3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
woensdag 5 mei 2010 om 19:54
Van alles IBI, hoi trouwens!
Ben boos op mezelf, omdat ik vind dat ik vandaag op m'n werk over me heen heb laten lopen en niet voor mezelf ben opgekomen.
Ben verdrietig, omdat degene waar ik toch best wel gek op ben, opeens een vriendin blijkt te hebben.
Ben diep aan het nadenken over een cadeau voor m'n moeder die èn deze week jarig is èn het is moederdag èn ze heeft volgende week haar allerlaatste chemo behandeling. Ik moet het vanaf hier regelen, dus het liefst iets wat ik via internet kan bestellen en daar kan laten bezorgen.
Dat dus!
Ben boos op mezelf, omdat ik vind dat ik vandaag op m'n werk over me heen heb laten lopen en niet voor mezelf ben opgekomen.
Ben verdrietig, omdat degene waar ik toch best wel gek op ben, opeens een vriendin blijkt te hebben.
Ben diep aan het nadenken over een cadeau voor m'n moeder die èn deze week jarig is èn het is moederdag èn ze heeft volgende week haar allerlaatste chemo behandeling. Ik moet het vanaf hier regelen, dus het liefst iets wat ik via internet kan bestellen en daar kan laten bezorgen.
Dat dus!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
woensdag 5 mei 2010 om 20:04
woensdag 5 mei 2010 om 20:11
Hey No,
Ik dacht aan tussen de 50 en 100 euro...
Ik ga er morgen zeker iets van zeggen, want vandaag werd er gedaan alsof iets helemaal mijn schuld was, terwijl degene die dat deed net zo goed aandeel had in het gebeuren. Het stomme is dat ik daar thuis pas echt boos over word.
En jongens, inderdaad, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik dacht aan tussen de 50 en 100 euro...
Ik ga er morgen zeker iets van zeggen, want vandaag werd er gedaan alsof iets helemaal mijn schuld was, terwijl degene die dat deed net zo goed aandeel had in het gebeuren. Het stomme is dat ik daar thuis pas echt boos over word.
En jongens, inderdaad, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
woensdag 5 mei 2010 om 20:15