Mijn vriend heeft elf tenen

10-05-2010 21:16 185 berichten
Sja, elf tenen dus. In het begin vond ik het niet erg, want met schoenen aan zie je het niet, maar het wordt weer lekkerder weer en dan loopt hij vaak in sandalen. Zonder sokken.

Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen. Zeven tenen aan één voet en vier aan de ander valt best op. Ik wil eigenlijk dat hij er iets aan laat doen. Maar hoe vertel ik hem dat?

Tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er 's nachts stiekem eentje afknippen
quote:noahtb schreef op 10 mei 2010 @ 21:17:

Ik zou er 's nachts stiekem eentje afknippen Die jij dan tussen je benen kan steken
Maar dan zit ie nog met zes. Of drie. Da's ook raar.
cola uit mijn neus, bedankt.

Heggeschaar als hint kado doen?
ai.. je hebt het er toch wel eens met hem over gehad? Wat hij er zelf van vind?

mijn vriend had bij zijn geboorte trouwens 11 vingers, maar de 11e is gelijk bij zijn geboorte afgeknepen..
En is hij zo trots als een hond met elf lullen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom zou jij willen dat hij er iets aan doet ?

Omdat een vriendin(netje blijkbaar) van jou heel hard moest lachen ? Ik mag toch hopen van niet hey...

Is het gevaarlijk, heeft hij er last van ?

Zijn beide antwoorden nee, dan zou ik niet gaan laten snijden in een verder gezond lichaam. En al helemaal niet omdat jij dat zou willen...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Jij wilt dat hij iets doet aan zíjn voeten?

Ga zelf wat aan je eigen voeten doen (als er dan voeten veranderd moeten worden). Jezus, het moet niet gekker worden.

Over willen veranderen gesproken.

*Zit te wachten op iemand die zegt; Neeeeee, heb jij een relatie met X uit Y die werkt in Z?*
Waarom moet hij er iets aan doen, omdat jij dat wilt?

Wees blij dat hij verder gezond is.
Ja,

of een touwtje eraan vastbinden.

Maar ik zou zeggen accepteer het. Hij zal er zelf ook wel moeite mee hebben gehad, maar het inmiddels hebben geaccepteerd.

Nu zijn vriendin nog.
quote:noahtb schreef op 10 mei 2010 @ 21:17:

Ik zou er 's nachts stiekem eentje afknippen

Zoiets heb ik wel eens gelezen. Of was dat een piemol?

Ik vind als hij er geen last van heeft en het zelf niet wilt dat hij het lekker zo moet laten. En die vriendinnen zijn niet goed bij hun plaat om zomaar iemand te gaan uitlachen. Misschien heeft hij er wel een complex van, weten zij veel. Dom dom dom.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Inderdaad, lekker belangrijk.
7 om 4 he...

Ik zou hem verplichten geitewollen sokken aan te trekken in zijn sandalen.

En dan niet van die sokken met 'vingers' eraan want dat gaat niet lukken haha

Sorry Emaille beetje flauw Maar meer dan een balletje opgooien kan je niet doen lijkt me.
quote:Brown_Eyes schreef op 10 mei 2010 @ 21:19:

Waarom moet hij er iets aan doen, omdat jij dat wilt?

Wees blij dat hij verder gezond is.

Nou... z'n tanden zijn ook best geel. En hij scheert zich amper.

Verder issie leuk hoor! Ik heb dit gewoon nooit eerder bij een jongen meegemaakt.
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 21:16:

Sja, elf tenen dus. In het begin vond ik het niet erg, want met schoenen aan zie je het niet, maar het wordt weer lekkerder weer en dan loopt hij vaak in sandalen. Zonder sokken.

Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen. Zeven tenen aan één voet en vier aan de ander valt best op. Ik wil eigenlijk dat hij er iets aan laat doen. Maar hoe vertel ik hem dat?

Tips?

Waarom wil jij dat hij er iets aan doet? Omdat je je schaamt tegenover je vriendin? Het zijn zijn voeten!

Wat zou jij ervan zeggen als een vriend van jouw vriend zou zeggen: die tanden van Emaille zie er niet uit! En dat jouw vent dan zou zeggen 'Ik hoop dat je er iets aan laat doen schat... want mijn vrienden lachen je uit.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ach, zolang hij geen baardgroei en gele tanden heeft...

Is best een beetje.....veel, ja.

Maar jij kan wel willen dat hij er iets aan laat doen, maar is natuurlijk precies hetzelfde als dat hij jou een liposuctie/ nieuwe tieten / neuscorrectie / schaamlipbijpuntoperatie opdringt. Zou je dat pikken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb jij daar last van dan?

Als hij nog niet in van die Jezus slippers hoeft te lopen zeg ik: lekker door laten lopen met 11 tenen.

Waar je je al niet druk om kan maken..
quote:emaille schreef op 10 mei 2010 @ 21:16:

Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen.

?Leuke vriendin wel zeg.
hahahahah!! Oh wat lijkt me dat een grappig gezicht! *sorry*

Ja nee.. uuhhmm.. als hij er geen problemen mee heeft, wie ben jij dan om te zeggen dat ie er wat aan moet laten doen ??
Meid je loopt zo voor l*l met hem. 11 tenen is zo 2009. Als hij daar niks aan laat doen is hij jou niet waard!
quote:Bezzzz schreef op 10 mei 2010 @ 21:21:

Ach, zolang hij geen baardgroei en gele tanden heeft...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Dames, rustig... Niet alles zo serieus nemen.
Hahahaha sorry ik moet ook lachen hoor. Wees blij dat hij zich er niet voor schaamt. Ik heb liever een vent als de jouwe met al zijn tenen dan een vent met sokken in sandalen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven