Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
en had ik al verteld dat ik een zelfgehaakte sjaal van boro heb, die erg mooi is



Ik sliep gisterenochtend nog, dat is wel duidelijk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
tsk, een beetje mijn zelfgehaakte sjaal vergeten ... hoe durf je .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Moederdag is wel een heel aparte belevenis met twee kinderen die volstrekt niet in staat zijn zich in te leven in de emoties van anderen *kan er nu wel om lachen, maar zo straks voelde ik mezelf weer de verschrikkelijk gefaalde moeder*



Het leenkroost is weer weg, vanochtend heeft iedereen, op Oudste na, zich bezig gehouden met tekeningen, en straks gaan we op pad naar de plaatselijke vrijmarkt.

Maar nu eerst effe koffie.
Ik wil ook wel naar de hoeren met Bor en I'ts en Mareltje



Ukkie heeft toch wel last van zijn val,blijft misselijk en hoofdpijn.Vannacht kreeg ik hem erg moeilijk wakker.Kinderarts wil hem vannmiddag nog even zien.Beter het zekere voor het onzekere, denk ik dan maar.

Dus later meer nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Coubergh..



Ik hoop dat het allemaal toch nog mee blijkt te vallen.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
dat mag hoor Coe





hoop dat het allemaal meevalt Coe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jeetje dat is schrikken Coe. Is er al meer nieuws?



Mijn eerste moederdag zonder moeder. Mijn meiden en man doen ontzettend hun best, maar er ligt een schaduw over de dag. Net als op alle (feestelijke) dagen eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Oei, Coetje toch. Hou maar gewoon contact met de artsen hoor. Beter een keer teveel dan te weinig.



Druif Hier zou mijn mama ook nog jarig geweest zijn vandaag. Mijn papa was ook wel van het padje eigenlijk. Met mijzelf valt het wel mee.



Zoeb, ik hoop echt dat het weer beter wordt na de bevalling. Dan verweekt het iig niet nog meer!



Ik ga een beetje uitrusten. Gisteren naar Friesland gereden, vandaag terug en naar SchoneOuders. Hoofd is even vol
Alle reacties Link kopieren
druif en fuss ook





ik moet leren lezen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Druifje, Fuss

Wat is het toch oneerlijk verdeeld.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!





Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Fus dus komt het dan weer goed na de bevalling?

Ik hoop het voor je.



Druif alle eerste keren zijn moeilijk. De tweede minder en dan wordt het steeds een ietsiepietsie gemakkelijker. Hoewel er soms dagen zijn dat je er weer veel mee bezig bent.

Sterkte. Hoewel de dag weer voorbij is.



Coe hoe was het bij de heren doktoren met Ukkie?



Voor Druif en Coe en Fus een dikke
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd hoe het met Ukkie is. Potverdorie Coe, wat een schrik!



Druif

Ik denk dat het altijd een gemis blijft en uiteindelijk krijgt jouw moeder een hele mooie plek in je hart.



Mamz, ik heb nog geen lesbisch of homo stel mogen fotograferen, is wel een grote wens van me.



Ik weet niet meer wie het vroeg, Fussie geloof ik, maar het is heel verschillend op welke tijden ik begin. Hangt af van het stel. Sommige bruidjes willen niet gefotografeerd worden tijdens het kappen, tutten en het aantrekken van de jurk. Dan hoef ik niet zo vroeg te beginnen.



Vanmorgen om kwart voor 4 wakker en niet meer geslapen. Het voordeel was dat ik een reportage klaar heb om verder te vewerken en de andere voor de helft

Vanmiddag de laatste toets van de opleiding en volgende week diploma uitreiking. Vanmiddag dus nog even voor de laatste keer leren.
Alle reacties Link kopieren
Coetje nog niet geweest? Moest vanmorgen vroeg al aan je denken Coetje. HOpelijk is het een goede nacht geweest



Straks meer, eerst even Zoon naar de BSO brengen en voor Lief staatsloten kopen.



Zoeb, ik hoop maar dat het overgaat. Meestal wel, schijnt. Dus daar houd ik me maar aan vast
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen dames



Buuf, dat zijn toch geen tijden



Coe. hoe is het met Ukkie, het blijft zolang stil aan jouw kant



Vandaag begint het werkende leven weer. Nog niet echt zin, maar dat gaat hopelijk nog wel komen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Hoopt ook dat alles okee is met Ukkie



Vandaag:

hulpverleenster

hele tijd niks (ehm, mijn huis roept wat anders)

kinderen halen en bij oppas afleveren en naar cursus
Laat die staatsloten maar zitten Fus, dit keer gaan wij er met de hoofdprijs vandoor



Coebergh, hoe is het bij jullie?



Ik heb geen zin om te werken vandaag. Gelukkig maar een korte week deze week.
Alle reacties Link kopieren
Had je gedacht MissM. Wij wachten al jaren op die hoofdprijs. dit keer komt ie onze kant uit. Moet toch ooit een keer?

Weet je dat de kans op een auto-ongeluk veel groter is dan de hoofdprijs winnen in de staatsloterij. Maar wij rijden al 36 jaar schadevrij, (moet je dus nooit hardop roepen hé) dus die prijs moet dan toch een keer onze kant uitkomen. Och we dromen nog even verder.



Geen nieuws van Coetje. Dat ziet er niet best uit. Ik vrees dat Ukkie daar is moeten blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook bang dat Ukkie moest blijven



Nog geen loten hier Het apparaat was stuk dus moet straks nog even terug. Ik moet wel heeeeeel veel van Lief houden dat ik dat doe



Succes Its, met werken. Zal misschien wel weer even tegenvallen.



Ik mag vandaag:

- tandartsrekeningen indienen bij de verzekering (altijd zo'n stom uitzoekwerkje....)

- het huis weer wat opruimen (waar komen altijd die spullen vandáán? )

- samen met Zoon plantjes in de tuin zetten

- wvttk (ik wil niets op die tafel, ik wil een lége tafel! Opgeruimd enzo....)

- pannenkoeken bakken met Zoon voor het eten vanavond.



En lekker in bad
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Ik hoop dat we snel iets van Coe horen.



Ik ben verder niet echt bij, drukdrukdruk, jullie kennen het vast!

Vandaag moet ik me echt eens in mijn school werk gaan verdiepen, heb er nog niets aan gedaan en morgen komt er iemand langs om te kijken wat ik heb gedaan.

Als ik zo door ga, is ze zo klaar met me.

En ik ga straks werken en vanavond hardlopen.



Toedeloe en iedereen succes met de staatsloten!

Ohja ook nog een dikke voor Druifje en Fuss.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Enveloppen openmaken en administratie uitzoeken blijft een k..werkje, ondanks dat het tegenwoordig gewoon te betalen is allemaal. Kan daar zó tegenop zien. Maar nu genoeg gelanterfant, ik ga het gewoon doen nu. Hup!
*schopt Fussie zachtjes aan het werk*



Nu zit ik dus de hele tijd te kijken of Coe zich al gemeld heeft
Alle reacties Link kopieren


Allo allo, Ik ben er weer!



Even proberen wat bij te lezen...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Gold Fijn datj eweer veilig thuis bent!



Voor nu alweer klaar met administratie, nou ja, nog wel even kopieren en naar de brievenbus maar moest toch nog staatsloten halen he?



MissM, snapt James het intussen wat beter?



Ik mag vandaag:

- tandartsrekeningen indienen bij de verzekering (altijd zo'n stom uitzoekwerkje....)

- het huis weer wat opruimen (waar komen altijd die spullen vandáán? )

- samen met Zoon plantjes in de tuin zetten

- wvttk (ik wil niets op die tafel, ik wil een lége tafel! Opgeruimd enzo....)

- pannenkoeken bakken met Zoon voor het eten vanavond.



Ik zie dat het al lekker opschiet



Hmz, heb Coe's mobiele nummer niet meer
Hi Lieverds!



Wij hebben inderdaad nog een nachtje in het ziekenhuis geslapen.Gister kreeg ik Ukkie moeilijk wakker,hij moest nog steeds overgeven en er was moeilijk contact met hem te maken.Ze hebben weer een scan gemaakt van zijn hoofd maar daar zijn geen noemenswaardige zwellingen te zien.Gelukkig maar!Hij heeft zo'n flinke smak gemaakt dat ie daar nog wel even last van kan blijven houden.Vriend is nu bij hem,het is wachten op de neuroloog en kinderarts en dan mogen we waarschijnlijk weer naar huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven