3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zaterdag 8 mei 2010 om 11:44
zaterdag 8 mei 2010 om 11:56
zaterdag 8 mei 2010 om 12:25
quote:Sgaapie schreef op 08 mei 2010 @ 12:21:
Floor wel onderhandelen hoor, misschien niet over de prijs maar over ingebouwde expresso machines of zo Maar ik wil helemaal geen ingebouwde expresso machine. Ten eerste vind ik het niet te zuipen en hoe meer inbouwapparaten in de keuken, hoe meer er stuk kan. Kan je gelijk de halve keuken slopen. Bij een gewoon koffiezetapparaat heb ik voor 30 euro een nieuwe bij de Blokker.
Floor wel onderhandelen hoor, misschien niet over de prijs maar over ingebouwde expresso machines of zo Maar ik wil helemaal geen ingebouwde expresso machine. Ten eerste vind ik het niet te zuipen en hoe meer inbouwapparaten in de keuken, hoe meer er stuk kan. Kan je gelijk de halve keuken slopen. Bij een gewoon koffiezetapparaat heb ik voor 30 euro een nieuwe bij de Blokker.
zaterdag 8 mei 2010 om 12:29
zaterdag 8 mei 2010 om 12:36
Goedemorgen
Floor, das toch heerlijk dat die prijs lager uitvalt en idd gewoon nog onderhandelen. Weet die badkamerboer toch niet dat jij de prijs laag vindt. Jij schrok je zgn. een hoedje.
Bloem, wat een ellende zonder airco. Hoop dat je iemand kan vinden die het maakt.
Fijn Freak voor je, dat mini bij je is morgen. En ja wat een kinderachtig gedoe, hopen dat dat snel normaliseert.
Floor, das toch heerlijk dat die prijs lager uitvalt en idd gewoon nog onderhandelen. Weet die badkamerboer toch niet dat jij de prijs laag vindt. Jij schrok je zgn. een hoedje.
Bloem, wat een ellende zonder airco. Hoop dat je iemand kan vinden die het maakt.
Fijn Freak voor je, dat mini bij je is morgen. En ja wat een kinderachtig gedoe, hopen dat dat snel normaliseert.
zaterdag 8 mei 2010 om 12:38
quote:floor72 schreef op 08 mei 2010 @ 12:25:
[...]
Maar ik wil helemaal geen ingebouwde expresso machine. Ten eerste vind ik het niet te zuipen en hoe meer inbouwapparaten in de keuken, hoe meer er stuk kan. Kan je gelijk de halve keuken slopen. Bij een gewoon koffiezetapparaat heb ik voor 30 euro een nieuwe bij de Blokker.
[...]
Maar ik wil helemaal geen ingebouwde expresso machine. Ten eerste vind ik het niet te zuipen en hoe meer inbouwapparaten in de keuken, hoe meer er stuk kan. Kan je gelijk de halve keuken slopen. Bij een gewoon koffiezetapparaat heb ik voor 30 euro een nieuwe bij de Blokker.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best