jurk voor bruiloft?
zondag 9 mei 2010 om 17:16
Ik heb binnenkort een bruiloft (alleen 's avonds). Ik heb hiervoor een leuk jurkje (vind ik zelf) bij de C&A gekocht. Hij is roze/rood met wit...Kostte 20 euro. Ik kan geen plaatje vinden op het internet.
Nou zei een vriendin dat ik op de bruiloft echt niet met zo'n goedkoop ding kon aankomen. Dit maakt me een beetje onzeker...is het raar om met een goedkope jurk naar een bruiloft te gaan?
Nou zei een vriendin dat ik op de bruiloft echt niet met zo'n goedkoop ding kon aankomen. Dit maakt me een beetje onzeker...is het raar om met een goedkope jurk naar een bruiloft te gaan?
zondag 9 mei 2010 om 18:00
zondag 9 mei 2010 om 18:32
quote:robo schreef op 09 mei 2010 @ 17:37:
[...]
Gelijk heb je!!!
Ik ga zelf as zaterdag trouwen (nou ja, trouwbelofte overdoen, whatever)
Wat leuk! Als ik iets romantisch vind is dat het wel.
Eh.... ik neem aan dat ik je daarmee ook feliciteren kan? ( van harte met jullie voorgenomen trouwherbelofte, of zoiets? )
[...]
Gelijk heb je!!!
Ik ga zelf as zaterdag trouwen (nou ja, trouwbelofte overdoen, whatever)
Eh.... ik neem aan dat ik je daarmee ook feliciteren kan? ( van harte met jullie voorgenomen trouwherbelofte, of zoiets? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 9 mei 2010 om 18:37
Leuk jurkje, en voor als het kouder wordt inderdaad een leuk wit vestje/jasje/bolero eroverheen. Of je de sandaaltjes of de pumps aandoet zou ik even laten afhangen van het weer. Als het heel erg warm is hoef je niet echt een panty aan natuurlijk. Maar anders is een panty wel zo netjes, en dan zijn die pumps weer handiger.
Overigens had mijn moeder een geweldig mooi en vooral wit jasje aan op mijn bruiloft. Mijn tante zag haar (voordat ze mij had gezien) en vertelde mijn moeder dat dat toch eigenlijk niet kon op de bruiloft van je dochter... Wel dus, mijn moeder was meegeweest mijn jurk uitzoeken en wist dat ik een allesbehalve witte jurk aanhad
Sommige mensen interpreteren de regels wel heel zwart-wit
Overigens: een beetje wit is helemaal niet erg. Een mooie witte rok vind ik ook nog steeds goed kunnen op een bruiloft. Als je maar niet helemaal in het wit gaat (tenzij je weet dat de bruid niet in het wit gaat natuurlijk).
Overigens had mijn moeder een geweldig mooi en vooral wit jasje aan op mijn bruiloft. Mijn tante zag haar (voordat ze mij had gezien) en vertelde mijn moeder dat dat toch eigenlijk niet kon op de bruiloft van je dochter... Wel dus, mijn moeder was meegeweest mijn jurk uitzoeken en wist dat ik een allesbehalve witte jurk aanhad
Sommige mensen interpreteren de regels wel heel zwart-wit
Overigens: een beetje wit is helemaal niet erg. Een mooie witte rok vind ik ook nog steeds goed kunnen op een bruiloft. Als je maar niet helemaal in het wit gaat (tenzij je weet dat de bruid niet in het wit gaat natuurlijk).
zondag 9 mei 2010 om 18:39
Ik heb twee maanden geleden een bruiloft van een vriendin en had ook niets om aan te trekken. Uiteindelijk heb ik nog een jurkje weten te scoren voor 25 euro in de uitverkoop. Niemand die er wat van zei.
Ik vermoed dat je vriendin gewoon jaloers is dat jij zulke leuke jurkjes weet te scoren voor zo weinig geld. Lekker aantrekken die jurk en vooral heel veel plezier.
En wat betreft dat wit dragen op een bruiloft: ik ben zelf 3 jaar geleden getrouwd en van mij mocht iedereen aantrekken waar hij/ zij zich prettig in voelde. En al was dat wit, so what? Ik zat daar niet mee. Het was voor mij pas anders geworden als er nog een dame zich in een bruidsjurk had gehesen. Dus misschien is de dresscode wel niet zo strak. Neem anders contact op met het bruidspaar/ de ceremoniemeester en vraag het hen.
Ik vermoed dat je vriendin gewoon jaloers is dat jij zulke leuke jurkjes weet te scoren voor zo weinig geld. Lekker aantrekken die jurk en vooral heel veel plezier.
En wat betreft dat wit dragen op een bruiloft: ik ben zelf 3 jaar geleden getrouwd en van mij mocht iedereen aantrekken waar hij/ zij zich prettig in voelde. En al was dat wit, so what? Ik zat daar niet mee. Het was voor mij pas anders geworden als er nog een dame zich in een bruidsjurk had gehesen. Dus misschien is de dresscode wel niet zo strak. Neem anders contact op met het bruidspaar/ de ceremoniemeester en vraag het hen.
anoniem_39014 wijzigde dit bericht op 09-05-2010 18:42
Reden: over wit
Reden: over wit
% gewijzigd
zondag 9 mei 2010 om 18:39
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 mei 2010 @ 18:32:
Vind het juist lief, dat je me feliciteert
We zijn drie jaar geleden snel-snel getrouwd in Las Vegas, dus nu krijg ik alsnog de bruiloft die we toen niet hadden. Inclusief bemoeizuchtige schoonmoeder, maar ook met eigengemaakte jurk!
Heb er nu toch wel zin in.
Sorry Anoniempje, wil je topic niet vervuilen natuurlijk
Vind het juist lief, dat je me feliciteert
We zijn drie jaar geleden snel-snel getrouwd in Las Vegas, dus nu krijg ik alsnog de bruiloft die we toen niet hadden. Inclusief bemoeizuchtige schoonmoeder, maar ook met eigengemaakte jurk!
Heb er nu toch wel zin in.
Sorry Anoniempje, wil je topic niet vervuilen natuurlijk