Postcrossing 5
donderdag 6 mei 2010 om 20:33
Ik heb jullie ook weer gevonden. Ik kom gewoon haast niet toe aan bijlezen...
Noa, helaas hier ook een ervaringsdeskundige qua "meer dan gewoon moe". Nu ben ik er net weer overheen maar had ik geen neerslachtige klachten, maar ik ben ook een keer "normaal" overspannen geweest en dat duurde helaas best lang. Ik hoop dat jij echt snel de weg omhoog te pakken krijgt! En geen geld voor postzegels is natuurlijk ook gewoon niet leuk...
Vandaag een kaartje uit Texas ontvangen. Van iemand met een grappig profiel, wat zijn er toch veel leuke verschillende mensen op de wereld!!!
Ik heb er nu nog maar 2 travelling, gewoon even geen tijd gehad... dat ga ik binnenkort goedmaken!
Noa, helaas hier ook een ervaringsdeskundige qua "meer dan gewoon moe". Nu ben ik er net weer overheen maar had ik geen neerslachtige klachten, maar ik ben ook een keer "normaal" overspannen geweest en dat duurde helaas best lang. Ik hoop dat jij echt snel de weg omhoog te pakken krijgt! En geen geld voor postzegels is natuurlijk ook gewoon niet leuk...
Vandaag een kaartje uit Texas ontvangen. Van iemand met een grappig profiel, wat zijn er toch veel leuke verschillende mensen op de wereld!!!
Ik heb er nu nog maar 2 travelling, gewoon even geen tijd gehad... dat ga ik binnenkort goedmaken!
donderdag 6 mei 2010 om 21:29
hallo
Mijn hyves ruil kaartje is ook aangekomen
C estelle bedankt voor het gave varkenskaartje
helemaal leuk
vandaag ook nog een kaartje uit duitsland hij kon geen nederlands lezen mijn profiel was volgens hem in het nederlands
kijk ik net ja hoor dit is al de tweede keer dat het profiel vanzelf in het nederlands is met engelse woorden ertussen ik snap niet hoe dat kan dus net maar weer in het engels gemaakt
Noa lynn sterkte
nu eerst eens even bijlezen
Mijn hyves ruil kaartje is ook aangekomen
C estelle bedankt voor het gave varkenskaartje
helemaal leuk
vandaag ook nog een kaartje uit duitsland hij kon geen nederlands lezen mijn profiel was volgens hem in het nederlands
kijk ik net ja hoor dit is al de tweede keer dat het profiel vanzelf in het nederlands is met engelse woorden ertussen ik snap niet hoe dat kan dus net maar weer in het engels gemaakt
Noa lynn sterkte
nu eerst eens even bijlezen
donderdag 6 mei 2010 om 21:30
Vandaag mijn postzegels van pmk ontvangen. Meteen even mijn kans schoon gezien en na meer dan een week weer eens drie kaartjes gestuurd: Portugal (een volledig Portugees profiel!!! wat moet ik daar nou mee?), USA en Dubai (officieel de United Arab Emirates). Leuke landen vond ik.
Kreeg ook drie kaartjes binnen vandaag, uit Portugal, Duitsland en Finland. De laatste twee waren erg leuk, met een leuk verhaal erbij.
Het is overigens niet bij te houden hier, met al die posts... Ik lees ook niet meer iedere dag bij. Het gaat te snel, ik kan het niet meer aan!
Kreeg ook drie kaartjes binnen vandaag, uit Portugal, Duitsland en Finland. De laatste twee waren erg leuk, met een leuk verhaal erbij.
Het is overigens niet bij te houden hier, met al die posts... Ik lees ook niet meer iedere dag bij. Het gaat te snel, ik kan het niet meer aan!
donderdag 6 mei 2010 om 21:40
Neferisis, fijne week en succes met inpakken.
Hier zit zo goed als alles ingepakt want ook wij vertrekken morgen.
Lekker een weekendje eropuit naar de bossen, zalig!!!!
Nu nog even twee moederdagkaarten schrijven, voor mijn mama en schoonmama want we zijn er dan niet zondag en zo toch wel een beetje.
Hier zit zo goed als alles ingepakt want ook wij vertrekken morgen.
Lekker een weekendje eropuit naar de bossen, zalig!!!!
Nu nog even twee moederdagkaarten schrijven, voor mijn mama en schoonmama want we zijn er dan niet zondag en zo toch wel een beetje.
donderdag 6 mei 2010 om 21:53
Harja wat raar zeg :s Je zou bijna gaan denken dat iemand je profiel aanpast, mss je paswoord eens wijzigen ofzo? Heb je het al eens aan PC zelf laten weten?
Teigera Dubai heb k ook al gehad! En dat Portugees profiel, bah geen idee. Een Idrukker-kaartje sturen en zeggen dat je geen Portugees spreekt?
Teigera Dubai heb k ook al gehad! En dat Portugees profiel, bah geen idee. Een Idrukker-kaartje sturen en zeggen dat je geen Portugees spreekt?
donderdag 6 mei 2010 om 22:08
Ik las dat er nog geen vliegverkeer richting Ierland (en Schotland) gaat, maar Lampje lijkt toch weg te zijn. Of zou ze op Schiphol ronddolen?
Harja, wat raar dat je profiel ineen aanpast! Met ben het met StedanieV eens, misschien kunnen ze vanuit PC helpen hiermee.
Tine2804, bedankt voor je kaartje! Lief en vrolijk
En ik kreeg nog een ander kaartje vandaag. Een mooie foto van de Grand Canyon. Heel blij mee!
Harja, wat raar dat je profiel ineen aanpast! Met ben het met StedanieV eens, misschien kunnen ze vanuit PC helpen hiermee.
Tine2804, bedankt voor je kaartje! Lief en vrolijk
En ik kreeg nog een ander kaartje vandaag. Een mooie foto van de Grand Canyon. Heel blij mee!
donderdag 6 mei 2010 om 23:17
Wat stom Harja, hoop dat het snel opgelost is.
Noa_Lynn, ja, dat van je grenzen is echt rot... Bij Taboe Schaamte op Psyche is wel een gezellig groepje, misschien kun je daar mee komen kletsen? Daar heeft ook iedereen (op een andere manier) met tegen grenzen aanlopen te maken.
Noa_Lynn, ja, dat van je grenzen is echt rot... Bij Taboe Schaamte op Psyche is wel een gezellig groepje, misschien kun je daar mee komen kletsen? Daar heeft ook iedereen (op een andere manier) met tegen grenzen aanlopen te maken.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
vrijdag 7 mei 2010 om 09:49
Ik ga ook straks reizen! En ik weet wel waarnaar toe!! Ik ga lekker naar Londen! Heb er zon zin in! Zo nog even snel een kaartje schrijven en dan snel naar Schiphol! Ik ben er dinsdag weer! Dus niet teveel schrijven he hahahaha! Tot snel weer!! En alvast een heel fijn weekend! Ik zal aan jullie denken!
vrijdag 7 mei 2010 om 10:37
Goedemorgen,
Ik ben er ook weer. Ik wilde gisteravond laat nog reageren, maar toen viel het viva forum uit.
Gisteren kreeg ik dertien kaarten in de bus, ik heb nog nooit in mijn leven zoveel kaarten gekregen!
Heel erg bedankt iedereen
**Justme, C-estelle, Steph, JJ, Neferisis, Zazana, StefanieV, Tine, Chrisy**
Brutsel, het kaartje van de hyvesruil is aangekomen, bedankt!! Dikkie dik is zo lief, en ik stond toevallig gisteren zelf met die kaart in mijn hand bij de selexyz.
Met hurrays ging het zo hard de afgelopen dagen, dat ik nu op 80 verzonden sta en 9 onderweg mag hebben!
Ik heb al drie nieuwe adressen aangevraagd en de kaarten al geschreven, maar ik moet ze nog even scannen en dat doe ik vanmiddag bij mijn ouders.
En dan kan ik nog 2 adressen aanvragen.... ik houd het niet meer bij zo!
Nu richting werk en dan later vandaag 2 verjaardagen.
Veel plezier voor de reizers! Veel plezier voor de anderen!
Ik ben er ook weer. Ik wilde gisteravond laat nog reageren, maar toen viel het viva forum uit.
Gisteren kreeg ik dertien kaarten in de bus, ik heb nog nooit in mijn leven zoveel kaarten gekregen!
Heel erg bedankt iedereen
**Justme, C-estelle, Steph, JJ, Neferisis, Zazana, StefanieV, Tine, Chrisy**
Brutsel, het kaartje van de hyvesruil is aangekomen, bedankt!! Dikkie dik is zo lief, en ik stond toevallig gisteren zelf met die kaart in mijn hand bij de selexyz.
Met hurrays ging het zo hard de afgelopen dagen, dat ik nu op 80 verzonden sta en 9 onderweg mag hebben!
Ik heb al drie nieuwe adressen aangevraagd en de kaarten al geschreven, maar ik moet ze nog even scannen en dat doe ik vanmiddag bij mijn ouders.
En dan kan ik nog 2 adressen aanvragen.... ik houd het niet meer bij zo!
Nu richting werk en dan later vandaag 2 verjaardagen.
Veel plezier voor de reizers! Veel plezier voor de anderen!
vrijdag 7 mei 2010 om 11:41
@sweetcandy: Blij dat je m'n Plukje leuk vond!
@neferisis: Veel plezier!
@noa_lynn: Hoe voel je je vandaag? Is het nog steeds chaos in je hoofd of gaat het weer wat beter? Waar werk je eigenlijk, voor 20 uur? En gaat dat nu wel weer...? Loop jezelf niet voorbij he!
@Teigera: Het gaat snel he! Een dag niet geweest en je moet zooooveel bijlezen
Misschien moeten we een leden-stop
Nee geintje.
@Ligaa: Super toch om zoveel verjaardagspost te krijgen!!!!!
@neferisis: Veel plezier!
@noa_lynn: Hoe voel je je vandaag? Is het nog steeds chaos in je hoofd of gaat het weer wat beter? Waar werk je eigenlijk, voor 20 uur? En gaat dat nu wel weer...? Loop jezelf niet voorbij he!
@Teigera: Het gaat snel he! Een dag niet geweest en je moet zooooveel bijlezen
@Ligaa: Super toch om zoveel verjaardagspost te krijgen!!!!!
vrijdag 7 mei 2010 om 17:09
Ik mag even gaan kaarten kopen van mezelf. Omdat er nog een hele stapel ligt, maar vooral omdat ik net alweer wat nieuwe besteld heb. Maar ik kwam op een site die ik jullie niet wil onthouden, een nieuw avontuur. Leuke en betaalbare kaarten. Voor degene onder jullie wiens bewaarplek nog niet uitpuilt