Rustoord/herstellingsoord
zondag 9 mei 2010 om 15:55
Jaren geleden ben ik op bezoek geweest bij een collega, die toen in een soort herstellingsoord in Lunteren verbleef. Ze was psychisch in de war en is daar toen een aantal maanden geweest en is er heel goed van opgeknapt.
Een nicht van mij zit momenteel helemaal niet lekker in haar vel (postnatale depressie, burnout, hyperventilatie etc.) en wil eigenlijk ook een tijdje opgenomen worden. Maar ik weet niet meer hoe dat oord heette in Lunteren.
Is er iemand hier die uit Lunteren komt of iemand die weet hoe het heet?
Alvast bedankt!
Een nicht van mij zit momenteel helemaal niet lekker in haar vel (postnatale depressie, burnout, hyperventilatie etc.) en wil eigenlijk ook een tijdje opgenomen worden. Maar ik weet niet meer hoe dat oord heette in Lunteren.
Is er iemand hier die uit Lunteren komt of iemand die weet hoe het heet?
Alvast bedankt!
zondag 9 mei 2010 om 15:57
Ik weet de naam niet (meer), maar je kunt je hier hoogstwaarschijnlijk niet zelf voor aanmelden, maar dit zal via een huisarts/psycholoog moeten gaan.
Maak je nicht dus niet blij met een dooie mus, misschien gaat het niet lukken en moet ze vanwege allerlei (verzekerings)regels ergens anders heen.
Wel lief dat je haar wilt helpen.
Maak je nicht dus niet blij met een dooie mus, misschien gaat het niet lukken en moet ze vanwege allerlei (verzekerings)regels ergens anders heen.
Wel lief dat je haar wilt helpen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 9 mei 2010 om 15:59
zondag 9 mei 2010 om 16:09
maandag 10 mei 2010 om 14:11
quote:Omen schreef op 10 mei 2010 @ 14:01:
[...]
Ik maakte er Blowtje van
Hahaha en als er iets is dat ik nog nooit in mijn leven heb gedaan dan is het dat wel . Serieus!
Maar om even ontopic te blijven: Ik heb geen idee hoe het herstellingsoord in Lunteren heet. De Gelderse Roos ken ik dan weer wel, maar of dat is wat je bedoeld....
[...]
Ik maakte er Blowtje van
Hahaha en als er iets is dat ik nog nooit in mijn leven heb gedaan dan is het dat wel . Serieus!
Maar om even ontopic te blijven: Ik heb geen idee hoe het herstellingsoord in Lunteren heet. De Gelderse Roos ken ik dan weer wel, maar of dat is wat je bedoeld....