Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:nouschi schreef op 11 mei 2010 @ 09:46:

Kan ze gewoon die avatar niet gejat hebben en af en toe daarmee post.?Maar de naam is wel Viva Angel 2. Dat kan dan niet. Dan moet er Festen staan.
quote:Ratteke schreef op 11 mei 2010 @ 09:47:

[...]

Maar de naam is wel Viva Angel 2. Dat kan dan niet. Dan moet er Festen staan.Ja dat is waar, raar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi, dat kan. Absoluut. En dat ze die avatar jat en bewust de indruk wekt dat ze Twee is. Wat niet kan, is dat daar geen gevolgen aankleven. Want haar account werd even op inactief gezet en plotseling uit het niets was ze er weer. Er is met geen woord over gesproken dat ze een waarschuwing heeft gehad voor zulke klotegeintjes. En nu doet ze het weer. Verkeerd posten. Met opzet om de indruk te wekken of per ongeluk in de verkeerde account.

Bam, Festen heeft in het verleden een aantal bijzonder lieve forumsters het leven heel erg zuur gemaakt. Niet een beetje zuur maar heel erg zuur. Dit is gebeurt in de tijd dat ik er niet was, maar een aantal mensen die ik al dan niet persoonlijk ken waren hier wel bij betrokken en zijn hierdoor destijds bijzonder geraakt. Het is toen ook heel hoog opgespeeld bij Viva. Ik weet niet of die verhalen nog in dit topic staan of dat ze inmiddels weer verwijderd zijn door de auteurs, maar ik weet wel dat wat Festen gedaan heeft pertinent niet mag. En dat ze daar absoluut wel een permaban voor had moeten krijgen, en die ook gehad heeft maar vanwege een computerstoring kon ze weer terug, en dat heeft men toen maar zo gelaten.
Frizzy
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 11 mei 2010 @ 09:48:

[...]

Ja dat is waar, raar.Of zou je een nick kunnen maken met Viva angel 2?
quote:dangeensuus schreef op 11 mei 2010 @ 09:07:

Ik heb de grootste moeite om netjes tegen je te doen met je avatOr nog steeds op So Thys Ik vind dat je het prima doet, suus. Hulde!
Maar waarom zou ze dan dezelfde naam gehouden hebben?
Nouschi!

Hmmmm ja Ratteke, misschien met de spatie net even iets anders, of de geen hoofdletter ofzo?
Loom

Nee Ratteke, dat kan niet lijkt me. En als dat wel zou kunnen dan zou dat keihard afgestraft moeten worden vanuit Viva. Dan zou ze drie weken geleden toen ze een zelfde geintje uithaalde al een ban te pakken moeten hebben gehad, of op zijn minst een waarschuwing. En dat is niet gebeurt.
quote:Ratteke schreef op 11 mei 2010 @ 09:50:

[...]

Of zou je een nick kunnen maken met Viva angel 2?Ja misschien wel als je het net iets anders schrijft? Of als de angels niet als nick worden herkend.
Festen heeft al tig nicks gehad. En iedere keer is het rottigheid, en neemt ze een nieuwe nick. En nu voor de tweede keer een bizarre glitch waarbij ze ineens post onder een angel account en het wijzigt met haar eigen naam en weer is ze ineens weg. Ik geloof er niks meer van.

Dan maar spannende boeken en thrillers, maar ik ben niet achterlijk.
Maar waarom met een rotverleden niet met een schone lei beginnen als je de mogelijkheid hebt...
Gaat de proef op de som nemen en een puppet aanmaken met angelnaam.
quote:dangeensuus schreef op 11 mei 2010 @ 09:53:

Gaat de proef op de som nemen en een puppet aanmaken met angelnaam.Zou je dat wel doen? Kan je een ban kosten.
Nouschi! Kappuh nou!
Wees voorzichtig DGS! We willen je hier niet kwijt.
Een boek is makkelijker te volgen dan dit, kan ik je zeggen.
quote:frizzy schreef op 11 mei 2010 @ 09:55:

Nouschi! Kappuh nou! Ik zeg niks meer.
ik heb geprobeert Viva Angel2 aan te maken, kan niet , nick is in gebruik. Viva.Angel2 geeft een melding verkeerde gebruiker, Viva_angel2 geeft een melding verkeerde gebruiker. Dus ik denk dat ik veilig kan stellen dat een Angel naam niet aangemaakt kan worden.
Ik ga bier halen..... (én klapstoel met copcorn)
Ik ga er niet mee posten hoor!!! Ik ga alleen kijken of het kan, niet activeren, plus het staat hier open en bloot. Lijkt me stug dat ik wel een ban krijg en Festen niet
Juistum, ik ben voor Suus.
quote:dangeensuus schreef op 11 mei 2010 @ 09:57:

ik heb geprobeert Viva Angel2 aan te maken, kan niet , nick is in gebruik. Viva.Angel2 geeft een melding verkeerde gebruiker, Viva_angel2 geeft een melding verkeerde gebruiker. Dus ik denk dat ik veilig kan stellen dat een Angel naam niet aangemaakt kan worden.Hmmmm
Viva Angel 7 is in gebruik, 8 is een ongeldige gebruiker, 9 is een ongeldige gebruiker. Afgetimmerd ( gelukkig) dus
quote:nouschi schreef op 11 mei 2010 @ 09:56:

[...]

Ik zeg niks meer. Nee nu mag jij wel, dan kan ik ff een telefoontje gaan plegen enzo. Weet ik zeker dat mijn ideeën toch aan bod komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven