Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
dinsdag 11 mei 2010 om 08:55
dinsdag 11 mei 2010 om 08:56
Yas, hoe kan het dat Festen voor de tigste keer op haar muil kan gaan ( om nog maar niet te spreken over hetgeen anderen hebben meegemaakt) en toch weer terug mag komen terwijl Helaholalalalalashalalieshalala een waarschuwing te pakken heeft voor het woordje Zielepiet.
Er klopt geen ene reet van.
HPL moet weg want ze gaat te vaak in discussie maar iemand met een verleden als Festen mag blijven posten. HPL deed geen vlieg kwaad. Iets wat je over Festen niet kunt zeggen.
Er klopt geen ene reet van.
HPL moet weg want ze gaat te vaak in discussie maar iemand met een verleden als Festen mag blijven posten. HPL deed geen vlieg kwaad. Iets wat je over Festen niet kunt zeggen.
dinsdag 11 mei 2010 om 08:57
dinsdag 11 mei 2010 om 09:01
Ik heb mijn vraag ook op het mod topic gezet dus het word wel degelijk gelezen. Ik wist ook niet van het verleden van Festen totdat een aantal dappere forummers hun verhaal deden. Een van de twee wilde zelfs niet met mij in gesprek gaan omdat ze dacht dat ik dikke vrienden was met Festen. Ik ging idd vriendschappelijk met Festen om omdat ik totaal niets wist van haar verleden. Nu ik dit wel weet kan ze wat mij betreft in een hele hoge boom gaan zitten.
Ik vraag me af waarom niemand reageert op de kutgeintjes ( als dit dus al geintjes zijn, want waarom doe je zoiets?) van Festen.
Ik vraag me af waarom niemand reageert op de kutgeintjes ( als dit dus al geintjes zijn, want waarom doe je zoiets?) van Festen.
dinsdag 11 mei 2010 om 09:04
quote:dangeensuus schreef op 11 mei 2010 @ 08:57:
Loom dan zou Twee toch ondertussen een permaban moeten uitdelen omdat Festen bewust zit te zieken?????
Van mij mogen ze hoor. Ze had nooit geunpermband moeten worden.
Een verschil met de anderen die je noemde is natuurlijk wel dat die openlijk de confrontatie aangaan, terwijl Festen meer het ninja-model aanhangt. Even te voorschijn piepen om je dingetje te doen en dan weer een tijdje je snor drukken. En zo onduidelijk mogelijk blijven.
Loom dan zou Twee toch ondertussen een permaban moeten uitdelen omdat Festen bewust zit te zieken?????
Een verschil met de anderen die je noemde is natuurlijk wel dat die openlijk de confrontatie aangaan, terwijl Festen meer het ninja-model aanhangt. Even te voorschijn piepen om je dingetje te doen en dan weer een tijdje je snor drukken. En zo onduidelijk mogelijk blijven.
dinsdag 11 mei 2010 om 09:08
quote:loomii schreef op 11 mei 2010 @ 09:04:
[...]
Een verschil met de anderen die je noemde is natuurlijk wel dat die openlijk de confrontatie aangaan, terwijl Festen meer het ninja-model aanhangt. Even te voorschijn piepen om je dingetje te doen en dan weer een tijdje je snor drukken. En zo onduidelijk mogelijk blijven.Das het enge ervan. Brrrr.
[...]
Een verschil met de anderen die je noemde is natuurlijk wel dat die openlijk de confrontatie aangaan, terwijl Festen meer het ninja-model aanhangt. Even te voorschijn piepen om je dingetje te doen en dan weer een tijdje je snor drukken. En zo onduidelijk mogelijk blijven.Das het enge ervan. Brrrr.
dinsdag 11 mei 2010 om 09:16
Waarom dan de vorige keer niet Yasmijn, een week of drie geleden postte ze een paar postings met de avatar van Twee, die met het Suzuki logo erin. Vervolgens gaat ze bij Naomi melden dat ze iets in haar scherm ziet wat ze helemaal niet wil zien , en dit krijgt ze niet weg. Toen al werd er gevraagd of ze Twee was. Hierop heeft Naomi ontkennend geantwoord maar Festen is niet op de vingers getikt terwijl ze overduidelijk de "indruk" wekte per abuis op haar angel account te zitten.
dinsdag 11 mei 2010 om 09:18
quote:dangeensuus schreef op 11 mei 2010 @ 09:10:
Milo, wat zei Festen eigenlijk in haar postings?
Tweemaal exact dezelfde posting van Angel 2 van 8.29 in het Vivamod topic.
Meteen werd de 1e verwijderd, en al snel de 2e.
Al zie je dat niet aan die 2e..
(daar staat nl niet : 'Festen wijzigde dit bericht op 11-05-2010 08:32 met 96%)
Vreemd.
Milo, wat zei Festen eigenlijk in haar postings?
Vreemd.
dinsdag 11 mei 2010 om 09:20
quote:mamalief schreef op 11 mei 2010 @ 09:18:
Hier ook maar even:
Doet Festen dit bewust of is het jullie fantasie die het een beetje opblaast allemaal?
Ik heb niks verkeerds gelezen maar dat heb ik de vorige keer ook al gezegd.
Lees anders eens wat minder spannende boeken.Dan hier ook nog maar even: vind je het gek met wat zij allemaal heeft uitgespookt hier op het forum? Daar lusten de honden geen brood van.
Hier ook maar even:
Doet Festen dit bewust of is het jullie fantasie die het een beetje opblaast allemaal?
Lees anders eens wat minder spannende boeken.Dan hier ook nog maar even: vind je het gek met wat zij allemaal heeft uitgespookt hier op het forum? Daar lusten de honden geen brood van.
dinsdag 11 mei 2010 om 09:21
quote:mamalief schreef op 11 mei 2010 @ 09:18:
Hier ook maar even:
Lees anders eens wat minder spannende boeken.
Festen is óf Angel 2 óf ze kopieert bewust Angel 2 postings.
Dat jij niets verkeerds leest wil niet zeggen dat het er niet is.
Hier ook maar even:
Lees anders eens wat minder spannende boeken.
Festen is óf Angel 2 óf ze kopieert bewust Angel 2 postings.
Dat jij niets verkeerds leest wil niet zeggen dat het er niet is.
dinsdag 11 mei 2010 om 09:21
quote:dangeensuus schreef op 11 mei 2010 @ 09:16:
Waarom dan de vorige keer niet Yasmijn, een week of drie geleden postte ze een paar postings met de avatar van Twee, die met het Suzuki logo erin. Vervolgens gaat ze bij Naomi melden dat ze iets in haar scherm ziet wat ze helemaal niet wil zien , en dit krijgt ze niet weg. Toen al werd er gevraagd of ze Twee was. Hierop heeft Naomi ontkennend geantwoord maar Festen is niet op de vingers getikt terwijl ze overduidelijk de "indruk" wekte per abuis op haar angel account te zitten.
Er wordt vast wel actie ondernomen.
Ik heb dat trouwens maar half meegekregen.
Er wordt vast wel actie ondernomen.
Ik heb dat trouwens maar half meegekregen.
dinsdag 11 mei 2010 om 09:25
quote:milo schreef op 11 mei 2010 @ 09:18:
[...]
Vreemd.Dat bedoel ik dus. En dan nog roepen dat er niets aan het handje is.
[...]
Vreemd.Dat bedoel ik dus. En dan nog roepen dat er niets aan het handje is.