Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:robo schreef op 04 mei 2010 @ 22:06:

Ik snap dat het een trol was, ik maakte een grapje.
Ah, ik zie dat "Belangrijke raadgeving voor ouders" offline is gehaald door de Angel. Zal dat topic dan wel zijn geweest. En de titel is inderdaad euhm...."catchy" .
Tsss..... ik denk kijk ff op mijn gemak naar het journaal en dan ga ik er eens goed voor zitten. Is het al weer pleitte.

Houden de Engelen stiptheidsactie ofzo?
Er is gewoon geen respect meer Floor. Ik bedoel maar, ik kom ook pas als het feest geweest is, zijn verdorie de slingers al opgeruimd! Die kan je toch wel even laten hangen, toch?
Wil die zgf mij niet meer zo in de maling nemen!

Ik had je bijna getoverstaft!

Tis dat ik dat nog nooit heb gedaan en dus niet snel doe.

Truttie!
Ik ga jou toverstaffen Iry wegens echt niet opletten
Oh en alvast bij voorbaat excuses voor misschien warrige of onverwachte postings van mijn hand, ik ben hevig van slag door het zien van een zieke JM Pfaff.

Hij heb een auwie buik....sieleg tog?
quote:mamalief schreef op 07 mei 2010 @ 23:50:

Ik ga jou toverstaffen Iry wegens echt niet opletten
Q, ik zie je allemaal topics uppen om jouw postings te verwijderen. Nu zie ik allemaal topics van 2007, komen 2008 en 2009 ook nog?

Ik weet dat ik een keer Naomi heb gemaild of ze al mijn postings wilde verwijderen. Dat is mogelijk. Ze kunnen alleen wat ik begreep niet zeggen, het een wel en het andere niet. Maar ik ben vergeten te kijken hoeveel postings je gaat verwijderen maar is dat misschien een optie?

Nu ga je krijgen dat iedereen op die oude topics gaan reageren omdat velen niet eerst kijken uit welk jaar het topic is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV, de topics uppen was alleen nodig bij twee of drie "kapotte" topics. Al het andere is geruisloos gegaan tot nu toe.

Van Naomi begreep ik dat het niet mogelijk is om alle posts te verwijderen. Ik zal haar nog even mailen voor de zekerheid, want alle posts in één keer verwijderen heb ik nog steeds liever dan dat de hele boel tot in de eeuwigheid op het forum blijft plakken...
Ik heb het een keer gevraagd, en toen kon het (is wel een tijdje geleden), maar ik heb er vanaf gezien omdat ik het zonde vond van al het werk op de etenpijler, dat zou ook verdwijnen, echt alles. Dus toen heb ik besloten om het niet te doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Qwertu, heb ik iets gemist? Je gaat toch niet weg ofzo?
Ik wilde het net vragen Ann Liv? Wastkeburt Q?
Heeft volgens mij te maken met het tot in de eeuwigheid bewaren van onze postinggeschiedenis etc.
Niks aan de hand hoor. Ik vond het tijd voor een grote schoonmaak, inderdaad zoals Zusenzo zegt: omdat ik me er niet prettig bij voel dat alle berichten tot in de eeuwigheid bewaard worden. Zeker ook omdat ze met één klik oproepbaar zijn en omdat de berichten op het forum wel heeeeel makkelijk te googlen zijn. Je weet maar nooit wie er tegen je aan loopt op het forum en ik vind het geen fijn idee dat als dat gebeurt, diegene mijn hele hebben en houden terug kan lezen van de afgelopen 3 jaar.
quote:qwertu schreef op 10 mei 2010 @ 19:24:

Niks aan de hand hoor. Ik vond het tijd voor een grote schoonmaak, inderdaad zoals Zusenzo zegt: omdat ik me er niet prettig bij voel dat alle berichten tot in de eeuwigheid bewaard worden. Zeker ook omdat ze met één klik oproepbaar zijn en omdat de berichten op het forum wel heeeeel makkelijk te googlen zijn. Je weet maar nooit wie er tegen je aan loopt op het forum en ik vind het geen fijn idee dat als dat gebeurt, diegene mijn hele hebben en houden terug kan lezen van de afgelopen 3 jaar.Begrijpelijk, maar wat een gedoe om alles weg te halen... Ik ben in elk geval blij te lezen dat je wel gewoon blijft forummen!!
Ah, voorjaarsschoonmaak
Je kunt maar beter druk zijn met iets nuttigs, nietwaar?
nou... roept U maar
Maar wat ik niet snap, Q: So what, dan zijn er een aantal debielen die al je postings van de afgelopen jaren terug gaan lezen, weten ze van de hoed en de rand en dan zijn er misschien enkelen die zo gek als een deur zijn en die daar iets mee ga doen. Openlijk, door er op het forum mee te schermen of privé, met gekke mailtjes ofzo; Niks om je voor te schamen, toch? Die achterlijke gladiool die dat nodig vindt, dié heeft en doet iets om zich voor te schamen. Waarom niet gewoon lekker laten staan wat je geschreven hebt? Dat was óók Q. en hoe haar leven was.
Volgens mij is het probleem van terugzoeken al grotendeels opgelost
Ehhh... mijn keuzes hierin staan niet ter discussie ofzo.
..
..
Ben jij Angel 2 Festen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven