3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
Alle moeders zijn natuurlijk mee uit eten genomen!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
nou niet veel dus..
Ik hoef maar 2 dagen te werken en dan heb ik 5 dagen vrij.
Alle reacties Link kopieren
nou ja staan wel een paar online (6 stuks) maar het is rustig
Alle reacties Link kopieren
Lekker he IBI, ik moet nog 2,5 dag en dan 4,5 dag vrij
Alle reacties Link kopieren
quote:stratego schreef op 09 mei 2010 @ 20:32:

iedereen



Ik heb een enorme treinreis achter de rug in een spijkerlegging die halverwege afzakt tijdens het zitten.

Leuk joh!





Hoe is het hier verders?Fijn dat je uit je schuld en schaamhoekje bent Straatje, volgende keer is oeps en sorry voldoende hoor, dan hoef je niet zo zielie in een hoekkie te gaan staan.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk voor jullie Freiz en IBI!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Friez moet dat zijn... Komt vast doordat ik op dit moment een zak paaseitjes aan het wegwerken ben. Die had ik nog liggen. Dus ik ben in een ei-ige bui!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Hey Nei No!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren




Idd heerlijk Bloem en dan ga ik lekker een paar dagen weg, dus duimen voor mooi weer. Blazen dan maar Bloem!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, flauw...
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bloem, heeft je moeder t cadeau al gehad?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Oh en het is hier nu strak blauw, maar is een beetje laat voor vandaag..
Alle reacties Link kopieren
Hoi No
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het te warm om te blazen! Bukra Inshallah ('morgen misschien maar waarschijnlijk niet' = heel vrij vertaald)
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Hier wel redelijk weer gehad vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Oh die Bukra Inshallah ga ik onthouden voor mijn werk
Alle reacties Link kopieren
Ja, heeft ze gehad, ze was super blij. ik kreeg meteen een smsje en 's avonds belde ze op om te zeggen hoe lief ze het vond. Echt leuk als je je ouders blij kunt maken!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
hier ook hoor IBI, maar nu strakblauwe hemel, had overdag ook wel gekund
Alle reacties Link kopieren
Hoi, daar ben ik weer, ik was wat afgeleid.



voor Noanne, lief van je , en alsnog sorry



volgens mij wilde ik nog wat op tv zien maar ik weet niet meer wat, dus nu ga ik even op de online gids kijken en met dochter (die reuze moeilijk doet want wil niet naar bed) bemoeien!



wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
wat had je gegeven, Bloem?
Alle reacties Link kopieren
Friez, eigenlijk betekent het 'morgen, als Allah het wil' maar hier gaat men er voor het gemak vanuit dat Allah het morgen waarschijnlijk nog niet wil, haha.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
daag straatje
Alle reacties Link kopieren
haha Bloem, nou dan hier bij mij ook niet
Alle reacties Link kopieren
Weekendje weg aan m'n ouders. Mijn moeder was jarig afgelopen week, het is moederdag en ze had haar laatste chemo behandeling (hopelijk voor altijd). Ook werd mijn vader eind april 60 jaar. Genoeg te vieren dus.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven