Is deze relatie wel ok???

06-05-2010 15:37 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eens eerder een topic geopend over mijn onzekerheid tijdens mijn relatie. Helaas niet veel reacties op gehad terwijl het voro mij heel zinvol zou zijn. Ik wil namelijk zo graag eens relaxt omgaan met mijn relatie. Niet voortdurend elke zin analyseren, wachten op smsjes en op avonden dat wij niet samen zijn huilend doorbrengen. Ieksss. Klinkt heel erg dit. Maar zo erg is het ook

Mijn lief en ik wonen op steenworp afstand van elkaar. Voor mij is het dan bv heel vreemd als we elkaar een avond niet zien terwijl we allebei thuis op de bank zitten. Dan heb ik zoiets van: waarom slapen we dan niet bij elkaar? Ik snap wel dat hij een avond voor zichzelf wilt hebben.

Ook nu weer zoiets...vanavond moet hij naar de dokter in zijn oude woonplaats. Daarna gaat hij koffie doen bij zijn ouders. Ik gaf gisteren aan het leuk te vinden om mee te gaan. En hij reageerde echt enthousiast. En nu zegt hij er helemaal niks meer over...Hij vroeg zojuist in een sms: ga je vanavond lekker in je huisje zitten?

Naja...ik had echt zoiets van???? Wat hadden we nou afgesproken?? Maar goed, ik heb gezegd dat ik nog geen plannen heb en dat het dus een lonely night wordt...overigens komt hij na de dokter wel naar mij toe maar dit wordt laat. Waarschijnlijk 23:00 uur is hij er.

Kortom dit maakt me nog meer onzeker...

help!
Vivababe, je hebt op 8 april en op 16 april ook al een topic over hetzelfde probleem geopend. Waarom doe je niks met de adviezen die je krijgt?
Enne, een vriendin die 24/7 zanikt over haar relatie/vriendje en niets anders daar zou ik ook geen vriendin mee willen zijn.

De wereld draait nu eenmaal niet om jou en je relatie. En in normaal sociaal verkeer zal je toch echt moeten investeren (luisteren, belangstelling tonen) voor anderen. Als jij als een emotioneel incompetente zeur maar één thema in het leven hebt (al je tijd doorbrengen met je vriendje) dan heb je maar een schraal leven.

Hoog tijd om dat gedrag te gaan doorbreken.
Volgens mij hoopt ze dat Tita tovenaar ook op het forum zit en eea met een toverspreuk op kan lossen...

Voor TO: Tita tovenaar bestaat niet... Deze figuur is bedacht omdat ze een leuke serie voor kinderen wilden maken...
quote:Chardonnay schreef op 06 mei 2010 @ 17:55:

[...]

Narcistisch? Ik denk dat Vivababe gewoon een drama queen is die hoognodig eens hulp moet gaan zoeken voor haar gedrag.Dat dus, of een troll die ons blijbaar best bezig houdt met dit rare gedrag....
heey meid, even een vraag ( en deze is serieus bedoeld, niet om lullig te doen) als hij jou bv smst...en hij zet er eens een keer geen kus, of xx of iets dergelijks onder, raak je dan ook in de stress?
Ik ben van pagina 2 hierheen gezapt, dus misschien mis ik wat, maar ik denk maar zo van niet.

Vivababe: maak het uit. Maak je los van je relatie, los van deze jongen, en leer zèlf leven. Deze relatie lijkt me zenuwslopend en enegrievretend voor je. Ben je niet heel moe, meid? Kies voor jezelf en stop hiermee.
off topic:

wat is troll??
Vivababe, ben je er al uit wat je gaat doen vanavond?
quote:_Lillith_ schreef op 06 mei 2010 @ 18:03:

off topic:

wat is troll??Treurend, Retevermoeiend, Onaantrekkelijk, Labiel Liefje...
thanks!!:D
Pff... Wat vermoeiend...

Ik ben inderdaad ook heel erg benieuwd wat je deed voordat je een relatie met je vriend had.. zou me niks verbazen als je toen een ander vriendje had waar je 24/7 bij moest zijn..

En toen ik je topic las dacht ik dat je een puber van 15-16 zou zijn, maar ik las dat je iets van 25 bent.. serieus zeg, als dit echt zo is, mag ik aannemen dat je zelf ook wel in ziet dat je hulp nodig hebt
Zeg wat je denkt, duidelijk gebrek aan communicatie volgens mij.

Vraag hoe hij er over denkt, als hij dat gevoel niet heeft denk ik dat je je er bij neer moet leggen dat hij dingen alleen wil doen.

Jullie wonen tenslotte niet samen.
Wat ze gaat doen vanavond?

Nou dat weet ik wel hoor na 10 pagina's drama

Die gaat mee naar de huisarts

Mee naar paps en mams om zich vervolgens zorgen te maken over de zomer...de ZOMER, die nog maanden ver weg is, omdat vriend dan een weekend gaat klussen bij een vriend...

Mijn god, word jij nooit doodmoe van jezelf?

En nog een vraag, hoe lang denk je dat je vriend dit nog gaat pikken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:_Lillith_ schreef op 06 mei 2010 @ 18:05:

thanks!!:Dhihi, leuk antwoord van Robin, iemand die de boel belazerd en een faketopic opent
huh?thanks was bedoeld op de uitleg van troll...ik kende het nog niet of bedoel je wat anders?
quote:Robin1973 schreef op 06 mei 2010 @ 18:04:

[...]

Treurend, Retevermoeiend, Onaantrekkelijk, Labiel Liefje...
quote:_Lillith_ schreef op 06 mei 2010 @ 18:16:

huh?thanks was bedoeld op de uitleg van troll...ik kende het nog niet of bedoel je wat anders?Ja trol is een faker.
quote:_Lillith_ schreef op 06 mei 2010 @ 18:16:

huh?thanks was bedoeld op de uitleg van troll...ik kende het nog niet of bedoel je wat anders?Google het woord anders even
@kleintjecool

sorry, snap je bericht!was even abuis!
quote:Summerdance schreef op 06 mei 2010 @ 18:13:

Wat ze gaat doen vanavond?

Nou dat weet ik wel hoor na 10 pagina's drama

Die gaat mee naar de huisarts

Mee naar paps en mams om zich vervolgens zorgen te maken over de zomer...de ZOMER, die nog maanden ver weg is, omdat vriend dan een weekend gaat klussen bij een vriend...

Mijn god, word jij nooit doodmoe van jezelf?

En nog een vraag, hoe lang denk je dat je vriend dit nog gaat pikken?

Haha, ja ik denk eigenlijk ook zoiets.

Maar misschien ook wel goed om mee te gaan, Vivababe, want het lijkt me dat je echt iets aan je houding moet veranderen. Dan kan je dat meteen even aankaarten bij die huisarts. Maar ik heb het idee dat je de dingen die hier worden gezegd niet echt serieus gaat nemen eigenlijk..
TO al onderweg naar vriend zeker?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 06 mei 2010 @ 18:21:

TO al onderweg naar vriend zeker?Ben er bang voor ja
Je vertelt in deze topic niets over je verleden, dat zal er toch mee te maken hebben! Maar misschien dat je daar bij een psycholoog achter kunt komen! Dit gedrag moet ergens vandaan komen en als je dat weet kun je eraan gaan werken!

En wat je vriend betreft: niemand is perfect...dus misschien dat hij hier toch wel mee om kan gaan. Ik ben iemand die daar niet zo'n moeite mee zou hebben als mijn vriend zo was. Empathie is een belangrijke eigenschap. Je inleven in anderen en ze daarbij proberen te helpen hoort mijns inziens ook bij een relatie. Helpt hij jou ook op dit vlak, praten jullie er weleens over?
quote:Summerdance schreef op 06 mei 2010 @ 18:13:

En dan ook nog het WK voetbal...

Lonely summer voor TO...:-(
Waarschijnlijk naast hem in de auto, bellend met een vriendin tegen wie ze zeikt of ze nou wel of niet moet gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven