Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Test gedaan: negatief.

Volgens de bijsluiter kan je na drie dagen weer een test doen, laat ik maar een week afwachten. Ik snap er helemaal niks van.

Gisteren bij vriendin in Soest geweest, Lianne moest weer heel hard huilen, maar dat was na een tijdje over. Tot zo!

Jammer!!! Tot zo.
Morguh Star. Ik moest net naar de wc, en ja hoor, eerste tekenen van menstruatie. Op zich gunstig natuurlijk (beter dan niet meer ongesteld worden en ook niet zwanger zijn), maar ik heb mezelf lekker voor de gek gehouden
Veel plezier bij Amalia allemaal!!!!

Jammer Kokos, op naar de volgende ronde.

Star, niet allemaal expat-kindjes, ook kindjes waarvan de ouders naar hier zijn geemigreerd of alleen de mamma Nederlands is (dus dat niet een van de ouders is uitgezonden door een buitenlands bedrijf). Sterkte zaterdag alvast.

Rissie, ik denk dat ik het snap van je zus. Leuk voor haar! Hoe komt het dat je zo moe bent? Er zijn hier ook tandartsen hoor, kun je gewoon heen gaan als je hier verzekerd bent.
Fotootjes van vanmorgen op Ceetjes site.
Zo wij zijn weer thuis. Het was gezellig dames! Berend is echt een heel mooi mannetje en de Gooische villa is ook heel erg mooi! Mart is onderweg in slaap gevallen en het is me gelukt om hem al slapende weer in zijn bed te leggen, dus ik hoop dat hij nog even slaapt.
Jij bent snel!
Leuke foto's! en ik lees dat je de wandelwagen hebt verkocht, kreeg je er nog een mooi bedrag voor? Heb je nu een mooie buggy gekocht?
Ja jonge zo snel

Jaaaa hij is weg, 375 euro, maar de maxi cosi er ook bij. Maar goed, wel netjes op zich. Buggy hadden we een tijd geleden al gekocht.

Dan was Mart vast flink moe als je hem zo over kon leggen. Ceetje viel mooi niet in slaap in de auto.
Hai!

Leuke foto's hoor! Ziet er gezellig uit!

Star: wat als er nu een Ciara 2 aankomt? Moet je alles weer nieuw kopen, echt vervelend!

Kokos: hè jammer! Volgende keer beter...
Slaapt ze nu wel?

Haai Bridge! Al begonnen met de babykamer?
Vanavond begint het 3e seizoen van Prison Break! Wie kijken daar nog meer naar? Jij toch ook Amalia?
Ik hoor alweer wat mopperen in bed...

Ja heel naar alles nieuw kopen

Ik vond die wagen sowieso al niet zo lekker lopen, dus had al gezegd dat ik een Bugaboo wilde voor numero twee.

En als ik dan zo'n klein Berendje zie....rammel rammel
Hoi, dat was een snel ritje.

Net gegeten, Lianne wilde eerst in de zandbak spelen. Prima, ik heb boterhammen klaargemaakt en toen hebben we gegeten. Ze ligt op bed.

Haha er rammelt iets!

Hai Juud! Nee nog niet begonnen. zucht... in herfstvakantie gaan alle spullen naar zolder, die is nu vrijwel af. En dan kunnen we eindelijk beginnen, joehoe! Maar geduld is een schone zaak... En het begint hier nu wel op te raken. Sneu ook voor vriend want die is weer zo hard aan het klussen, elk vrij moment. En ik doe weinig, zwanger zijn kost me al een berg energie. En heb deze keer al harde buiken-achtig iets dus doe het maar rustig aan. Maar ja, gelukkig vindt hij het niet erg!
Kokos, jammer! Flauw dat je lichaam je zo voor de gek hield!

Star, waar heb je de foto's geplaatst dan? Ik zie ze niet...

Bridge, rustig aan hoor! Harde buiken houden we hier niet van!

Max wilde vandaag echt niet slapen. Hij heeft ruim een uur wakker in bed gelegen, toen heb ik hem er maar weer uitgehaald.

Sam heeft gisteren weer een RS-prikje gehad. Hij woog 5560 gram. Minder aangekomen dan de vorige keer.
Laat maar, ik lees niet
Hé Bridges, zolder af, goed hoor. Gaat Ties naar zolder?

Star, leuke foto's. Was ze alweer wakker?

CD, hoe is het???

Ik heb net wat zit klooien met PaintShop, maar nu is het alweer bijna half vier. Eerst maar een bakkie thee.
Goedemiddag Mamax. Toch niet zorgelijk hoop ik, dat Sam niet is aangekomen? Gaat het prikken goed?

Lianne heeft ook wel middagen dat ze niet/nauwelijks slaapt. Maar dat is zelden.

Hoe bevalt het moederschap met Sam erbij?

Ik ga even wat drinken, doei!
Hij is gelukkig wel aangekomen hoor, 560 gram in 4 weken. Normaal gesproken groeide hij ongeveer een kilo in 4 weken, dus het is wel wat minder. Geen idee of dat normaal is. De laatste paar dagen kwam hij nog maar 4 keer per dag voor een voeding, wel met genoeg natte luiers, maar vandaag maak ik hem toch maar wakker zodat hij 5 keer drinkt.

Max slaapt anders ongeveer 2-2.5 uur. Dat mag hij van mij ook nog wel even volhouden, dus ik hoop dat vandaag eenmalig was!

Ik vind het een grotere overgang van 1 naar 2 kindjes. Het begint nu wel te wennen, maar met alle slaapjes ben je behoorlijk aan huis gebonden.
Enka, bedankt voor je lieve kaartje!!
Haai, was ons kwijt! Zomaar effe een compleet vreemde titel, tssss...

Nah, was errug gezellig vanochtend! Prachtige baby en prachtige villa, haha!

Groot kado was helaas niet gelukt, maar dat komt Suus binnenkort brengen. Mare 'dr schuld. Oma speciaal opgetrommeld zodat ik vanochtend kado kon regelen, maar mevrouw moest niks van oma weten en ging helemaal uit haar dak als ik richting deur keek. Vannacht een uur hysterisch gekrijs, en ze ligt nu al bijna 3 uur te slapen. Ze zit echt niet goed in 'dr velletje, het arme schaap. Maar goed, heb haar uiteindelijk dus maar meegenomen (ze vrolijkte meteen op dus ik verdenk haar van aanstelleritis...), maar toen waren we al aan half uur te laat. En met een chagrijnige Mare nog shoppen bij de intratuin zag ik ook niet zo zitten. Hadden gelukkig een symbolisch Klein Kado als voorproefje, en de rest van de kado's natuurlijk.

Mmm, beetje duidelijk zo? Vast niet..

Aha, dus daarom reed je zo hard Star - de foto's moesten op het net . Cool, ik ga meteen even kijken.
Goeie titel dames. Ik ben ook voor good luck voor ons allen.

Star, gaat tie? Ik las dat je wel wat opziet tegen zaterdag? Snap ik helemaal. Het is ook spannend allemaal. Ik denk aan je mop.

He Mamax, bijna 6 ons in 4 weken. Dat doet tie netjes dat kleine ventje.

Geen last van de prik gehad?

Kokos, he wat jammer voor je! Hopelijk snel raak hoor...

Dus Berend is ook weer een schatje? Fijn dat het gezellig was! Amalia, ik wil met Juultje volgende week ofzo even een bakkie komen doen. Bel je voor een afspraak na Hamburg.

Naatie, ik dacht ook gelijk innesteling zal het wel zijn... Spannend!

En Ris, moe?!? Was jij ook niet een klein beetje aan het proberen een babietje te maken??? Ha ha ha (s*** weer vergeten te openen via "reageer" , denk de grijns smiley er maar bij dames)...

Zo, hier weinig nieuws behalve dan dat het nog niet echt best gaat. Langzaam dringt door dat het echt voorbij is en ze niet meer terug komt...

Maar goed, ik heb ondertussen wel een crematorium gevonden dat moppie wil cremeren dus dat gaan we volgende week ook regelen (moet eerst nog overlijdensverklaring van gyn hebben... ). Ik vind het toch een fijner idee dat ik een plekje voor haar in kan richten in ons huis, waar dat dan ook staat.

Nou ja, nu eerst vanavond uit eten met vriendinnetjes en dan ons weekendje weg. Ik heb er zin in. We zijn zondag laat weer teug dus ik meld me maandag weer.

Dag dag meisjes, goed weekend!
Groot kado was helaas niet gelukt, maar dat komt Suus binnenkort brengen.

ik ga een afspraak maken en regel het dan!

x Suus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven