Terug bellen?
zaterdag 8 mei 2010 om 23:47
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:40:
of ik stuur een sms: wie bent u en waarom contacteert u mij zo ongeduldig?
Ik zie wel van de week.Doen! En dan hoop ik dat de mysterieuze '1keerbeller' een goede psychiater is met een vooruitziende blik.
of ik stuur een sms: wie bent u en waarom contacteert u mij zo ongeduldig?
Ik zie wel van de week.Doen! En dan hoop ik dat de mysterieuze '1keerbeller' een goede psychiater is met een vooruitziende blik.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 8 mei 2010 om 23:49
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:46:
Denk dat ik het toch laat gaan.
Heb het immers tot nu toe ook volgehouden, fok it!
Nietes!! Je hebt een topic geopend... mensen uit zitten schelden omdat ze hun mening gaven...
Je hebt helemaal niets volgehouden... (behalve je suffe gedrag... dat dan weer wel )
Denk dat ik het toch laat gaan.
Heb het immers tot nu toe ook volgehouden, fok it!
Nietes!! Je hebt een topic geopend... mensen uit zitten schelden omdat ze hun mening gaven...
Je hebt helemaal niets volgehouden... (behalve je suffe gedrag... dat dan weer wel )
zaterdag 8 mei 2010 om 23:49
zaterdag 8 mei 2010 om 23:51
Is er na 19 pagina's al duidelijkw at de mysterieuze bellert voor zijn beroep doet?
behalve bellen en na 1x ophangen?
Wow.....misschien is hij telefonisch verkoper!!!!
*kan verdorie ook geen avond een leven hebben zeg....gelijk weer een goedlopend topic gemist*
moet ik 19 pagina's terug lezen voor echt belangrijke info of kan ik gewoon aanhaken?
*kan verdorie ook geen avond een leven hebben zeg....gelijk weer een goedlopend topic gemist*
moet ik 19 pagina's terug lezen voor echt belangrijke info of kan ik gewoon aanhaken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 8 mei 2010 om 23:52
quote:Summerdance schreef op 08 mei 2010 @ 23:51:
Is er na 19 pagina's al duidelijkw at de mysterieuze bellert voor zijn beroep doet?
Lees ff terug SD, je inspanning wordt beloond
Goed dat je er eindelijk bent! Ik zat al op je te wachten.
Lees ff terug SD, je inspanning wordt beloond
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 8 mei 2010 om 23:54
quote:Soulcats schreef op 08 mei 2010 @ 23:52:
[...]
Lees ff terug SD, je inspanning wordt beloond oooooooh, wat kan jij liegen zeg! Daar kan Sellena nog wat van leren als ze maandag niet als zichzelf maar als Boer Frans in een kilt met een Irakees accent gaat bellen!
[...]
Lees ff terug SD, je inspanning wordt beloond oooooooh, wat kan jij liegen zeg! Daar kan Sellena nog wat van leren als ze maandag niet als zichzelf maar als Boer Frans in een kilt met een Irakees accent gaat bellen!
zaterdag 8 mei 2010 om 23:58
Je kan wel lachen maar ik denk dat we morgen van jou afhankelijk zijn om Sellena de juiste instructies te geven om geloofwaardig over te komen. Ik wil de kleding en de styling wel op me nemen. Wie gaat de spraaklessen doen? En wie neemt de algehele regie in handen? En wie zorg er voor de versnaperingen? Ik heb zo'n vermoeden dat het een lange dag gaat worden....
zondag 9 mei 2010 om 00:01
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:58:
Je kan wel lachen maar ik denk dat we morgen van jou afhankelijk zijn om Sellena de juiste instructies te geven om geloofwaardig over te komen. Ik wil de kleding en de styling wel op me nemen. Wie gaat de spraaklessen doen? En wie neemt de algehele regie in handen? En wie zorg er voor de versnaperingen? Ik heb zo'n vermoeden dat het een lange dag gaat worden....Mag ik naderhand de tissues aangeven?
Je kan wel lachen maar ik denk dat we morgen van jou afhankelijk zijn om Sellena de juiste instructies te geven om geloofwaardig over te komen. Ik wil de kleding en de styling wel op me nemen. Wie gaat de spraaklessen doen? En wie neemt de algehele regie in handen? En wie zorg er voor de versnaperingen? Ik heb zo'n vermoeden dat het een lange dag gaat worden....Mag ik naderhand de tissues aangeven?
zondag 9 mei 2010 om 00:02
sorry Kaetje moet echt nog even bijkomen van jij die in één zin Sellena en het woord geloofwaardig laat voorkomen....
Ik denk/vrees dat Sellena toch eerst een fatsoenlijke toneelschool moet doen.. die van minimaal 4 jaar....
want dat gedoe van nu met alleen die LOI van haar..,.nee het werkt toch niet...
Alhoewel... we zijn er toch alweer een poos mee bezig.. dus wat dat betreft... Sellena petje af.. ik denk wel dat je talent hebt!!!
Ik denk/vrees dat Sellena toch eerst een fatsoenlijke toneelschool moet doen.. die van minimaal 4 jaar....
want dat gedoe van nu met alleen die LOI van haar..,.nee het werkt toch niet...
Alhoewel... we zijn er toch alweer een poos mee bezig.. dus wat dat betreft... Sellena petje af.. ik denk wel dat je talent hebt!!!
zondag 9 mei 2010 om 00:05