Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Hoi hoi

Weer een paar hurrays hier. Mocht 4 kaartjes weer versturen ( met nog 3 op reserve)

Ze mochten naar Finland, Nederland, Roemenie en Griekenland, en volgens mij is dat de eerste naar Griekenland. Allemaal leuke profielen behalve die van Roemenie.. ik wil...

Dus een idrukker kaart. Rest helemaal op hun profiel.

Ik vind het erg jammer om mijn mooie kaartjes te versturen... hahaha erg he ( ik doe het wel hoor.... maar oooo wil ze ook wel houden hihi)

Morgen even weer naar huis, kijken of er nog kaartjes aangekomen zijn, dat horen jullie dus morgen avond!
Chayuz, ik zie nu pas je nieuwe avatar... Hij is ge-wel-dig! Met mij gaat het aardig, nog wat pijn in de keel (en dus honing in de thee), maar koorts is nu echt helemaal over gelukkig. Hoe is het met jou?!

De meeting was gisteren in Utrecht en erg gezellig, maar was nog wel een beetje slapjes, dus heb er niet voor de volle 100% van kunnen genieten. 1 mooie Nouvelles Images voor mezelf gekocht en daarnaast niets, want geen geld hihi.

Jammer dat het profiel uit Roemenie niks was, Justme! Blijf je nog 1 week op de camping?
Met tussenpoos wel, we gaan maandag naar huis, moet dinsdag werken en dan gaan we woensdag ochtend weer heen. Dan blijven we weer tot zondag ;)

Maaaaar ik wil ZON!!!!!!!
quote:Jokejacket schreef op 08 mei 2010 @ 17:25:

De meeting was gisteren in Utrecht en erg gezellig, maar was nog wel een beetje slapjes, dus heb er niet voor de volle 100% van kunnen genieten. 1 mooie Nouvelles Images voor mezelf gekocht en daarnaast niets, want geen geld hihi.

Ik heb net een kaartje van deze meeting in de brievenbus gehad, moet hm nog registreren dus weet niet wie van de euhh (bijna..) 20! mensen hm als official mocht sturen

Ook een kaart uit Rusland met alleen 'Hello Noa_Lynn, Happy Postcrossing! :)' en zijn en mijn adres erop.
JJ, super dat de meeting gezellig was. Neem nog lekkere thee dat doet veel.

Noa_lynn, geen eerste naam erop? Lullig zo'n verhaaltje erop van die uit Rusland.

Justme, wij willen allemaal zon! (kan de nijnenkooi in de zon geverfd worden).

Hier weer een hurray, England (waar ik bang voor was dat het lang zou duren). Morgenochtend adressen aanvragen (GEEN ZUID-EUROPA ALS ADRES).
quote:steph schreef op 08 mei 2010 @ 18:53:

Noa_lynn, geen eerste naam erop? Lullig zo'n verhaaltje erop van die uit Rusland.

Ik dacht aan 1 naam en die bleek het te zijn.

Vermoed dat het haar echte naam is, Iemand uit Friesland .

Heb die Rus ook een lege hurray gestuurd, sorry
Ja, dat is haar echte naam ook.

Dan stuur ik ook een lege hurray op hoor.
Helemaal hip of niet al die meetings kan me voorstellen dat het gezellig is!

En JustMe ik duim voor je mee voor mooi weer! heb ik zelf ook wel behoefte aan!

Jokejacket lief dat het het vraagt, maar hier gaat het over het algemeen ook wel goed hoor ;)
Chayuz, leuke avatar trouwens.

Juuf, is die van jouw ook veranderd?
dank je Steph Donky is simply the best!
quote:juuf schreef op 07 mei 2010 @ 20:53:

Chayuz, ik zie je nieuwe avatar niet! Even op F5 drukken
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Vandaag 2 kaarten, moet ze zo nog even registreren. 1 uit Taiwan, een beetje een donkere, met mensen die lampions oplaten, de lucht in. En een hele leuke, uit Duitsland, met 'Kleine beer en Teiger'

Noa_Lynn, ja, kom gerust meekletsen daar!

JJ, voel je je al wat beter?

Steph, hoe gaat het met je eh.. was het nou opa? Of schoonvader? Sorry, weet 't niet meer...
Dames gaan jullie allemaal duimen dat mijn vliegtuig maandag gewoon opstijgt? Barca is ondertussen gesloten maar maandag gaat het gewoon weer open

En anders ga ik echt met de auto!
Ik had vandaag een berichtje van het PC-supportteam. De verstuurder van mijn kaartje is gevonden, dus ik kan 'm registreren. Jippie.

Het lijkt trouwens wel alsof het nu langer duurt voor ik een Hurray krijg nu ik 10 kaarten onderweg mag hebben dan toen ik er maar 5 onderweg mocht hebben. Of heb ik nu minder geduld als eerder...

Dit zijn de mijne die onderweg zijn:

France 4 May, 2010 1,037 km 3 days Traveling

Taiwan 2 May, 2010 9,602 km 6 days Traveling

Canada 2 May, 2010 4,923 km 6 days Traveling

Finland 2 May, 2010 1,485 km 6 days Traveling

Philippines 20 Apr, 2010 10,385 km 18 days Traveling

Germany 17 Apr, 2010 319 km 21 days Traveling

Belarus 14 Apr, 2010 1,695 km 24 days Traveling

China 10 Apr, 2010 8,821 km 28 days Traveling

United Kingdom 10 Apr, 2010 483 km 28 days Traveling

Russia 28 Mar, 2010 2,161 km 41 days Traveling

Er zitten er genoeg bij die inmiddels wel eens moeten kunnen aankomen....toch??? 2 ervan zijn nog van de meet!

Stefanie, ik duim voor je hoor!

Janna, ik heb ook zo'n soort kaart gekregen een tijdje terug. Dat schijnt een soort feest/festival in Taiwan te zijn.
Oei, Stefanie, ik ga voor je duimen hoor!
Janna, schoonpa. Maandag gaat hij de scanner in om te kijken waar de tumor zit. We gaan van het postieve uit dat het operatief te verwijderen is. Woensdag de uitslag dan weten we dus pas meer. (ik haat weekenden in dit geval).

Stefanie, ik duim mee.

C_estelle: Rusland, UK, China, Belarus, Germany. Die kunnen allemaal snel aankomen. Jemig lang durend lijstje heb jij.
Stefanie ik ben al druk aan het duimen voor je!!!!! (typen en duimen gaat wel lastig trouwens!)
Sterkte nog met je schoonpa steph!!

Ik heb net 2 adressen nog aangevraagd, USA en Turkije :-)

Chayuz moeilijk hé maar je leert het wel op termijn Heb je dat biertje trouwens nog gedronken voor mij?
Niet bijgelezen na vanmiddag. Ik kwam even langs om Harja te bedanken voor haar mooie verjaarskaart! Ik heb hem vandaag ontvangen! Dankjewel.
Steph, sterkte (met je schoonvader!)

Stefanie, en al meer gehoord over 't vliegen?
Janna nee hoor. Ik kan alles opzoeken op de site van de luchthaven hier in Brussel en de vluchten (3 ofzo) vanmorgen naar Barcelona zijn opgestegen, dus het ziet er goed uit :-) Voel me ook helemaal beter
Hihi, gelukkig! Heb je je spullen al ingepakt?!
Whoei, gelukkig dat de vliegtuigen weer vliegen richting Barca! Jij zit morgenochtend vast helemaal gelukkig in Parc Guell

Steph: sterkte met je schoonvader...
Stefanie, ik heb zeker een biertje gedronken op je was erg lekker!!!!

Steph, sterkte de komende dagen, niks vervelender als moeten wachten op de uitslag!
Stefanie, hoop zo voor je dat je morgen kunt vliegen !!

Steph, veel sterkte met je schoonvader

Ik heb een vraagje, misschien kunnen jullie me helpen Zonet alle kaart-scans op photobucket gegooit. Maar nu komt het.. als ik een verzonden kaart wil uploaden, wil dat niet ? Dat kan alleen vanaf de computer?

Ik wilde al de bestandjes van mijn pc af hebben, maar op deze manier schiet het nog niks op......

Verder geen postcrossing-nieuws trouwens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven