Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik ga eens even teruglezen.... brb
quote:qwertu schreef op 05 mei 2010 @ 23:13:

Dames (heren), we hebben de knoop definitief doorgehakt, Utrecht it is!

Mails ben ik nog niet aan toegekomen. Sorry dames, even geduld nog!

In dat geval kom ik ook; weer een thuiswedstrijd voor Donkey !

( en ik ben toch niet de enige man begrijp ik .... )
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:qwertu schreef op 04 mei 2010 @ 15:57:

En precies door die laatste wijziging, Min, geef jij aan wat onze macht is. Wij zijn met handen en voeten gebonden. Wij vertegenwoordigen slechts, wij leveren zelf geen input. En wat wij vertegenwoordigen, is een dictatorstel dat ook geen macht meer heeft. Wij kunnen niet anders dan de regels naleven die ooit door een stel toen ter zake doende dictators zijn ingesteld. Met als controlerende macht het gehele Vivaforum, dus je begrijpt: wij durven helemaal NIETS te veranderen.

Of nou ja, hooguit Dushi durft dat, maar zij houdt ook niet zo van spelletjes. Euhmm schat ik hou wel van spelletjes maar die speel ik liever op een 1 op 1 meeting. En dat zal dan iemand zijn die niet op viva komt (moet toch denken aan mijn reputatie he....dadelijk kan hij hier al mijn dingen meelezen)
quote:Artemis schreef op 04 mei 2010 @ 17:05:

[...]

Een beetje maar...

En dank je wel! Ruim 12 weken nu.

back at ya!Van harte gefeliciteerd!!!
Zo Lyzard meldt je aan en dan mag je egegeg wel mee hoor... zonder jou geen meeting. (en nu maar duimen dat je ook kunt komen)

Fijn dat de stad bekend is,

Utrech is ok.

Kan ik gaan zoeken naar een hotelletje,en wat er eventueel tussen zit aan tussenstops

Groetjes trikky
quote:Zwieber schreef op 05 mei 2010 @ 22:57:

Brum, even de naam verwijderen.Ze word zo genoemd, ook in ons topic. Dus volgens mij heeft ze er geen probleem mee.
Utrecht is perfect!
quote:Brummetje schreef op 06 mei 2010 @ 06:25:

[...]

Ze word zo genoemd, ook in ons topic. Dus volgens mij heeft ze er geen probleem mee. Okay, dat wist ik niet. Sorry.
Utrecht, joepie!!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Utrecht is voor mij ook super!
quote:Zwieber schreef op 05 mei 2010 @ 23:15:

Q, ik zou het ff in de OP zetten.Dat kan alleen Biol.
Utrecht is trouwens perfect.
quote:Donkeyshot schreef op 05 mei 2010 @ 23:53:

[...]

In dat geval kom ik ook; weer een thuiswedstrijd voor Donkey !

( en ik ben toch niet de enige man begrijp ik .... )

Aah,leuk!

Naar jou ben ik ook benieuwd!
Aha... als het weer Utrecht is... dat is voor mij gemakkelijk bereikbaar. Misschien moeten we Utrecht nemen voor alle toekomstige Viva-meets, maar dan steeds in een andere locatie, behalve de locatie die Biol, Dushi en Qwertu in hun gedachten hadden.

Ik zal komen, maar dat is voorlopig onder voorbehoud. Ik zal me dadelijk ook aanmelden bij het e-mailadres dat zij gegeven hebben.
World of Warcraft: Legion
Mail ontvangen! Ik ben er weer bij!
Ook mail ontvangen!
Mails tot 10:00 uur zijn beantwoord!
Whooweee!! Ik mag weer een voordracht doen!!
Known to cause insanity in laboratory mice
*serieuze toon*

Ik heb mail ontvangen.

*springt weer verder*
Lys, ik zie nu inene je avatar!
quote:Donkeyshot schreef op 05 mei 2010 @ 23:53:

[...]

( en ik ben toch niet de enige man begrijp ik .... )Nee hoor, ik kom ook.
Cute, hè, Brum?
Ik weet nu al wat ik aandoe! Heb ik gister nml nieuw gekocht. Niet perse voor de meet hoor. Maar is wel erg leuk.
En ik heb dat lekker gelezen! Ben erg benieuwd naar de 11 andere manieren. Doe je ze allemaal voor op de miet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven