Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:steph schreef op 04 mei 2010 @ 09:43:

[...]

Weet je ook wie ik ben. Weet het niet zeker. Ik heb onder een paar foto's comments achter gelaten, weet je ook wie ik ben

In het kader Beter laat dan Nooit

Moeder van alle fruitstickers.

Mijn wreckie is ook een beetje verwaarloosd, maar dat moet nu wel weer goed gaan komen. Heb bij de Action houtskool gekocht om te tekenen. En dat smeert heeerlijk
Wow emmetje, dat is nog eens een fruitsticker! Waar heb je die vandaan?

Haha, ik zie op Hyves iemand die mijn crumple page idee heeft "gejat"

Zou die stiekem (of niet stiekem) hier meelezen? Of schrijven.
Soleil, die sticker komt van een doos uit de Lidl. Moest nog flink peuteren en trekken om hem netjes van de doos te krijgen haha. En de verkoper maar kijken....
ik zie het helemaal voor me, jij fanatiek pulkend en die verkoper op zijn kop krabbend
Nee, da's pas erg zeg.

Noatb, mijn naam begint met een J.
Haha, maar de grootste zorg was nog om die sticker heel thuis te krijgen. Heb hem uiteindelijk maar aan de binnenkant van de boodschappentas geplakt.
Ik heb een soort sticker lint met van die Russische Marjoeska (?) poppetjes erop, prima voor in mijn WTJ!!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Heb je die niet in Utrecht gekocht?

Ik heb wasco in huis gevonden, ga nu lekker kliederen.
Janna, hoe kom je aan die stickertjes met matroesjka poppetjes?
Ik vergeet steeds nieuwe stiften te kopen. Die gaan hard met mijn gekleuder.

Na heel lang dit topic overgeslagen te hebben heb ik van de week toch eens gekeken. Zag er best leuk uit, dus ik heb alle pagina's bekeken En toen wilde ik er ook 1, haha.

Die heb ik maandag besteld, maar dinsdag kwam hij niet en vandaag kwam er geen post, dus ik hoop dat hij er morgen is, kan ik ook lekker kliederen.

Lijkt me erg leuk!
Leuk Manunui!
quote:steph schreef op 04 mei 2010 @ 19:30:

Nee, da's pas erg zeg.

Noatb, mijn naam begint met een J.

Oh, de uitlaatfoto?

Heb er een comment onder gezet, met een N.
Fieka, ik vind jou toch wel een heule goeie wrecker zeg!!
Mijn lijmblaadje:

Haha Mocy, dat ik had ik met de nonstopline blz...druk aan het kleuren, is de inkt op! Knap balen...

_69_ mooi met die lijm, is dat glitterlijm? Bij mij droogt ie zo raar op
Ja emmetje, is glitterlijm, maar het ging niet zoals ik wilde. Het droogt amper, en t drukt erg door (de pagina aan de andere kant dan he?), maar ach,t is gedaan he?
Ik moet die lijmpagina nog doen, maar heb ergens anders van die glitterlijm gebruikt en vond het maar raar spul. Het droogt inderdaad nauwelijks, ik heb zelfs staan föhnen

Het was een van mijn eerste bladzijden waarop ik heb zitten lijmen en ik merk nu, na veel geblader in mijn boek, dat het er ook langzaam weer af gaat.
Ik had heel leuk mijn hele kaft geglitterlijmt () maar dat laat ook allemaal weer los. Overal vind ik kleine groene glitterstukjes, maar hee...dat is waar het eigenlijk om gaat toch? haha
Noah, ik moest laatst nog even aan je denken. Toen je zonder lijm zat. Ik zat laatst (of eigenlijk mijn dochters) de teletubbies te kijken en die gingen in het filmpje zelf lijm maken van bloem en water. Maarja, daar heb je nu niks meer aan
Haha, wat leuk!

Bloem en water.. Tja, dat klinkt wel heel logisch eigenlijk.

Leuk 69, ik heb ongeveer hetzelfde gedaan.
De aardappelpuree op mijn werk plakt ook.

Al het gemalen eten eigenlijk.

Jumpsje, jij slaat gewoon 2 vliegen in 1 klap met die aardappelpuree. Document your dinner en plakken!

Dat zal een prachtig gekleurde blz worden als er rode bietjes ofzo worden gegeten haha
Ahh! Weet ik eindelijk waarom ik daar werk.. Het moest gewoon zo zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven