Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 6 mei 2010 om 11:39
Moggu!
Zoeb, je hebt groot gelijk!Wat een rare mensen dat ze er een zooitje van maken!
MissM,ik heb een beetje hetzelfde gevoel als Fuss,dat zo'n beetje alles op jou neerkomt.Mijn ex was precies zo,dronken thuis komen en dan vervolgens een hele dag op bed.Vreselijk!!Kan je er wel over praten met hem?
Gold,had jij geen huisarrest?
Ik zou eigenlijk met de kinderen naar een huisje van vrienden gaan.Staat in het bos maar er is geen verwarming,dus nog te koud voor nu.Misschien dat ik van het weekend nog even ga en dan s'avonds weer gewoon naar huis.
Het was een hele leuke avond gister!Lekker gekletst met nicht,vriend is goed gekeurd
Vandaag geen plannen,ik rommel een beetje aan in huis,vriend is gedwongen vrij,vannacht iets in zijn rug geschoten dus die kan geen kant op!Eind van de middag naar de chiropractor,die krijgt het er meestal zo weer uit!
Zoeb, je hebt groot gelijk!Wat een rare mensen dat ze er een zooitje van maken!
MissM,ik heb een beetje hetzelfde gevoel als Fuss,dat zo'n beetje alles op jou neerkomt.Mijn ex was precies zo,dronken thuis komen en dan vervolgens een hele dag op bed.Vreselijk!!Kan je er wel over praten met hem?
Gold,had jij geen huisarrest?
Ik zou eigenlijk met de kinderen naar een huisje van vrienden gaan.Staat in het bos maar er is geen verwarming,dus nog te koud voor nu.Misschien dat ik van het weekend nog even ga en dan s'avonds weer gewoon naar huis.
Het was een hele leuke avond gister!Lekker gekletst met nicht,vriend is goed gekeurd
Vandaag geen plannen,ik rommel een beetje aan in huis,vriend is gedwongen vrij,vannacht iets in zijn rug geschoten dus die kan geen kant op!Eind van de middag naar de chiropractor,die krijgt het er meestal zo weer uit!
donderdag 6 mei 2010 om 11:43
Gelfling, is de koppijn nu gaan liggen?
Ik kan mijn dag eigenlijk nog niet goed indelen, omdat Muis en Middelste wat langer bij een vriendje blijven, die worden op onbepaalde tijd teruggebracht. Voorlopig betekent dit dat ik Oudste maar even achter de tv laat lummelen terwijl ik zelf ook wat lummel (dat mag, na een gesprek bij de ggz).
Proberen om toch een lijstje te plannen:
ggz
regelen dat kinderen op de vrijmarkt kunnen musiceren
lummelen
plan maken met Oudste
naar de Ikea, de heren kunnen daar een cadeaubon verpatsen
was
studie
Ik kan mijn dag eigenlijk nog niet goed indelen, omdat Muis en Middelste wat langer bij een vriendje blijven, die worden op onbepaalde tijd teruggebracht. Voorlopig betekent dit dat ik Oudste maar even achter de tv laat lummelen terwijl ik zelf ook wat lummel (dat mag, na een gesprek bij de ggz).
Proberen om toch een lijstje te plannen:
ggz
regelen dat kinderen op de vrijmarkt kunnen musiceren
lummelen
plan maken met Oudste
naar de Ikea, de heren kunnen daar een cadeaubon verpatsen
was
studie
donderdag 6 mei 2010 om 14:11
Lekker toch Mamz, een beetje lummelen?
moet af en toe gewoon hoor.
Coe, fijn dat je zoon weer uit het gips is. Gaat het goed?
En wat fijn voor je nicht dat ze weer een vriend heeft. En nog wel iemand ook die haar man gekend heeft. Zal het vast gemakkelijker maken.
Hoe gaat het eigenlijk met de ouders van BabyN? Ze zijn toch weer in verwachting?
Hier gaat alles in een traaaaaag tempo, maar er gebeurt wel wat. Klusjes aan het doen die al lang af hadden moeten zijn, dus dat is wel fijn als ze echt af zijn. Moeilijke brief schrijven, ook zoiets. Kan ik vanvond weer allemaal achter me laten.
Nu eerst een boterham!
Skippy heeft de hik, voelt zo gezellig
moet af en toe gewoon hoor.
Coe, fijn dat je zoon weer uit het gips is. Gaat het goed?
En wat fijn voor je nicht dat ze weer een vriend heeft. En nog wel iemand ook die haar man gekend heeft. Zal het vast gemakkelijker maken.
Hoe gaat het eigenlijk met de ouders van BabyN? Ze zijn toch weer in verwachting?
Hier gaat alles in een traaaaaag tempo, maar er gebeurt wel wat. Klusjes aan het doen die al lang af hadden moeten zijn, dus dat is wel fijn als ze echt af zijn. Moeilijke brief schrijven, ook zoiets. Kan ik vanvond weer allemaal achter me laten.
Nu eerst een boterham!
Skippy heeft de hik, voelt zo gezellig
donderdag 6 mei 2010 om 14:30
Zoon moet nog een beetje rustig aan doen.Gister na een uurtje voetballen voelde hij het wel.Helemaal toen nicht kwam want toen ging hij mank lopen,was alleen zijn verkeerde been
Ouders van babyN zijn idd weer zwanger!Tot nu toe gaat alles goed,al blijft de angst dat het misgaat erg aanwezig.Ze hebben dezelfde gynaecoloog als met N en daar kunnen ze goed mee praten.Ik denk dat ze pas echt "opgelucht"zijn als de bevalling achter de rug is.
Hier gaat ook alles traag vandaag!Ik wilde de wc poetsen maar had geen warm water.Bleek de ketel kapot te zijn.Daar is net een monteur 2 uur mee bezig geweest en nu doet ie het nog niet
Er moet een onderdeel in wat ie niet bij zich had.Nu dus wachten tot ie weer terug is.
Ik vind Skippy nu al lief
Ouders van babyN zijn idd weer zwanger!Tot nu toe gaat alles goed,al blijft de angst dat het misgaat erg aanwezig.Ze hebben dezelfde gynaecoloog als met N en daar kunnen ze goed mee praten.Ik denk dat ze pas echt "opgelucht"zijn als de bevalling achter de rug is.
Hier gaat ook alles traag vandaag!Ik wilde de wc poetsen maar had geen warm water.Bleek de ketel kapot te zijn.Daar is net een monteur 2 uur mee bezig geweest en nu doet ie het nog niet
Ik vind Skippy nu al lief
donderdag 6 mei 2010 om 14:34
Coe wat fijn dat zoon van zn gips af is, best snel toch?
Ik heb nog steeds een bonk-hoofd, na een paar paracetamol wel iets minder maar t is zeker niet weg.. Moet dus ook eerlijk toegeven dat ik nog niet heel veel nuttigs heb gedaan vandaag ik ben hier wel maar niet erg nuttig...
Nou ja, nog 3 uurtjes en dan is het weer klaar!
Ik heb nog steeds een bonk-hoofd, na een paar paracetamol wel iets minder maar t is zeker niet weg.. Moet dus ook eerlijk toegeven dat ik nog niet heel veel nuttigs heb gedaan vandaag ik ben hier wel maar niet erg nuttig...
Nou ja, nog 3 uurtjes en dan is het weer klaar!
donderdag 6 mei 2010 om 15:27
Wel lekker moe dan toch Nikki? Ik wil je naam steeds afkorten naar Niks, maar dat is ook zo stom he?
Balen Gelf, dat je hoofd het nog steeds niet doet zoals zou moeten. Pas je goed op jezelf?
Ha, ik heb twee moeilijke dingen waar ik al weken tegenop zag af! Hoe fijn is dat!
Kan ik nu lekker met een gerust hart aan mijn 'dingen die ik wil doen tijdens mijn verlof-lijstje' werken
Balen Gelf, dat je hoofd het nog steeds niet doet zoals zou moeten. Pas je goed op jezelf?
Ha, ik heb twee moeilijke dingen waar ik al weken tegenop zag af! Hoe fijn is dat!
Kan ik nu lekker met een gerust hart aan mijn 'dingen die ik wil doen tijdens mijn verlof-lijstje' werken
donderdag 6 mei 2010 om 16:25
Ik kom even heel stoer en trots mijn lijst met zaken die ik vandaag gedaan heb hier neer plempen:
* Flitser plus toebehoren opgehaald
* Camera's reportage klaar
* Tuinaarde + potten + noppenfolie + hydrokorrels gekocht
* Brief op de post
* Sokken gekocht
* Kaart voor collega gekocht
* Cadeau voor vriendin gekocht
* Doorlopende reisverzekering afgesloten
* Zakelijke verzekering afgesloten
* Mail naar Happy
* Bakkie thee bij meisjeskind gedaan
* Bij rozenmeneer langs
* Boodschappen gedaan
* Wc schoonmaken
*geeft zichzelf een reuze schouderklop!
Vanavond nog sporten en morgen een reportage.
Is egeopost, ik beloof beterschap!
* Flitser plus toebehoren opgehaald
* Camera's reportage klaar
* Tuinaarde + potten + noppenfolie + hydrokorrels gekocht
* Brief op de post
* Sokken gekocht
* Kaart voor collega gekocht
* Cadeau voor vriendin gekocht
* Doorlopende reisverzekering afgesloten
* Zakelijke verzekering afgesloten
* Mail naar Happy
* Bakkie thee bij meisjeskind gedaan
* Bij rozenmeneer langs
* Boodschappen gedaan
* Wc schoonmaken
*geeft zichzelf een reuze schouderklop!
Vanavond nog sporten en morgen een reportage.
Is egeopost, ik beloof beterschap!
donderdag 6 mei 2010 om 16:57
Wat een lijst Buuf!
Blijkt dat er een verkeerd soort lamellen? inzaten.Daardoor kreeg ik met douchen wisselend warm water.Niet 1 monteur heeft dit gezien,terwijl ie hier al 3 jaar hangt En ik schreeuwde met regelmaat naar beneden dat ze van de kraan moesten afblijven als ik onder de douche stond.
Woningbouwe betaalt dat gewoon,ik hoefde alleen mijn handtekening maar te zetten.
Blijkt dat er een verkeerd soort lamellen? inzaten.Daardoor kreeg ik met douchen wisselend warm water.Niet 1 monteur heeft dit gezien,terwijl ie hier al 3 jaar hangt En ik schreeuwde met regelmaat naar beneden dat ze van de kraan moesten afblijven als ik onder de douche stond.
donderdag 6 mei 2010 om 17:08
Ach ja, de hik.. zo schattig is dat. Vooral mijn jongste meisje had dat vaak. 't Mannetje was vooral bezig met het oefenen voor jong oranje. Die schopte wat af.
Buuf, respect! wat een lijst *maakt diepe buiging*
De schoonmaakster is weer weg. Wat een heerlijkheid is dat toch. Zelf ben ik ook druk geweest. Heb de kast van het jongste meisje uitgezocht. Hopen dat mijn schoonzusje iets met die kleding kan. Ergens wil je het graag bewaren, maar ja... wat doe je er eigenlijk mee. Ik heb nu een paar dingetjes bewaard en de rest gaat weg.
Buuf, respect! wat een lijst *maakt diepe buiging*
De schoonmaakster is weer weg. Wat een heerlijkheid is dat toch. Zelf ben ik ook druk geweest. Heb de kast van het jongste meisje uitgezocht. Hopen dat mijn schoonzusje iets met die kleding kan. Ergens wil je het graag bewaren, maar ja... wat doe je er eigenlijk mee. Ik heb nu een paar dingetjes bewaard en de rest gaat weg.
donderdag 6 mei 2010 om 19:14
donderdag 6 mei 2010 om 21:28
quote:nikkinuts schreef op 06 mei 2010 @ 08:41:
Moggû,
Mijn lijst voor vandaag,
- Strijken.
- Koken.
- Beetje opruimen.
- Vakantie lijst maken.
- Boodschappen doen.
- Intratuin leeg kopen.
- Hardlopen.
- Koken, voor vrijdag.
- Strijken.
Ik vind het mooi geweest voor vandaag.
Het is een beetje een zooitje in de keuken maar dat mag Sportman staks opruimen.
Ik ga vroeg naar bed, heb pijn in mijn rug omdat ik de plantjes gelijk in de potten heb staan proppen.
Dan sta je zo onhandig.
Moggû,
Mijn lijst voor vandaag,
- Strijken.
- Koken.
- Beetje opruimen.
- Vakantie lijst maken.
- Boodschappen doen.
- Intratuin leeg kopen.
- Hardlopen.
- Koken, voor vrijdag.
- Strijken.
Ik vind het mooi geweest voor vandaag.
Het is een beetje een zooitje in de keuken maar dat mag Sportman staks opruimen.
Ik ga vroeg naar bed, heb pijn in mijn rug omdat ik de plantjes gelijk in de potten heb staan proppen.
Dan sta je zo onhandig.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 6 mei 2010 om 23:14
wat is het rustig hier
nik, hard gewerkt vandaag
Mamz zullen we voor jou ook zo een waveboard kopen
buuf, wat heb jij hard gewerkt
Ik heb een nieuwe gave lens gezien. Maar daar moet ik eerst voor sparen. Want de lens is relatief goedkoop maar de accessoires zijn dan weer aan de prijs
nik, hard gewerkt vandaag
Mamz zullen we voor jou ook zo een waveboard kopen
buuf, wat heb jij hard gewerkt
Ik heb een nieuwe gave lens gezien. Maar daar moet ik eerst voor sparen. Want de lens is relatief goedkoop maar de accessoires zijn dan weer aan de prijs
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 7 mei 2010 om 10:39
goedemorgen
leuk hoor Fuss, skippy gluren
Ik wil heel graag de lensbaby van canon (www.lensbaby.com). Die is voor een lens niet zo duur. Maar alle toebehoren wel. Ik heb hem tijdens mijn vrijgezellenfeest gezien. En hij maakt hele gave foto's
Ga er nog maar eens hard over nadenken
leuk hoor Fuss, skippy gluren
Ik wil heel graag de lensbaby van canon (www.lensbaby.com). Die is voor een lens niet zo duur. Maar alle toebehoren wel. Ik heb hem tijdens mijn vrijgezellenfeest gezien. En hij maakt hele gave foto's
Ga er nog maar eens hard over nadenken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan