Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voordeel is dat ik erg ben geschrokken van auto en vind dat ik lekker op bank niks mag doen naast zoon en mezelf even mag vrwennen (zag al enorm kettingsbotsing ontstaan omdat mijn auto ermee stopte terwijl ik toch echt wel 30 km per uur reed, met twee kindjes achterin.... oei... Moest even flink slikken. Snel mijn moeder gebeld en stiefvader maakte een in mijn ogen lompe opmerking en toen moest ik nog even dubbeler slikken... Soms ben ik zo'n heerlijk watje haha)

wat poes betreft: vlooien kun je van die druppels in nekvel druppelen. Kun je bij dierenwinkel kopen. Doe je een keer in 6 weken. wassen raad ik je niet echt aan, meeste poezen houden zichzelf goed schoon. borstelen naar behoefte bij kortharig exemplaar en bij langharig wel fijn. (Kortharig ook als je gek wordt van alle haren, dan even lekker kammer buiten (ja buiten, anders zit alles onder) En de mijne snurkt en kwijlt dus denk dat je een redelijk standaard oud exemplaar hebt
En je moet hem ook eten geven he Hel... Misschien is het geen snurken maar gewoon knorren van zijn buik
Hai,

Nog even snel

Juud, veel plezier met je cadeau. Gaat vast lukken!

Lianne kan wel tegen haar verlies maar ze voelt zich snel aangesproken als er bij wijze van spreken al een broodstukje op de grond ligt: dát heb ik niet gedaan hoor!

Ja, we gaan weer wandelen. Met de groep zal het om en om worden, de ene keer ik, de andere keer Kokosman. En we zullen ook een aantal keer niet meegaan en met zijn viertjes iets gaan doen. We zijn er in ieder geval uit.

Suus, voor een kruipende Meetje. Vlotte dame.

Mal, wat lief, zoveel kusjes van Jonathan

Ongesteld? Bah.

Bridges, pech met 2 kleine kindjes, da's niet grappig. Gelukkig voor jou dat de garage dichtbij was.

Hel, hi, hi een snurkende kat

Vlooienband kun je kopen en wat Bridges noemt; van die druppels. Die zijn er ook tegen teken.

Katten wassen? Zou ik niet doen, daar hebben ze echt een hekel aan. Ze kunnen zich prima zelf wassen

Wij hebben wel een rubberen borsteltje voor Sita, zeker nu ze zo aan het verharen is. Ze vindt het niet zo prettig, maar ons vorige kat ging er uitgebreid voor liggen

Doet me trouwens herinneren dat wij nog voor een inenting naar de dierenarts moeten met Sita.

Meiden,
quote:Star_2 schreef op 06 mei 2010 @ 14:28:

Ridgebacks zijn prachtig Mal, ooit op mijn boederie mag er wel zo eentje op mijn oprit

Toch voor zkhs bij jullie gekozen dus?

Net terug van Playmobil Planet (zwaai Bam ). Ceetje en Julian vonden het geweldig. Gelukkig geen 17.50 entrée betaald want dat was het absoluut niet waard.zwaaiiii
quote:bambino schreef op 06 mei 2010 @ 16:05:

[...]

zwaaiiiiArme Star is al vanaf 14.30 uur naar je aan het zwaaien. Arme kind heeft vast een lamme arm inmiddels...
Het was echt bout, hier gelukkig ook geen 17,50 per kaartje betaald, anders had ik flink gebaald!

Julian & Ceetje vermaakte zich idd prima!

Ik zeg tegen Juul: Vond je het leuk?, ja want ceetje was er.. ahhh
quote:bridges6 schreef op 06 mei 2010 @ 16:08:

[...]

Arme Star is al vanaf 14.30 uur naar je aan het zwaaien. Arme kind heeft vast een lamme arm inmiddels...zielug
Julian en Ceetje waren ook echt te schattig hand in hand aan het rondbanjeren daar
O da's niet handig als auto zo de geest geeft met twee koters achterin. Gelukkig allemaal heelhuids thuis!
Zo. Boel ligt plat hier. Tijd voor de bank met een lekker koppie thee!
Dat heb je vroeg voor elkaar. Hier breken ze alledrie de boel nog af
Boel is hier altijd vrij op tijd afgedraaid dus ligt er ook op tijd in. Vandaag was helemaal vroeg. 5 over 7 beneden. Heb alleen Fieke nog een tijdje gehoord maar Ties was zo stil. Lekker hoor!
En voor man staat hier voetbal aan dus die is ook stil
Braaf afgericht hoor
Erg wel op dat Playmobil-gebeuren bij de shop daar, ze verkochten daar verassings-eieren. Ben er maar iets van gaan zeggen
was vast geen succes met pasen die verassings-eieren

GEFELICITEERD BAM!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Bammie ook hier: van harte meis!!! Fijne dag!

BAM GEFELICITEERD!
Uitgestorven hier wel

Gefeliciteerd Bam!

Hoera voor Bam!!!
Hoera Bam, gefeliciteerd! Ga je vandaag op vakantie? Zo ja, veel plezier!
Hel, je hebt ook vlooienspul voor door het eten. Dat wat je in de nek druppelt mag je ze een tijd niet aaien, vind ik zelf met de jongens niet handig. En rare geluidjes horen er bij . Die van mij kwetteren ook als ze een vogel zien. Willen jullie poes houden? Bij een aantal bejaardenhuizen mag je de poes meenemen.
Zo. Loopt inderdaad storm hier! Ondanks het smerige weer...

Hier lekker relax dagje. Ties nog niet helemaal lekker dus die hangt wat. Vanmorgen even samen boodschappen gedaan en koffie gedronken bijd e Hema. Hij helemaal blij omdat hij Bonkies kreeg... Kennen jullie dat al? Zo niet: Hema tijdelijk omzeilen!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven