3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
ik ga er nu uit Moos, moet boodschappen doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
(wordt ik dan toch echt een keer een wijs sgaap.....)



Het heeft mij de ogen geopend toen iemand dat tegen mij zei.



I walk to the beat of my own drum, respecting the fact other people have other rithems but nog conforming to them.
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet gaam huis houden, maar heb geen zin. Eerst nog maar ff een bakkie.



Ja (wijs) sgaap zo waar. Want loop je in een anders tempo dan struikel je alleen maar of erger, je gaat op je bek.
Alle reacties Link kopieren
Succes met de onderhandeling Floor

No sterkte met koppie en ik moest erg lachen om je opmerking van vannacht dat we nu nog meer meelezers hebben
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Mocy succes met je huishouden! Heb ik gelukkig gisteren al gedaan ik zit nu nog in de luierstand zeg maar



Maar als koffie op is ga ik echt douchen en naar het tuincentrum



Mooi Sgapie
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Mogguh.....
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ik zo mijn stofzuigert nog kan vinden....kan je nagaan.

Freak, je gaat je balkon opleuken toch? Heb ik van de week ook een start meegemaakt. Staat weer zo gezellig. Ik koop wel altijd planten met bloemen in het rood, roze en paars. Andere kleuren mogen er niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn ook mijn kleuren Mocy!!



Mogguh Bam



en nu en nu ga ik ECHT wat doen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me kut.

Klote.

Niet goed dus.

Heb net ook opgebiecht waarom en daardoor voel ik me nog kutterder.



Volgens mij heb ik een ernstig alcoholprobleem ook nog es.



Gaat lekker he?
Alle reacties Link kopieren
Zo bakkie op en dan nu:afwassenwas ophangenslaapkamer opruimen (dwz de kleding die ik de hele week gedragen heb en die nu naast het bed op een hoop ligt uitzoeken etc)hele huis stofzuigen (wat in dit huis een hels karwei is)wc schoonmaken (uitdoen red ik het niet mee)Eerst mezelf in mijn schoonmaaktenue hijsen.
Alle reacties Link kopieren
Bammetje

en niet gaan inzitten dat je iets opgebiecht hebt. Is menselijk hoor. (Ik heb het trouwens niet gelezen.)
Alle reacties Link kopieren
Nee Moos hier niet... heb net toegegeven tegen iemand dat ik vreselijk jaloers heb zitten wezen gisteravond.

En daardoor heb ik teveel gezopen en te laat gaan slapen waardoor vandaag alweer verloren is voor nuttige dingen.



Zo erg ben ik
Alle reacties Link kopieren
Goffer Bam!

Ik zoek je ff op op msn.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.





Ik heb net bijgelezen. Ik ga zo boodschappen doen.
Alle reacties Link kopieren
Voor BAM:



een
Alle reacties Link kopieren
BAM mag ik wel even zeggen dat ik het mega stoer van je vind dat je het verteld heb aan meneer!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Goed ik ben gedoucht en de was zit in de machine nu nog even een bakkie en peuk en dan de hort op voor de boodschappen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
BAM

Reken het jezelf niet te veel aan, soms kun je niet als een bambam (je weet wel uit de flinstones) door, maar ben je net een mens en bij een mens horen allerlei gevoelens. Dat maakt je niet erg.



Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Zit iedereen thuis bij de kachel? Nog geen fietser/bezoeker gezien
Bam
Alle reacties Link kopieren
Bammetje, goed dat je je gevoelens verwoord, is beter dan dat je het opkropt. Wel rot dat je je nu zo rot voelt meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Balen zeg, dat er niemand komt.



Zo gestofzuigd en was opgehangen. Nu afwassen en plee.



Bammetje, vreselijk dat groene monster. Hoe ze die ooit konden uitvinden? Uitroeien die hap!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allen
toch nog bezoek gehad , niet voor niks alles schoongemaakt
hoi minny

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven