Mijn vriend heeft elf tenen

10-05-2010 21:16 185 berichten
Sja, elf tenen dus. In het begin vond ik het niet erg, want met schoenen aan zie je het niet, maar het wordt weer lekkerder weer en dan loopt hij vaak in sandalen. Zonder sokken.

Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen. Zeven tenen aan één voet en vier aan de ander valt best op. Ik wil eigenlijk dat hij er iets aan laat doen. Maar hoe vertel ik hem dat?

Tips?
quote:Martinimama schreef op 10 mei 2010 @ 22:11:

[...]

Pheeew....dus toch grapje....

Maar tenen vind ik ook niet zo! Mijn man is 2.04m. (op zich helemaal geen probleem: ik vind het heerlijk om ergens in te klimmen) en hij heeft maat 48 (ook geen probleem) maar zijn tenen zijn langer dan mijn vingers (nog steeds geen probleem, wel een beetje eng...). Ben heel tolerant, hahaha, hij "mag" van mij gewoon slippers aan!Goed zo..zo hoort het ook!
Alle reacties Link kopieren
Oh gossie, zijn er hier echt mensen die Emaille geloven? Volgens mij bestaan zulke domme mensen alleen in sprookjes...;-)
meer brood is minder hap
Gelukkig is ie alleen maar blij met mijn drie tieten en scheergedrag
WOW!

Dit klinkt wel tof zeg! Wou dat ik zo'n vriendje had...die van mij heeft 2 hoofden; dat betekend dat 'ie 2x zoveel onzin uitkraamt...
This is not kosher!
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 22:15:

Gelukkig is ie alleen maar blij met mijn drie tieten en scheergedrag goed gedaan meid!
quote:xMuis schreef op 10 mei 2010 @ 22:14:

Oh gossie, zijn er hier echt mensen die Emaille geloven? Volgens mij bestaan zulke domme mensen alleen in sprookjes...;-)Het grappige is dat als de buurman verliefd is op TO en de buurvrouw erachter komt, velen het niet geloven - maar dit gaat er in als zoete koek!
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 22:16:

[...]

Het grappige is dat als de buurman verliefd is op TO en de buurvrouw erachter komt, velen het niet geloven - maar dit gaat er in als zoete koek!Dank, Emaille... Ik vermaak me hier kostelijk vanavond
@ emaille;

hahahahaha 12 punten!
meer brood is minder hap
Jahaaa, maar dit is toch ook veeeel leuker?
Ik zou polydactylie, zoals dat heet, opvallend vinden... uiterst zeldzaam, maar uitlachen? Nee, waarom? Ik vind het wel bijzonder als iemand met bijv. 6 vingers aan één hand die vingers elk volledig kan bewegen:

World of Warcraft: Legion
Ik dacht eerlijk gezegd dat je niet helemaal lekker was geworden emaille.

(Overigens zegt dit niet dat ik doorhad dat je onzin aan het verkopen was)

Ik ken andere posts van je.... dus ben maar verder gegaan.
En dan is dit de juiste partner voor hem:

Kromme tenen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zeker geen borstvoeding gehad, dan krijg je dat.
quote:Madhe schreef op 10 mei 2010 @ 21:19:

Jij wilt dat hij iets doet aan zíjn voeten?

Ga zelf wat aan je eigen voeten doen (als er dan voeten veranderd moeten worden). Jezus, het moet niet gekker worden.

Over willen veranderen gesproken.Sommige vrouwen willen hun vrienden (=verkering, niet hun kennissen) veranderen. Eisen dat iemand zijn teen laat amputeren omdat hij er daarna 10 zal hebben, vind ik extreem, bij het absurde af. De man in kwestie moet zelf maar bepalen of hij daar hinder van ondervindt.
Je hebt helemaal gelijk Hans.
Een beetje flauw wellicht (maar hee, het was voor mij ook maar een maandagavond), maar dit was als parodie bedoeld op twee andere topics van vanavond. Als die wel echt serieus waren: mijn excuses voor de overlast.
quote:hans66 schreef op 10 mei 2010 @ 22:27:

[...]

Sommige vrouwen willen hun vrienden (=verkering, niet hun kennissen) veranderen. Eisen dat iemand zijn teen laat amputeren omdat hij er daarna 10 zal hebben, vind ik extreem, bij het absurde af. De man in kwestie moet zelf maar bepalen of hij daar hinder van ondervindt.Psst, Hans... Niet te serieus nemen, hoor
Oeps, ietwat laat
quote:Martinimama schreef op 10 mei 2010 @ 22:11:

Maar tenen vind ik ook niet zo! Mijn man is 2.04m.Een collega is langer dan 2 meter. Ik ken een 15-jarig meisje die 1.90 m is, dus ze is langer dan ik.
quote:BrightEyes80 schreef op 10 mei 2010 @ 22:32:

Psst, Hans... Niet te serieus nemen, hoor Hm... hoe verder ik dit topic doorlees hoe onwaarschijnlijker die polydactylie van Emaille's vriend is...
Of hans66 laat zich niet door TO afschrikken óf hij is bezig het hele topic te lezen en op alles te reageren wat hem niet juist lijkt. Ik ben benieuwd
quote:hans66 schreef op 10 mei 2010 @ 22:37:

[...]

Hm... hoe verder ik dit topic doorlees hoe onwaarschijnlijker die polydactylie van Emaille's vriend is...goedemorgen!!!
héb mijn antwoord al!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven