Even voorstellen.
woensdag 5 mei 2010 om 19:30
woensdag 5 mei 2010 om 19:46
Eh, 36 en je beide dochters hebben al gebaard? Da's wel erg jong... toen ik 36 was, waren mijn kinderen 5 en 2 jaar oud.
Overigens, pas je een beetje op met namen en herkenbare details? Er komen hier zo verschrikkelijk veel mensen dat de kans dat je buuf of je schoonzus of je werkgeefster hier ook rondhangt vrij groot is. En dat je dochters en kleindochters hebt zal geen geheim zijn, maar misschien ga je je nog in allerlei topics mengen die meer privé zijn.
Verder welkom!
Overigens, pas je een beetje op met namen en herkenbare details? Er komen hier zo verschrikkelijk veel mensen dat de kans dat je buuf of je schoonzus of je werkgeefster hier ook rondhangt vrij groot is. En dat je dochters en kleindochters hebt zal geen geheim zijn, maar misschien ga je je nog in allerlei topics mengen die meer privé zijn.
Verder welkom!
woensdag 5 mei 2010 om 19:49
woensdag 5 mei 2010 om 20:03
quote:kemi schreef op 05 mei 2010 @ 19:52:
Oeps!!!
Foutje....
Ik ben niet 36 maar 46....... (bloos)
Slecht begin!!
Hoe maak ik dat goed!
Maar sowieso een jonge oma, hoor!
Als je via je I-phone forumt, staat er in oranje letters het woord "wijzig" bij je post (=je berichtje) daarmee kun je je tekst aanpassen. Als je gewoon via de computer forumt, dan kan het ook en is het het middelste van de drie icoontjes die rechtsboven je bericht staan.
Ben overigens blij dat je 46 blijkt te zijn, 36 vond ik wel errug jong hoor om al oma te zijn. Overigens wordt ik over 3 jaar ook 46 en ben dan nog lang geen oma (of oudste zoon moet zich op zijn 14e voortplanten)
Oeps!!!
Foutje....
Ik ben niet 36 maar 46....... (bloos)
Slecht begin!!
Hoe maak ik dat goed!
Maar sowieso een jonge oma, hoor!
Als je via je I-phone forumt, staat er in oranje letters het woord "wijzig" bij je post (=je berichtje) daarmee kun je je tekst aanpassen. Als je gewoon via de computer forumt, dan kan het ook en is het het middelste van de drie icoontjes die rechtsboven je bericht staan.
Ben overigens blij dat je 46 blijkt te zijn, 36 vond ik wel errug jong hoor om al oma te zijn. Overigens wordt ik over 3 jaar ook 46 en ben dan nog lang geen oma (of oudste zoon moet zich op zijn 14e voortplanten)
donderdag 6 mei 2010 om 10:11
quote:Enneaaa schreef op 05 mei 2010 @ 19:52:
Hallo Kemi,
36 , 2 dochters en twee kleindochters??? Mag ik vragen naar de leeftijden van je dochters en kleinkinderen ?
36 moest 46 zijn; slordig foutje!!
Mijn dochters zijn 21 en 24, en mijn kleindochters 2 en 3.
Kleinkinderen; Geweldig!! Nóg leuker dan 'eigen' kinderen!!
Vannacht dreef ik bijna mn bed uit van de koorts; WarmKoudWarmKoud..... Brrrrrr.....
Zojuist mijn drijfnatte bed verschoont!!
Zo gezellig dat ik gisteren dit forum vond.
Voel ik me ietsje minder alleen en zielig....
Heb nooit eerder on-line gepost, maar toegegeven...; Leuk zeg!!
Ik ga vandaag eens gezellig rondkijken hier.....
Hallo Kemi,
36 , 2 dochters en twee kleindochters??? Mag ik vragen naar de leeftijden van je dochters en kleinkinderen ?
36 moest 46 zijn; slordig foutje!!
Mijn dochters zijn 21 en 24, en mijn kleindochters 2 en 3.
Kleinkinderen; Geweldig!! Nóg leuker dan 'eigen' kinderen!!
Vannacht dreef ik bijna mn bed uit van de koorts; WarmKoudWarmKoud..... Brrrrrr.....
Zojuist mijn drijfnatte bed verschoont!!
donderdag 6 mei 2010 om 10:23
quote:kemi schreef op 06 mei 2010 @ 10:11:
[...]
Dr is een heel gezellig kletsgroepje op pijler "Overig". Het heet: "Er kan nog veel meer bij DEEL 4"
Grapje hoor
Oh en beterschap!!
[...]
Dr is een heel gezellig kletsgroepje op pijler "Overig". Het heet: "Er kan nog veel meer bij DEEL 4"
Grapje hoor
Oh en beterschap!!
vrijdag 7 mei 2010 om 14:21