Terug bellen?
zondag 9 mei 2010 om 22:11
Charlotte
Sellena komt vast weer terug. Om ons te vertellen dat we geen leven hebben, of zo...
Maar ik kan ook gewoon niet genoeg krijgen van haar communicatieve talenten. Zo goed heb ik ze zelden meegemaakt.
Sellena komt vast weer terug. Om ons te vertellen dat we geen leven hebben, of zo...
Maar ik kan ook gewoon niet genoeg krijgen van haar communicatieve talenten. Zo goed heb ik ze zelden meegemaakt.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 23:06
Truste MC!
Whatever, 't was natuurlijk weer een van mijn flauwe grapjes.
BIG is een Nederlandse databank waarin bijv. psychologen staan geregistreerd.
Aangezien het over bezigheidstherapie ging en zo. Ja, mijn humor is wat vreemd soms, ik geef het toe
Whatever, 't was natuurlijk weer een van mijn flauwe grapjes.
BIG is een Nederlandse databank waarin bijv. psychologen staan geregistreerd.
Aangezien het over bezigheidstherapie ging en zo. Ja, mijn humor is wat vreemd soms, ik geef het toe
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
maandag 10 mei 2010 om 00:12
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 23:09:
SD: Over 6 minuten begint vampire diaries!!!
(geen idee waar je bent... maar ik dacht ik roep het ff....
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg
Ben ik gewoon onder Peterrrr Rrrr is slaap gevallen
Hoopte natuurlijk dat hij me wakker zou zoenen
Gelukkig digitale tv dus ik kon de VD even terug spoelen en alsnog kijken
Anders had ik zeker een half uur van de heerlijke hapjes gemist...
Whatever, voortaan even 1x bellen, ik had je oproepje hier op het forum namelijk niet gehoord
SD: Over 6 minuten begint vampire diaries!!!
(geen idee waar je bent... maar ik dacht ik roep het ff....
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg
Ben ik gewoon onder Peterrrr Rrrr is slaap gevallen
Hoopte natuurlijk dat hij me wakker zou zoenen
Gelukkig digitale tv dus ik kon de VD even terug spoelen en alsnog kijken
Anders had ik zeker een half uur van de heerlijke hapjes gemist...
Whatever, voortaan even 1x bellen, ik had je oproepje hier op het forum namelijk niet gehoord
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 10 mei 2010 om 18:50
Nah zeg... nog steeds geen sellena!!
Maar SD ja is goed.. ik dacht ik roep ff heel hard.... maar was niet hard genoeg.. maar omdat het om TV ging en niet om Sellena dacht ik... ik roep maar... want ja anders breek je misschien weer je benen... dat wilde ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben.....
Maar SD ja is goed.. ik dacht ik roep ff heel hard.... maar was niet hard genoeg.. maar omdat het om TV ging en niet om Sellena dacht ik... ik roep maar... want ja anders breek je misschien weer je benen... dat wilde ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben.....