Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 10 mei 2010 om 19:13
maandag 10 mei 2010 om 19:42
Wat is in hemelsnaam Jaksjees?
Ja, missM, je gaat flink winnen want wij hebben geen loten. Dus meer kans, meer prijs in de Staatsloterij Die wel zullen balen, want minder omzet
Ik mag vandaag:
- tandartsrekeningen indienen bij de verzekering (altijd zo'n stom uitzoekwerkje....)
- het huis weer wat opruimen (waar komen altijd die spullen vandáán? )
- samen met Zoon plantjes in de tuin zetten -->> woensdag, er kwam een vriendje spelen
- wvttk (ik wil niets op die tafel, ik wil een lége tafel! Opgeruimd enzo....) dus ik heb nu een lege tafel en de vaatwasser loopt en er liggen weer spullen boven waar ze horen en ik heb een vriendin op bezoek gehad
- pannenkoeken bakken met Zoon voor het eten vanavond.
Allemaal geen hoogdravende dingen maar ze zijn weer gedaan.
Zat nogal in de piepzak vandaag, Skippy was niet zo aan het stuiteren. Maar nu is er weer genoeg activiteit gelukkig.
Ja, missM, je gaat flink winnen want wij hebben geen loten. Dus meer kans, meer prijs in de Staatsloterij Die wel zullen balen, want minder omzet
Ik mag vandaag:
- tandartsrekeningen indienen bij de verzekering (altijd zo'n stom uitzoekwerkje....)
- het huis weer wat opruimen (waar komen altijd die spullen vandáán? )
- samen met Zoon plantjes in de tuin zetten -->> woensdag, er kwam een vriendje spelen
- wvttk (ik wil niets op die tafel, ik wil een lége tafel! Opgeruimd enzo....) dus ik heb nu een lege tafel en de vaatwasser loopt en er liggen weer spullen boven waar ze horen en ik heb een vriendin op bezoek gehad
- pannenkoeken bakken met Zoon voor het eten vanavond.
Allemaal geen hoogdravende dingen maar ze zijn weer gedaan.
Zat nogal in de piepzak vandaag, Skippy was niet zo aan het stuiteren. Maar nu is er weer genoeg activiteit gelukkig.
maandag 10 mei 2010 om 20:45
Helleu,
Ik dacht dat ik gezellig een stukje getypt had. Niet dus.
Nouja gezellig, ik voel me gaar, moe en bleh.
Hoofdpijn heb ik en ik heb het koud.
Maar verder gaat alles goed.
Rustig aan Fuss, rustig aan.
MissM, wat hebben jullie gewonnen?
Wij hadden/hebben ook een lot, geen idee welk eindcijfer we hebben.
Ik dacht dat ik gezellig een stukje getypt had. Niet dus.
Nouja gezellig, ik voel me gaar, moe en bleh.
Hoofdpijn heb ik en ik heb het koud.
Maar verder gaat alles goed.
Rustig aan Fuss, rustig aan.
MissM, wat hebben jullie gewonnen?
Wij hadden/hebben ook een lot, geen idee welk eindcijfer we hebben.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 10 mei 2010 om 20:48
maandag 10 mei 2010 om 22:43
Vandaag:
hulpverleenster
afwas
moeders op bezoek
kinderen van bso naar oppas en muziekles
cursus
Ik ben zo blij met de cursus (had ik dat al gezegd?). Die (niet al te uitgebreide) info, die kan ik wel uit boeken opdiepen. De herkenning, mensen die gewoon tegen dezelfde dingen aan lopen als ik zelf doe, vind je nergens. Nou ja, ik tot nu toe niet.
En dan maakt het me helemaal niet meer uit of ik nu net wel of net niet binnen de officiele diagnose zou passen, op deze manier naar mezelf kijken helpt me om om te gaan met rotzooi waar ik al een jaar of twintig mee stoei, en dat lucht zo op
hulpverleenster
afwas
moeders op bezoek
kinderen van bso naar oppas en muziekles
cursus
Ik ben zo blij met de cursus (had ik dat al gezegd?). Die (niet al te uitgebreide) info, die kan ik wel uit boeken opdiepen. De herkenning, mensen die gewoon tegen dezelfde dingen aan lopen als ik zelf doe, vind je nergens. Nou ja, ik tot nu toe niet.
En dan maakt het me helemaal niet meer uit of ik nu net wel of net niet binnen de officiele diagnose zou passen, op deze manier naar mezelf kijken helpt me om om te gaan met rotzooi waar ik al een jaar of twintig mee stoei, en dat lucht zo op
dinsdag 11 mei 2010 om 08:56
Goodmorning!!
Nik, voel je je alweer beter?? Begrijp dat je gisteren even een offday had, of misschien was het maar een off-moment, dat kan natuurlijk ook
Mamz, wat fijn dat je zo blij bent met de cursus. Herkenning lijkt me inderdaad superfijn en dat haal je idd niet uit een boekje (nou een klein beetje dan misschien maar toch anders..).
Hehe, ben nog steeds aan het bijkomen van een eigenlijk iets te druk weekend met allerlei familiedingen. Allemaal wel heel gezellig hoor trouwens.
Vandaag natuurlijk weer gewoon werken en vanavond ga ik eens even een paar mensen bellen die ik allang weer eens moet bellen. Paar kaartjes sturen aan verhuisden en dat soort dingen.
Nu eerst koffie....
Fijne dag!
Nik, voel je je alweer beter?? Begrijp dat je gisteren even een offday had, of misschien was het maar een off-moment, dat kan natuurlijk ook
Mamz, wat fijn dat je zo blij bent met de cursus. Herkenning lijkt me inderdaad superfijn en dat haal je idd niet uit een boekje (nou een klein beetje dan misschien maar toch anders..).
Hehe, ben nog steeds aan het bijkomen van een eigenlijk iets te druk weekend met allerlei familiedingen. Allemaal wel heel gezellig hoor trouwens.
Vandaag natuurlijk weer gewoon werken en vanavond ga ik eens even een paar mensen bellen die ik allang weer eens moet bellen. Paar kaartjes sturen aan verhuisden en dat soort dingen.
Nu eerst koffie....
Fijne dag!
dinsdag 11 mei 2010 om 09:08
dinsdag 11 mei 2010 om 09:12
Moggûh lieffies!
Gelfing, ik geloof dat ik jou niet anders ken dan 'geen zin hebbend om te werken'
Inmiddels lekker aan het werk?
Hoe is het met Gelfman?
Rainz wijffie, laat je iets van je horen? Al heb ik maar zo het idee dat je lekker aan het genieten bent!
Mamz, ik kan me zo goed indenken dat je na jaren worstelen, nu met mensen in aanraking komt die precies weten wáár je mee worstelt, daar heel erg blij mee bent!
Zoeb, aan jou de mooie taak om weer zo'n afsprakending te versturen! Ik wil jullie weer zien!
De laatste keer dat Happy en ik bij Gold en Goldman waren hebben wij bedacht dat we de eerst volgende meet bij hun zouden kunnen doen.
Voordelen:
* zwembad
* veel slaapplekken
* dus veel geiten
De keer daarop kunnen we dan bij ons in Hiertown doen. Iedereen het daarmee eens?
Mijn lijst voor vandaag:
* twee reportages verwerken
* foto's voor een album uitzoeken
* everestwas wegvouwen
* achter dekbedovertrek aan
Hier trouwens wél ¤ 15,-- gewonnen
Geniet!
Gelfing, ik geloof dat ik jou niet anders ken dan 'geen zin hebbend om te werken'
Inmiddels lekker aan het werk?
Hoe is het met Gelfman?
Rainz wijffie, laat je iets van je horen? Al heb ik maar zo het idee dat je lekker aan het genieten bent!
Mamz, ik kan me zo goed indenken dat je na jaren worstelen, nu met mensen in aanraking komt die precies weten wáár je mee worstelt, daar heel erg blij mee bent!
Zoeb, aan jou de mooie taak om weer zo'n afsprakending te versturen! Ik wil jullie weer zien!
De laatste keer dat Happy en ik bij Gold en Goldman waren hebben wij bedacht dat we de eerst volgende meet bij hun zouden kunnen doen.
Voordelen:
* zwembad
* veel slaapplekken
* dus veel geiten
De keer daarop kunnen we dan bij ons in Hiertown doen. Iedereen het daarmee eens?
Mijn lijst voor vandaag:
* twee reportages verwerken
* foto's voor een album uitzoeken
* everestwas wegvouwen
* achter dekbedovertrek aan
Hier trouwens wél ¤ 15,-- gewonnen
Geniet!
dinsdag 11 mei 2010 om 09:14
En Gelf, al weg?
Je mag mij wel als excuustruus gebruiken hoor, maar of je baas er zo blij van wordt weet ik niet
Hier vanmorgen al een jongetje naar een voetbaltoernooi geholpen. Het jong stond al om kwart voor zes naast me te tetsen. Die mocht dus nog mooi even komen liggen. Kwart voor zes, dat zijn toch geen tijden
Lijstje voor vandaag:
- naar de markt
- apotheek
- rusten
- naar het voetbaltoernooi
- rusten
- koken
- WVTlegeTK
Morgen gaan Zoon en ik zijn kamer opruimen. Alle lego weer eens lekker aan de kant, stofzuiger erover (hoe ga ik die boven krijgen ) en dan mag daarna de racebaan opgebouwd worden.
Je mag mij wel als excuustruus gebruiken hoor, maar of je baas er zo blij van wordt weet ik niet
Hier vanmorgen al een jongetje naar een voetbaltoernooi geholpen. Het jong stond al om kwart voor zes naast me te tetsen. Die mocht dus nog mooi even komen liggen. Kwart voor zes, dat zijn toch geen tijden
Lijstje voor vandaag:
- naar de markt
- apotheek
- rusten
- naar het voetbaltoernooi
- rusten
- koken
- WVTlegeTK
Morgen gaan Zoon en ik zijn kamer opruimen. Alle lego weer eens lekker aan de kant, stofzuiger erover (hoe ga ik die boven krijgen ) en dan mag daarna de racebaan opgebouwd worden.
dinsdag 11 mei 2010 om 09:18
Ha Buuf, nog ff voor ik mezelf ECHT een schop ga geven dan...
Je hebt gelijk hoor ik heb altijd super opstartproblemen, als ik eenmaal maar op gang ben gaat het prima maar het forum trekt toch net ff meer dan werk.. Terwijl ik eigenlijk best leuk werk heb, raar eigenlijk. Maar goed, ik ben gewoon een luiaard, daar zal het wel aan liggen
Met Gelfman gaat het best aardig eigenlijk, beetje oppassen niet teveel te willen doen. Zo'n weekend als afgelopen weekend is eigenlijk een beetje too much.
Enne, lees ik nou dat we weer gaan meeten binnenkort?? Wil toch wel graag proberen daar bij te gaan zijn, leuk!!
Je hebt gelijk hoor ik heb altijd super opstartproblemen, als ik eenmaal maar op gang ben gaat het prima maar het forum trekt toch net ff meer dan werk.. Terwijl ik eigenlijk best leuk werk heb, raar eigenlijk. Maar goed, ik ben gewoon een luiaard, daar zal het wel aan liggen
Met Gelfman gaat het best aardig eigenlijk, beetje oppassen niet teveel te willen doen. Zo'n weekend als afgelopen weekend is eigenlijk een beetje too much.
Enne, lees ik nou dat we weer gaan meeten binnenkort?? Wil toch wel graag proberen daar bij te gaan zijn, leuk!!
dinsdag 11 mei 2010 om 09:25
hee lieffie Gelfling! Dat vind ik dan het mooie aan het forum en aan dit topic. Je leert mensen kennen! Op een heel andere manier dan in het gewone leven.
Dat geen zin hebben om er aan te beginnen is voor mij dus echt jouw ding en ik vind het gewelding leuk!
Houd er rekening mee dat het met Gelfman nog weleen tijd kan duren. DE directe omgeving heeft er in het algemeen 'niet zoveel begrip voor' dat iemand overspannen is. Het moet nu maar eens over zijn, is het nu nog niet over, is hij nog niet aan het werk en dat soort vragen komen op jullie af.
Ik denk dat het belangrijk is dat Gelfman zijn eigen grenzen moet aangeven, uit zelfbescherming.
Dat geen zin hebben om er aan te beginnen is voor mij dus echt jouw ding en ik vind het gewelding leuk!
Houd er rekening mee dat het met Gelfman nog weleen tijd kan duren. DE directe omgeving heeft er in het algemeen 'niet zoveel begrip voor' dat iemand overspannen is. Het moet nu maar eens over zijn, is het nu nog niet over, is hij nog niet aan het werk en dat soort vragen komen op jullie af.
Ik denk dat het belangrijk is dat Gelfman zijn eigen grenzen moet aangeven, uit zelfbescherming.
dinsdag 11 mei 2010 om 09:26