Terug bellen?

08-05-2010 21:36 697 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bellen jullie terug als jullie een gemiste oproep zien, die bewust 1 x over ging?

Waarbij het om een onbekend nummer gaat?

Of terug over laten gaan of negeren?

Er vanuit gaande dat iemand wel belt als ie wilt.
*schudt het hoofd nog eens... het is heus niet echt, echt heus waar niet*
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:11:

[...]

Wat moet ik zeggen dan?Ik zag dat ik vrijdag gebeld ben door dit nummer en ik dacht: ik bel even terug.
quote:yoyo2 schreef op 08 mei 2010 @ 23:08:

[...]

wie wie??Ja nee excuus... was een Tutje die reageerde... niet een TRutje.. hihi (hoewel ik ken haar niet.. dus wie weet wel... maar goed... niet met die nick bedoel ik dus... )
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:13:

[...]

Ik zag dat ik vrijdag gebeld ben door dit nummer en ik dacht: ik bel even terug.

Zonder naam te zeggen, natuurlijk?

En dan zeggen ze: en je belt nu pas?
Wat je moet zeggen? Je moet vragen waarom 'ze' de telefoon bewust maar 1x hebben laten overgaan natuurlijk! Da's toch waar dit hele topic om draait Gellena?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:frizzy schreef op 08 mei 2010 @ 23:08:

Ik hoop zo vreselijk dat Sellena een rol speelt. Dat dit allemaal niet echt is.

*gaat met die gedachte de pc uitzetten*
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:13:

[...]

En dan zeggen ze: en je belt nu pas?

Daar had je zelf al een perfect antwoord op.... lees maar ff terug...

(ik dacht pagina 3... maar kan ook pagina 4 zijn... )
Nee, want dan moet ik tot maandag wachten!
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:13:

[...]

En dan zeggen ze: en je belt nu pas?Dat gaan ze niet zeggen. En als ze het wel zeggen dan zeg je: Ja. Ik was niet eerder in de gelegeheid. Kunt u mij vertellen waarover ik gebeld ben?
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:20:

[...]

Dat gaan ze niet zeggen. En als ze het wel zeggen dan zeg je: Ja. Ik was niet eerder in de gelegeheid. Kunt u mij vertellen waarover ik gebeld ben?Aha, zou jij ook zeggen dat het raar is om maar eens over te laten gaan of gewoon dom voordoen?
En nee, natuurlijk niet zonder je naam te zeggen. Tjezis moet ik het woord voor woord uittypen ofzo??

Goedemorgen/middag/avond, met Sellina Hppeldepup. Ik zag dat ik vrijdag vanaf dit nummer door iemand gebeld ben en ik dacht: ik bel even terug. Kunt u mij misschien vertellen waarom ik gebeld ben?

Sjongejonge zeg, hoe moeilijk kan het zijn??
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:22:

En nee, natuurlijk niet zonder je naam te zeggen. Tjezis moet ik het woord voor woord uittypen ofzo??

Goedemorgen/middag/avond, met Sellina Hppeldepup. Ik zag dat ik vrijdag vanaf dit nummer door iemand gebeld ben en ik dacht: ik bel even terug. Kunt u mij misschien vertellen waarom ik gebeld ben?

Sjongejonge zeg, hoe moeilijk kan het zijn??

Nee, ik doe zonder naam.

Maar gewoon mijn nummer op herkenbaar laten staan?

Ok, maar je meent dit serieus he?
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:20:

[...]

Aha, zou jij ook zeggen dat het raar is om maar eens over te laten gaan of gewoon dom voordoen?Dat ligt er aan wie je aan de andere kant van de lijn treft denk ik. Een vriend of vriendin zou ik het wel zeggen maar denk je echt werkelijk waar dat er ergens in Nederland iemand zit die nu denkt: jeetje, gister heb ik gebeld en ik heb hem maar 1 keertje over laten gaan. Hoe moet ik dat nou uitleggen?? Werkelijk waar hoor, ik snap niet waar je je zo druk om maakt.
Ok, ik ga ervoor!!!!!!!!!!!!
En als jij het zonder naam doet, hoe weet diegene dan wie je bent en waarom hij jou gebeld heeft????????????????
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:25:

En als jij het zonder naam doet, hoe weet diegene dan wie je bent en waarom hij jou gebeld heeft????????????????Hij ziet het nummer dan toch?
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:23:

[...]

Nee, ik doe zonder naam.

Maar gewoon mijn nummer op herkenbaar laten staan?

Ok, maar je meent dit serieus he?

Kaetje je moet het helemaal zelf weten... en ik vind je een echte lieverd dat je zo begaan bent...

Maar mijn mening: als je nu nog weer reageerd speel je deze TO helemaal in de hand.... Dit figuur is alleen uit op stomme aandacht... die gaat zo weer een topic openen met iets achterlijks.... check ff haar loepje.. dan weet je wat ik bedoel....
quote:whatever78 schreef op 08 mei 2010 @ 23:25:

[...]

Kaetje je moet het helemaal zelf weten... en ik vind je een echte lieverd dat je zo begaan bent...

Maar mijn mening: als je nu nog weer reageerd speel je deze TO helemaal in de hand.... Dit figuur is alleen uit op stomme aandacht... die gaat zo weer een topic openen met iets achterlijks.... check ff haar loepje.. dan weet je wat ik bedoel....

je nick zegt het al: WHATEVER!

Wat kan jou het schelen, bemoei je met je eigen zaken.
Whatever, ik ben niet begaan, ik ben gefrustreerd. Werkelijk, zo onnozel worden ze niet meer gemaakt! En ik weet het, ben al vaker over haar gestruikeld *zucht*

En Sellena, zeg je naam niet of zeg je naam wel, het interesseert me geen biet.
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:27:

[...]

Wat kan jou het schelen, bemoei je met je eigen zaken.

sprak ze vriendelijk....

Je mag zelf wel eens wat aardiger doen. Mijn geduld is op.
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:27:

[...]

Wat kan jou het schelen, bemoei je met je eigen zaken.Zo hee. Niet alleen onbereikbaar, maar nog lange tenen ook.
Tsja Kaetje.. die moet je er ook bij hebben... het is ook wel lachen.... check hoe ze doet ... vind het zelf wel comisch.... maar laat je niet frustreren... dat is nergens goed voor... het is voor haar ook één grote grap.. die zit dijekletsend achter haar PC..... :"Kijk nou eens wat een suffie er reageerd op dat topic.."

Dus vooral niet serieus nemen die griet...
Soulcats, jij zou toch ook naar bed gaan? Wat doen we hier nog??
quote:Soulcats schreef op 08 mei 2010 @ 23:29:

[...]

Zo hee. Niet alleen onbereikbaar, maar nog lange tenen ook.
quote:whatever78 schreef op 08 mei 2010 @ 23:31:

Tsja Kaetje.. die moet je er ook bij hebben... het is ook wel lachen.... check hoe ze doet ... vind het zelf wel comisch.... maar laat je niet frustreren... dat is nergens goed voor... het is voor haar ook één grote grap.. die zit dijekletsend achter haar PC..... :"Kijk nou eens wat een suffie er reageerd op dat topic.."

Dus vooral niet serieus nemen die griet...

Ja, onnozel en een dom gevoel voor humor, ze bestaan....

Werkelijk, sommige mensen zouden geen internetverbinding moeten mogen hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven