3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ondertussen de marathon van Teen Moms aan het kijken. Er zit er eentje tussen...ik heb gewon medelijden met haar vriend
Alle reacties Link kopieren
Hey Bankje! Ah, en nu lekker een schoon huis?
Alle reacties Link kopieren
grrrr mijn firefox doet raar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
mocy zou je ivm herkenning een woord weg willen halen?
Alle reacties Link kopieren
Freak, wat fijn dat Mini toch komt morgen!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
*
Alle reacties Link kopieren
Minny, heb ooit een aflevering gezien van Teen Moms, had met die meiden te doen en tegelijkertijd maak ik me dan enorme zorgen over die baby's.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Minny, fijn dat Mini komt!
Alle reacties Link kopieren
Ja, beide Mini's zijn morgen waar ze horen
Alle reacties Link kopieren
Ben ik een hele rare moeder dat ik er niet eens bij stil heb gestaan dat mijn oudste er niet is?



De jongste is er natuurlijk wel en die telt voor 10 in het kader van handenbinden! Dus compensatie genoeg!

Alle reacties Link kopieren
Het gaat mij meer om Mini bij me hebben dan om moederdag eigenlijk, stiekem. Helaas is het weer compleet bagger dus echt iets leuks doen zit er niet in, aangezien binnendingen met Mini redelijk lastig zijn.
Alle reacties Link kopieren
.....
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 08 mei 2010 @ 14:38:

Ja, beide Mini's zijn morgen waar ze horen Heerlijk Min. Duimen voor mooi/iig droog weer.
Alle reacties Link kopieren
Leuk al die ....



vanuit de stad! Echt te veel gekocht! Kado's voor de moeders, broeken en nette schoenen voor vriend en we hebben allebei nieuwe nike's! Lekker voor op vakantie!

Nu net wat gegeten en ff uitbuiken.. Pff ben er moe van! Dus tot later!
bedankt moos
Alle reacties Link kopieren
zo weer thuis



Het was uiteraard belacheluk druk in het tuincentrum dus heb alleen gekocht wat ik voor mijn mama wilde en toen snel weer weggerend



alle lekkere happen in huis... Lekker een soort troost eten voor het alleen thuis zitten op zaterdag



en fijn Minny je meiden morgen bij jou!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
En nu lekker koffie en de dikke weekend krant... Daar word ik altijd blij van!



Tot later allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Lekker he, de krant? Goed idee Freak, ik ga m ook lezen zometeen denk ik, lekker op de bank met een kop koffie erbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even geslapen op de bank, wakker gemaakt door de meiden dat LLL voor het raam stond me uit te lachen

Heeft mijn drankvoorraad meegenomen dus dat gevaar is al weg.

Misschien dat ik daardoor ook es wat eerder op bed ga, twee problemen opgelost.



Best sterk om toe te geven dat je zwak bent toch?
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke sterk Bam om dat toe te geven. Je hebt een stap gezet.

Voel je je al wat beter?
Alle reacties Link kopieren
Ietsje.

Vanavond feestje dus ik moet me maar eens gaan douchen en aankleden geloof ik.



Zó géén zin in!
Alle reacties Link kopieren
Probeer er toch van te genieten Bam. Is wel ff goed, je zinnen verzetten.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hé friezje. Lekkere dag gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven