berichtje???
verkorte versie

Charly!!!!!!! super super super!!! geweldig nieuws!!

Groenoogje: zulke dingen gebeuren. Kinderen vergeten snel, dus op de volgende meeting zijn het gewoon weer vriendinnetjes!!!

Barrel: Die Hidde. Teveel op het luchtkussen gesprongen zeker? Zijn maag zal wel van slag zijn geweest!

Wat ik heb meegemaakt van de week!

Echt niet normaal meer......... ( msn )
Kom je een tijdje niet hier, wegens druk (herkenbaar?)...WOW!

Gefeliciteerd voor Findi, Charly, Isa!!! (Volgens mij vergeet ik iemand maar wie?)

Lot, jouw zwangerschap loopt alweer op zijn einde. Spannend!

Ernie, hoever ben jij?

Leuke foto's gezien van meeting. Baal gigantisch dat ik er niet bij kon zijn.

Tomaatje...zie msn. Jij maakt nog eens wat mee.

Rest van de dames: haai!

Hier gaat alles zijn gangetje. Hectische tijd achter de rug. 2 sterfgevallen in familie, belachelijk druk op school en ja, 3 kleine kinderen hebben vreet energie. Sem is de naam 'peuterpuber' meer dan waardig. Bas en Jip kruipen, staan vlotjes recht en brabbelen voluit.

Ik ga proberen om vanaf hier weer in te springen met meelezen en reageren.

Tot later. Nu slapen.
Ben er even stil van.......
Ok even dan maar

Tomaatje zie msn

Laluna, welcome back!

Hier een zielig jongetje, nog steeds aan de schijterij

Hij houdt zijn mama behoorlijk uit haar slaap, papa slaapt op een of andere manier heerlijk (door)

Hier heeft mijn (stief)zus een ware huwlijkscrisis. Hoop zo dat het goed komt, wat een ellende. Ze was helemaal overstuur en in tranen, bah! Zou niet mogen he?!

Echt super Charly!!! Wat kijk ik daar naar uit zeg. Ik lijk een stuk onzekerder over de 2e zwangerschap. Net zelfs gegoogled op zwangerschap en gebruik van kaneel . Tja ik ben nu eenmaal kruidnoten verslaafd....

Sjonge Tomaatje, jij maakt nog eens wat mee

Hee Laluna, alles goed dus. Gaaf om te lezen dat Bas en Jip al kunnen staan. Je bent zeker al weer toe aan een 4e Je moet wel een beetje bijblijven...

Ik hoop dat je verzoek ingewilligd wordt, Madootje! Enne doe rustig aan he!
Wow, Charly, wat een geweldig nieuws. Wat fijn dat ze gelijk een echo deden.

Isa, Van Harte meid, whiehoe weer een erbij !

Tomaatje, dat is nog eens een verhaal....

Findi, hoe is het met jou ? Ik was in het begin van deze 2de zwangerschap ook veel onzekerder dan met Amelie, zal er ook wel weer bij horen.

Barrel, lekker zo'n kleine nachtbraker, en wat is dat toch met mannen dat ze 's nachts niets horen. Ik moet vriendlief wakker maken, als ik Amelie hoor, omdat ik zo slecht mijn bed uitkom. Hij gaat daarna weer slapen en ik lig uren wakker. Heerlijk, NOT!

Laluna, welcome back!

Madootje, rustig aan he, aan jezelf denken!!

Hier vandaag weer eens een begrafenis gehad. Goede van vriend van ons zijn moeder is afgelopen zaterdag overleden. Ze had kanker, maar het ging toch iets sneller dan ze dachten.

Vanochtend ook de zogenoemde acupunctuur gehad, niet met naalden, maar hij gebruikt wel de methode. Weer iets heel raars wat er met je lichaam gebeurd. Hij heeft wat zaken recht gezet. Knie + voet + nek en schedel. Ben helemaal gesloopt en ik moet 3 liter water per dag gaan drinken de komende dagen. Het wordt ook zeker tijd om mijn mandje op te zoeken. Hopelijk houdt die kleine zeehond vannacht haar mond. Anders misschien toch maar weer eens de huisarts bellen morgen. Na 3 weken non stop hoesten vind ik het wel eens welletjes.

Trusten!!
Hoi, hoi,

Sjonge, ik moet nog even bijkomen van dat verhaal van Tomaatje ....

Sams, inderdaad, wat is dat toch met die mannen? Groenmannetje wordt ook nooit wakker als Ines huilt. Ik moet dan tegen hem aanduwen voor hij uit bed gaat. En die babyfoon voelt hij echt wel. Hij zegt altijd: oooohhh, dat heb ik niet gevoeld. Ja DUH.....en daarna weer vrolijk verder slapen terwijl ik ook nog even wakker lig.

Op school is het weer lekker druk....dacht dat ik vanmiddag weer moest komen opdraven op een bijeenkomst van ambulante begeleiding maar kreeg gisteravond een sms van mijn leidinggevende dat ik niet hoefde te komen. Wel een pak van mijn hart want had helemaal geen zin om te gaan, was hartstikke moe omdat Ines de laatste dagen weer om kwart over 6 's ochtends wakker wordt maar nog anderhalve week werken en dan een weekje vrij. Heerlijk....want de kids zijn wel lief maar ook druk, druk en vragen constant om je aandacht.

Ernie en Laluna, hebben jullie dat ook nou dat anderen afgunstig zijn op onze vakanties? Ik zeg dan altijd: O, wil je ruilen? En dan krijg ik als antwoord: Nee, hoor.... want het onderwijs is best pittig en die vakanties heb je dan ook echt nodig, het is geen luxe, maar pure noodzaak. Zonder die vakanties zouden ze me allang kunnen opvegen....en die kids ook.

Maar goed, ik kruip mijn mandje maar in morgen weer vroeg op en heb geen assistente in de groep, die is met bijzonder verlof naar Curacao, haar broer gaat daar trouwen. Boft ze even. Ik wil OOK....

greetz groenoogje
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties en medeleven, jullie zijn lief!

Ook al heb ik een mooie echo, de onzekerheid is echt niet in een keer weg.... Ben nog steeds erg gefixeerd op mijn lijf (hoe het voelt en hoe het eruit ziet qua afscheiding (sorry voor de details..))

Ben nog helemaal overdonderd door het verhaal van Tomaatje

Laluna, fijn dat je er weer bent meid!

Madootje, hopelijk stemt je leidinggevende ermee in.

Sams, wat een narigheid, bah

Lot, het schiet nu wel heel hard op, ik weet je precieze uitgerekende datum niet meer, maar volgens mij kan je nu al bijna veilig thuis bevallen toch?

Gek idee dat er zo snel al weer een juli beeb broertje/zusje bijkomt!

Weet je trouwens al wat het wordt?

Ik mis trouwens nog steeds buikfoto's dames!! (Sams hebben we in real life mogen bewonderen, maar Lot en Ernie?????)
Ik mis trouwens nog steeds buikfoto's dames!!

Ehhh, die heb ik nog niet...erg he...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven