3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 07 mei 2010 @ 17:45:

Nou locatie en acitiviteit is bekend, nu nog een datum. Mss 11 september?
Alle reacties Link kopieren
Is dit een 3000 meet?
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat iedereen op tijd is waar die zijn moet Roos.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 07 mei 2010 @ 17:45:

Nou locatie en acitiviteit is bekend, nu nog een datum. Mss 11 september?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 07 mei 2010 @ 17:48:

Is dit een 3000 meet? Nou een mini 3000meet
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 07 mei 2010 @ 17:48:

Is dit een 3000 meet? die van vanavond?



nee, gewoon een spontaan gebeuren en Floor die enthousiast werd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wat is de dichtstbijzijnde stad bij Friesland, zonder daadwerkelijk in Friesland te zijn? Das toch dichtbij genoeg?
Alle reacties Link kopieren
even aardappels schillen en opzetten
Alle reacties Link kopieren
Oooow ik dacht al, is er verdorie een meet naast de deur, en dan moet ik zeker naar die in Friesland
Boarder wat geven ze morgen voor windkracht?
Alle reacties Link kopieren
Floor, is Freak al bij jou?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 07 mei 2010 @ 17:55:

Boarder wat geven ze morgen voor windkracht?Waar ik altijd bij de kust ga kiten geven ze 6 knopen op. Dat is windkracht 2.
en voor de omg waar je woont, morgen molendag dus ik hoopte dat het zou waaien
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 07 mei 2010 @ 17:57:

Floor, is Freak al bij jou? Nee, ik zal d'r even bellen zo. Misschien is het handig dat wij gewoon naar het restaurant komen, of niet?
veel plezier vanavond dames
Alle reacties Link kopieren
misschien wel ja, wordt krappies denk ik



als jullie in de buurt van Rooscity komen, bel dan maar, dan loods ik jullie wel daarheen.

Wij wachten tot 18.45/18.50 hier op jullie en gaan dan richting restaurant
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 07 mei 2010 @ 18:02:

en voor de omg waar je woont, morgen molendag dus ik hoopte dat het zou waaien2 tot 4 knopen dus dat is net geen windkracht 2. Is dus niet veel. En ik wist niet eens dat het morgen molendag is
Alle reacties Link kopieren
Sgaapie is er ook nog niet, maar die verwacht ik wel ieder moment
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier dames die gaan eten en filmen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit achter een enorme bak salade met olijven, tonijn en natuurlijk: Knoflook!



Meiden aan de pizza voor de tv, het normale vrijdagavondtafereel dus.
Alle reacties Link kopieren
Sgaap is er
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Da's mooi Roos,

doe je iedereen de groeten?
Alle reacties Link kopieren
doe ik Friez
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker Bammetje



Veel plezier dames, en niet teveel verklappen van de film want ik wil m ook nog zien!
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 07 mei 2010 @ 18:27:

Klinkt lekker Bammetje



Is Was het ook Min!



Ik had me verheugd op een echte pizza van de pizzeria maar mijn pizzabezorger was helaas al bezet vanavond.

Maar dit smaakte ook wel hoor, halve pizza van de meiden erachteraan en ik zit weer propjevol!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven