Mijn vriend heeft elf tenen

10-05-2010 21:16 185 berichten
Sja, elf tenen dus. In het begin vond ik het niet erg, want met schoenen aan zie je het niet, maar het wordt weer lekkerder weer en dan loopt hij vaak in sandalen. Zonder sokken.

Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen. Zeven tenen aan één voet en vier aan de ander valt best op. Ik wil eigenlijk dat hij er iets aan laat doen. Maar hoe vertel ik hem dat?

Tips?
Alle reacties Link kopieren
Pfff wees blij dat ie geen twee neuzen heeft! Of dit aan zijn vingers, dat lijkt me toch tien keer lastiger hoor!
OMG. Indd; wees blij dat hij gezond is. En als je dan toch ergens een probleem van wilt maken, doe dat dan over die sandalen .
Nou, het zijn best dure sandalen hoor. Zeker omdat hij altijd twee paar moet kopen omdat zn tenen niet in dezelfde maat passen.
quote:_69_ schreef op 10 mei 2010 @ 21:36:

[...]

Als je zo begint kun je denk ik 80% van de topics hier sluiten.

Ik kan me wel enigszins voorstellen dat emaille het een vervelend probleempje vind. Ik bedoel, er zijn ook topics over rughaar of weet ik veel wat, dus tja, dan sla je dit topic toch over?Hij kan niet, zoals bijvoorbeeld rughaar of slechte adem, zich zomaar even ontdoen van zijn teen.
quote:Lonkaa schreef op 10 mei 2010 @ 21:39:

Pfff wees blij dat ie geen twee neuzen heeft! Of dit aan zijn vingers, dat lijkt me toch tien keer lastiger hoor!Met 11 vingers kan je wel sneller forummen
quote:_69_ schreef op 10 mei 2010 @ 21:36:

[...]

Als je zo begint kun je denk ik 80% van de topics hier sluiten.

Ik kan me wel enigszins voorstellen dat emaille het een vervelend probleempje vind. Ik bedoel, er zijn ook topics over rughaar of weet ik veel wat, dus tja, dan sla je dit topic toch over?Het probleem zit er mij in dat Emaille er eerst geen moeite mee had, en nu haar vriendinnen haar partner uit beginnen te lachen, ze ineens vindt dat hij er iets aan moet gaan laten doen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 21:40:

Nou, het zijn best dure sandalen hoor. Zeker omdat hij altijd twee paar moet kopen omdat zn tenen niet in dezelfde maat passen.Je hebt ook schoenenzaken waar je 2 verschillende maten in 1 koop kunt kopen.
quote:louisavuitton schreef op 10 mei 2010 @ 21:41:

[...]

Hij kan niet, zoals bijvoorbeeld rughaar of slechte adem, zich zomaar even ontdoen van zijn teen.Dat snap ik hoor.
quote:Lonkaa schreef op 10 mei 2010 @ 21:39:

Pfff wees blij dat ie geen twee neuzen heeft! Of dit aan zijn vingers, dat lijkt me toch tien keer lastiger hoor!11 keer lastiger!!
Nee, ik zeg toch, eerst had hij gewoon schoenen aan. En als hij uitgelachen wordt, vind ik dat wel erg ja.
quote:prinsesconsuelabananahamock schreef op 10 mei 2010 @ 21:39:OMG, wiens puppet is dit?
quote:EvyBlissy schreef op 10 mei 2010 @ 21:41:

[...]

Het probleem zit er mij in dat Emaille er eerst geen moeite mee had, en nu haar vriendinnen haar partner uit beginnen te lachen, ze ineens vindt dat hij er iets aan moet gaan laten doen.Is dat zo eigenlijk? Emaille, schaam je je er pas voor sinds de leuke reactie van De Vriendin?
Zolang hij niet snel op z'n teentjes is getrapt, zie ik het probleem niet!

Nou, het zijn best dure sandalen hoor. Zeker omdat hij altijd twee paar moet kopen omdat zn tenen niet in dezelfde maat passen.

Klote is dat.

Dus ook nog eens een dure afwijking...

Dan zou ik er zéker wat aan laten doen.
zou de pedicure nou extra vragen eigenlijk?

Nou, het zijn best dure sandalen hoor. Zeker omdat hij altijd twee paar moet kopen omdat zn tenen niet in dezelfde maat passen.Das gek. Een grotere maat is die automatisch breder dan??
Grapje toch?
Ach, jouw vriend heeft tenminste tenen...

Liever elitair dan een pauper!
Zeg jou vriendje heet toevallig niet Danny Klomp :?

teen geamputeerd bij Danny Klomp
Verhuis naar Sint Willebrord (N-Brabant) daar is 11 tenen of een extra vinger heel normaal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ziejewel... dat pakjes-eten is voor níemand goed! Zelfs niet voor je tenen!
Peas on earth!
*snapt nu pas de grappen over baardgroei*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:_69_ schreef op 10 mei 2010 @ 21:44:

[...]

Das gek. Een grotere maat is die automatisch breder dan??Ja natuurlijk.
Ik dacht dat dit topic ging over de micro penis....
emaille, kun je niet aan je vriend vragen of hij geen slippers draagt?

Ik vind voeten sowieso onaantrekkelijk. Mijn man heeft van die lange tenen waarvan middelste teen ook nog eens een stuk langer is dan de rest.

Omdat ik zijn tenen zo lelijk vindt, draagt hij geen slippers. Ik draag ze trouwens ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven