Mijn vriend heeft elf tenen

10-05-2010 21:16 185 berichten
Sja, elf tenen dus. In het begin vond ik het niet erg, want met schoenen aan zie je het niet, maar het wordt weer lekkerder weer en dan loopt hij vaak in sandalen. Zonder sokken.

Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen. Zeven tenen aan één voet en vier aan de ander valt best op. Ik wil eigenlijk dat hij er iets aan laat doen. Maar hoe vertel ik hem dat?

Tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:crini schreef op 10 mei 2010 @ 23:21:

er bestaan wél sokken voor:

[afbeelding]Lijkt me een gefriemel om al die tenen in de "soktenen" te krijgen. Ook als je 5 tenen hebt, en je gebruikt "normale" teensokken.
World of Warcraft: Legion
quote:vivafan2 schreef op 02 juni 2010 @ 17:41:

Dat komt er nu van als je te lang achter dat beeldscherm zit. Ga iets nuttigs doen met je leven, maar val de serieuze personen op dit forum niet lastig.

Te lang achter het beeldscherm... dan moet het mij allang in mijn kop geslagen zijn. Ik ben nog fris. Maar Emaille zit er te lang achter. Die is met haar computer vergroeid zoals de heer Oosting met zijn pijp:

(Voor de duidelijkheid, voor wie Koot en Bie niet kennen, dit is een typetje)
World of Warcraft: Legion
quote:vivafan2 schreef op 02 juni 2010 @ 17:41:

Kan die emaille niet verwijderd worden van dit forum?

Wat een onzin kraamt die tante uit zeg. Werkelijk geen enkel bericht van haar voegt iets toe.

Dat komt er nu van als je te lang achter dat beeldscherm zit. Ga iets nuttigs doen met je leven, maar val de serieuze personen op dit forum niet lastig.Wat is dit nu ineens voor iets raars? Je bent nieuw aangemeld op dit forum om een TS van een oud topic af te kammen?
vivafan2 is natuurlijk de vriend van emaille, die bang is dat zijn teentjes eraan gaan.
Aan mijn beide voeten zijn de 2 middelste tenen aan elkaar gegroeid bij alle jongens in onze familie. Merk er niks van en zie je zelfs niet eens
Dankjewel voor de slappe lach !!!
[quote]emaille schreef op 10 mei 2010 @ 21:16:

Ik had het niet aan mijn vriendinnen verteld, maar toen eentje ons laatst zag, begon ze hem keihard uit te lachen. ?

Puberaal onzeker gedrag... leuk, zo'n vriendin
Leuke vriendinnen heb je.
quote:Tijntje schreef op 03 juni 2010 @ 00:51:

Aan mijn beide voeten zijn de 2 middelste tenen aan elkaar gegroeid bij alle jongens in onze familie. Merk er niks van en zie je zelfs niet eens De 2 middelste tenen? Jij hebt er dus ook 6 aan elke voet?
quote:hans66 schreef op 02 juni 2010 @ 19:48:

[...]

Te lang achter het beeldscherm... dan moet het mij allang in mijn kop geslagen zijn. Ik ben nog fris. Maar Emaille zit er te lang achter. Die is met haar computer vergroeid zoals de heer Oosting met zijn pijp:

[afbeelding]

(Voor de duidelijkheid, voor wie Koot en Bie niet kennen, dit is een typetje)Hahahaha Hans Heer Oosting!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven