Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
Vreemd kleine vind dat er juist heel goed op je gereageerd wordt. Lijkt me goed als je bedenkt dat iedereen hier moeilijke dagen heeft en soms ervoor kiezen om op bepaalde zaken te reageren.
hey

ik ben ikbenik

ik weet of je goed heb meegelezen.

het gaat er helemaal niet om dat iedereen moeilijke dagen of slechte dagen heeft want dat weet ik zelf ook wel.

kleine04
ik lees zeker goed mee kleine!

Maar goed ik wens je het allerbeste hopelijk komen er voor jou snel meer goede dan slechte dagen.
Hee kleine, begrijp niet goed wat er aan de hand is.

Jammer dat jij je niet welkom voelt want dat ben je volgens mij wel
dan had je waarschijnlijk gelezen

dat ik niet stop omdat ik slechte dagen heb maar om iets anders.

ik wil nog de lieve mensen bedanken die

ik heb leren kennen.

en ik wens iedereen sterkte

liefs kleine
Je snapt me duidelijk niet kleine
nou als ik je niet zo snappen

leg dan uit wat je wilt vertellen

gr kleine
Heb slaapmedicatie al ingenomen dus sorry voor eventuele spelfouten.

Jij schrijft dat je je niet welkom voelt en dat je daarom hier stopt met schrijven. Ik heb gemerkt dat er een aantal mensen zijn die regelmatig op jou reageren en zels mailcontact aanbieden. Andere mensen (waaronder ikzelf) reageren minder direct op jou. Dat ik dit niet doe betekend zeker niet dat ik jou niet welkom vind. Ik doe dit omdat jouw diepe depressieve gevoelens mij nu te veel zijn en ik dit nu niet aan kan. Zeker wanneer ik andere mensen heel lief op jou reageren zie ik de meerwaarde er niet van in dat ik mezelf in de put praat om een reactie te geven.

En dat bedoel ik met de zin mensen hebben hier allemaal hun eigen redenen om te schrijven en om op bepaalde zaken wel of niet te reageren.

Zou jij wat meer kunnen vertellen waarom jij je niet welkom voelt hier?
Niet hier boos worden op elkaar. IBI, het gaat om een ander topic.
hoi ik

jij hoef ook niet te reageren

ik dwing niemand daartoe dus ook jouw niet.

het voelt voor mij gewoon niet meer zoals het was.

ik ben iemand als iets niet meer goed voelt dan stop ik ermee.

dan ken niemand meer trigger.

en heeft ook niet meer last van mij.

heb hier lieve mensen leren kennen.

en vindt jammer dat sommige mensen niet beter heb mogen leren kennen.

maar zo is nu eenmaal.

liefs kleine04
meer mensen met een slaap probleem? :p
@turtle: nee maar wel vroeg wakker

@kleine: Ik vind het ook jammer je niet beter te leren kennen.

Ik vind het soms ook lastig om met iets door te gaan terwijl ik het niet zo leuk vind.

Ik heb hier op het forum wel eens een aanvaring met iemand gehad of advies gekregen waar ik het echt niet mee eens was.

Ik heb er toen een nachtje over geslapen en ben de dag erna gewoon weer gaan forummen.

Het hoort een beetje bij een forum dat je het niet met iedereen kunt vinden of dat je een advies krijgt wat je (nog) niet ziet zitten. Maar je moet je er niet door laten wegjagen.

Misschien kun je er nog een paar dagen over nadenken en dan definitief je beslissing nemen?
@IBI: zoals de angel al zegt laat het maar rusten, denk dat er iets anders achter zit en wie weet bedenkt kleine zich over een week nog. Ik hoop het wel.

@ IBI en GE: sterkte vandaag, ik weet dat dit geen makkelijke dag is voor jullie.
lieve la

ik ga me niet meer bedenken.

en na het laaste berichtje van iemand zeker niet meer.

heb lieve mensen leren kennen en die blijf ik ook gewoon mailen. en de rest jammer dat die niet heb leren kennen maar het zij zo.

ik laat me niet dwingen tot wat dan ook.

nou la en alle lieve forums die heb leren kennen thanks.

het ga jullie goed.

kleine04
.
Wil met name IBI even sterkte wensen vandaag. Ik hoop dat er ooit een moederdag komt waarbij je er niet tegenop hoeft te zien.

voor de liefste IBI van het hele land!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Inderdaad een dikke voor Ieb!

Ik kom hier ook niet zoveel meer omdat de zenuwen voor de bruiloft beginnen te spelen. Focus me dus daar maar even op in positieve zin Morgen nog een maand! De tijd gaat veel te snel!

Verder gaat het best ok met me. Ben toe aan vakantie zodat ik nergens aan hoef te denken en alleen nog maar naar buiten hoef te kijken Vanuit onze mini-van met prive chauffeur

Ik heb het goed en hoop dat mijn hersens dat ook een keer gaan doorkrijgen..

en voor alle lieverts hier!
Choco heel veel succes met alle voorbereidingen
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ha choco: leuk je even te 'lezen' .

Moet er nog veel gebeuren voor de bruiloft of is alles ondertussen wel geregeld?

Ik leef wel een beetje met je mee, zie jou al helemaal voor me in een prachtige jurk en daarna op een heerlijke vakantie,

Genieten he!

Wat doe je eigenlijk met je poesjes?

Heb je daar al oppas voor geregeld?
Hee dames, ben een tijdje niet geweest, voelde me niet super slecht dus heb allemaal leuke dingen gedaan, maar nu is het weer minder. Met jullie alles goed?

Zit vandaag even in een piekerbui... voel me echt slecht was net op visite maar ben weggegaan omdat ik me gewoon telkens beroerder begon te voelen ( van binnen) lig nu in bed en ben veel te gestrest.. Mijn huis voelt niet meer als mijn huis, mijn leven voelt niet goed, mijn werk word me even te zwaar en ik heb even geen grip op de situatie. Dus denk dat ik zo lekker ga slapen want dit wil ik niet voelen, ookal weet ik dat ik voorlopig niet kan slapen. Ow ik word gek van al die mensen in mijn huis. Heb een overactieve huisgenoot die echt iedereen en alles afneukt uitnodigd in huis. Maar ze gaat gelukkig verhuizen maar dan zit ik met Of hoge lasten Of dakloos. Want mijn ouders en ik gaat niet echt goed. Dat is ook de reden waarom ik uit huis ben gegaan, als ik daar ben kom ik nog depressiever terug, veel te veel dingen die me herinneren aan het verleden en dat doet meer pijn dan het goed maakt. Dus het is nu even een *ik-zie-door-de-bomen-het-bos-niet-meer-situatie*
Met mij 'veel goed'. Alles goed red ik meestal niet

Afentoe, ik heb eerdere posts van je denk ik niet gelezen. Ben tijdje weggeweest en kom soms wel, soms niet op het forum. Je woont met huisgenoten begrijp ik?

Kun je geen grenzen stellen? Dat ze mensen uit mag nodigen maar jou dan wel op de hoogte stelt? En dat je ook wel eens mag eisen dat er een avond niemand langs komt.

Goed dat ze weg gaat trouwens. Kun je geen nieuwe huisgenoot zoeken? Of eerst een tijdje rust en dan alsnog op zoek naar iemand zodat het niet te duur wordt voor je.

Wel kritisch zijn dan uiteraard, en regels afspreken.
Nog ff op LA reageren en dan richting bed..

Alles is geregeld! Ben alleen nog steeds bezig met de bedankjes, die maak ik allemaal zelf. Jullie horen nog wel wat het is!

We hebben net weer wat betalingen gedaan, ik heb nog nooit zoveel geld uitgegeven Maar we hebben precies genoeg gelukkig

Voor de poezen hebben we 4 vrienden die langskomen. Zo krijgen ze genoeg aandacht!

Ik ga ze vreselijk missen

Nu ga ik richting bed. Tot later weer!
Hallo meiden

Ben op dit topic niet zoveel te vinden omdat ik nu meeschrijf op- het topic van ik ben mijn mama kwijt.En soms heb k ook dagen helemaal geen zin.Ik voel me beroerd en soms zie ik het even niet zitten,volgende week een gesprek bij de psych.

Ach weet uiteindelijk ook wel dat je het zelf moet doen en de ene dag voelt nu eenmaal zwaarder dan de andere.

Hoe gaat het met jouw Moonlight?
goede morgen, heb een drukke week voor de boeg met leuke dingen in het vooruitzicht, dus zal weinig reageren.

voor iedereen
Hee meiden, sorry dat ik er een tijd niet meer was. Het gaat helemaal niet goed. Ik weet niet of ik hier nog terugkom, maar ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte, en al het beste!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven