Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
@Choco: Ben ook een tijdje gestopt met de pil ( toch geen vriend) en dat voelde als een verademing, ben er nu wel weer aan maar merk gewoon het verschil.

AAAAHHH vandaag gesprek gehad met de huisbaas en ze vind het niet goed als die vriendin ergaat wonen, dus gevolg is dat ik uit huis moet omdat ik de huur niet kan betalen, echt balen joh ik moet dus nu een nieuw huisje zoeken, want mijn ouders zijn een beetje een trigger op mijn depressie en dat is natuurlijk voor ons beide niet leuk ( ouders,ik) dan slaan we binnen 1 week elkar de hersens in en word ik weer ops traat gezet en dan heb ik geen onderdak + dat ik een kat heb en die mn ouders huis niet inkomt,..

OWWW zorgen zorgen zorgen

En ik weet dat het allemaal goed komt, want het komt altijd allemaal goed maar nu zie ik dat dus gewoon niet. En ik weet ook wel als ik het gewoon rustig bekijk en gewoon ga plannen dat het allemaal wel goed komt, moet er pas over 3 maanden uit dus het is niet dat ik volgende week op straat sta, maar wat baal ik en wat haat ik veranderingen, ik haat het om te verhuizen, ik haat het om weer bang te zijn in een nieuw huis omdat het niet vertrouwd is.. pffff

Maar op liefdes leven gaat het heel goed, en daar trek ik me maar aan op hahaha :D krijg de hele tijd berichtjes en hij vind me zeker leuk dus laat me lekkker lieve berichtjes sturen en ben lekker aan het zwijmelen (L)

Dus heeel negatief met mij maar ook positief, en ga lekker op die positieve energie teren deze nacht :D

Ow en heb niet hardgelopen omdat het weer het niet toelaat..

En

@Greeneyes en LA: Ik vind in het donker lopen echt heerlijk, niemand die ik tegenkom en dan niemand die me ziet want dat lijkt me echt niet leuk, en ik heb altijd wel een mes bij me hoor ( misschien obsesief maar voel me er iets prettiger bij) gewoon een zakmesje, kan geen kwaad maar omdat ik met lopen nooit mn telefoon mee neem voelt dat iets fijner. Ik heb nogal opstart problemen dus ik trek het niet om 's ochtends te lopen.. wel 2 x geprobeerd ervoor op te staan maar lukt niet..

haha lekker lang bericht maar het was even nodig, voel me al wat opgelucht.. Ga gewoon niet teveel met dat huis in mn maag zitten,, komt wel goed :D *praat mezelf moed in*
.
Beterschap voor Choco.

LA: dat wilde ik nog schrijven, maar ik was het weer vergeten: wat leuk om te lezen dat het nu weer zo goed met je gaat!

Afentoezithettegen: rot dat je toch uit je huis moet! Vind het goed van je dat je ook positieve dingen kan zien!
quote:green_eyes schreef op 12 mei 2010 @ 08:52:

Maar ik ben ook wel een beetje trots op mezelf. Beetje trots?, mag wel iets meer zijn hoor ! Je hebt A gebeld en B je hebt je niet af laten schepen maar bent voor jezelf opgekomen, klasse!
Ontzettend goed van je GE! Daar is echt wel veel moed voor nodig! Schouderklop voor jezelf!
.
GE: wat goed dat je echt hebt gebeld!

Je kunt zeker trots zijn op jezelf.

Wel een beetje stom dat je in slaap valt hihi, zoiets zou mij ook kunnen overkomen

Maar gelukkig is de voicemail uitgevonden.

Zie je het wel zitten om tot dinsdag te wachten?
@afentoe: Balen zeg van die vriendin.

Kun je niet op zoek naar een andere huisgenoot of mag het sowieso niet?

Heerlijk dat je zo verliefd bent; geniet ervan!

@choco: Ben je al klaar met je bedankjes?
Nog lang niet LA!

Ben de laatste paar dagen alleen maar bezig met wassen. Sens plast elke dag zo'n 4 keer op het bed dus blijf wassen!! Ben vandaag 3 uur bezig geweest om haar op speciale korrels te laten plassen zodat ik dr urine kan opvangen en wegbrengen (laten testen of er iets lichamelijks is) maar ze vertikt het! En we zijn echt doodmoe hierdoor! En we slapen in slaapzakken omdat de dekens uiteraard niet drogen dus we slapen ook nog eens licht omdat we bang zijn dat ze op de slaapzakken plast..

Ok ik stop. Ik ben moe dat merken jullie wel.
Maar om op de bedankjes terug te komen, daar ben ik nog elke dag mee bezig..
GE: Wat ontzettend stom dat je niet eerder kan, en volgende week dinsdag is nog steeds lang wachten...en dan heb je 30 mensen bij de huisarts met ingegroeide teennagels... maarja is zoiezo wel slecht geregeld, maar wel knap dat je gebelt heb!

Hier gaat het wat minder, jongen die ik leuk vond heb een hele vervelende ex die me nu erg lastigvalt dus heb tegen hem gezegd dat ik dan echt niet met hem verder wil, dus hele dag niets van hem gehoord, maar kan dat gewoon nu even niet aan dat er dan ook nog iemand anders mn leven gaat regelen. Is niet zo'n iemand die je even verteld dat ze moet oprotten, want ze is nogal geschift ( slaat snel, beetje aso)

Maar ben nu wel verdrietig dat het eigenlijk over is, want nu ik niets meer van hem hoor denk ik wel dat het over is.. Zo komt een vriendin en lekker even drinken om er niet meer aan te denken.... sjongejongen geluk duurt af en toe echt kort...
Oh choco daar zou ik echt gek van worden.

Is dat het mannetje? zoja kan ie misschien blaasgruis hebben.

Hopelijk lukt het je om de urine op te vangen zodat het onderzocht kan worden.

En je hebt toch nog een maand voor de bedankjes? Tijd zat toch?

@afentoe: wat jammer van die jongen, Is die ex dan echt zo vervelend? Wel zonde om daardoor niet verder te willen met die jongen.

Hoop dat het gezellig is met jouw vriendin.
Wat kan muziek veel met je doen , IK zit een radioprogamma te luisteren wat veel emoties oproept. herinneringen aan een tijd dat alles nog goed was, maar ik vind ik het ook heerlijk om die muziek weer te horen dus dit word een dag met een lach en een traan
voor iedereen
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
@LA: het is weer redelijk goed gekomen, hij stond opeens voor de deur om het goed te maken.. Sta ik daar in mn joggingspak whaha maargoed was wel geslaagd..

Ik kap zoiezo snel jongens af als ik er een slecht gevoel bij heb, en nu die vervelende ex, ben al druk genoeg met mezelf moet dat gezeur er niet bij hebben..

Maar nu heb ik een (gezellige) hoofdpijn, van teveel alcohol dus voel me redelijk goed :D Lekker in bed liggen vandaag met computer en niets doen.
Aan de ene kant snap ik het wel, van dat afkappen, aan de andere kant vind ik het ook jammer om je door een ex te laten wegjagen.

Ik heb precies hetzelfde idee voor vandaag; geniet ervan!
ja ik weethet, is ook zonde zo kom ik nooit een leuke jongen tegen haha maar het is weer goed hoor, dus hopelijk blijft dat zo.

Belt nu mn ex :S pfff ik nam op en hij wil langs komen, maar ik heb er eigenlijk geen zin in. Dus denk dat ik maar ga bellen dat ik ga slapen..

Net lekker gedouched dus dat is ook fijn. Moet morgen heel vroeg op omdat ik geen vervoer heb naar mn werk. Geen bussen ( 5.15 rijden die niet) geen auto, geen scooter.. dus moet fietsen. Dat is echt heel ver maarja kan niet anders. Wish me luck :P
Kan me voorstellen dat je zegt dat je het druk genoeg hebt met jezelf en die ex er niet bij kan hebben. Verstandig van je.

Hij moet het maar oplossen met haar.

En wat wilde je ex komen doen? Heb je m weg weten te houden?

GE, goed dat je stappen zet. En ik vind het leuk dat je wat over jezelf schrijft hier. Ik lees niet altijd dit topic, maar weet uit ervaring dat het wel kan helpen om te forummen. Misschien heb jij ook baat bij het schrijven hier.

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
We hebben 2 vrouwtjes. Gelukkis is vriend morgen vrij, hij gaat het proberen Houd jullie op de hoogte! Ben snel weg, heb vreselijke koppijn
Ex weg weten te houden! Gelukkig.. maar hij laat zich nooit zomaar weghouden, dan gaat hij in mijn tuin staan dus lekker gordijnen dicht, deur op slot.

Ik vind dat inderdaad belangrijk gewoon eerst zorgen dat het goed met mezelf gaat, ik wou namelijk een heel jaar geen jongens meer omdat ik dan mezelf misschien weer verlies in een relatie maar nu kwam ik deze jongen tegen, en heb het erg afgehouden maar hij blijft telkens toch terug komen, en durf nu ook eigenlijk toe te geven dat ik hem echt heel leuk vind. Dat kan ik niet zo goed, mezelf openstellen in real-life. Ben zobang als ik vertel dat ik hem leuk vind, en het niets word dan andere mensen weten dat ik verdrietig ben.

Lucht wel op het even op te schrijven, forummen helpt echt wel goed:D
Sterkte meis.
Fijn zo'n ex afentoe.

Goed dat je afstand neemt, werk inderdaad maar eerst aan jezelf.

Zo jij moet (moest) vandaag vroeg op!

@choco: ohh meisjes, dan kan het geen blaasgruis zijn volgens mij.

@bankje, GE, SHV, IBI en anderen
Eventjes kort, maar het gaat hier wel ok.

Ik ben alleen wel doodop, dus laat het hier even bij.

Alvast een fijn weekend voor iedereen!

La, ik ga je nog terugmailen, hoor! Het kan alleen even duren ;)
Pff doodop van het fietsen, zou zo kunnen slapen joh. Voel me echt k*t! Had ik al verteld dat mn huisgenootje en ik over 3 maanden uit elkaar gaan ( hoe zeg ik het anders) en onze opzegtermijn is 3 maanden dus eerder kon niet. Nu heeft mevrouw de televisie weggehaald... soort pesten omdat ze vind dat ik te luidruchtige vrienden heb :S dat is echt niet zo! Pfff voelde me al rot vandaag en dan kom je thuis denk je lekker tv kijken en dan STOMWIJFFF
Owja en zo gaat trouwens elke week bij mij, elke week wel wat lijk wel voor drama geboren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven