Postcrossing 5
maandag 10 mei 2010 om 18:27
Ik ook. Moest zelf naar het ziekenhuis (niets erntigs) daarna naar schoonpa zie in een ander ZH ligt. eten ook nog eens.
Wel weer een hurray uit Nederland en één kaart (prima hoor) met Pamukkale erop. Maar hij kwam uit Nederland, ik ga denk ik een keer swappen met de dame want ze moest nog een Limburgmapkaart hebben.
Die TNT toeter krijg je alleen als je via internet besteld.
Wel weer een hurray uit Nederland en één kaart (prima hoor) met Pamukkale erop. Maar hij kwam uit Nederland, ik ga denk ik een keer swappen met de dame want ze moest nog een Limburgmapkaart hebben.
Die TNT toeter krijg je alleen als je via internet besteld.
maandag 10 mei 2010 om 20:02
Fijn dat jullie er allemaal weer zijn!
Dan ga ik jullie weer verlaten voor een paar dagen... morgen van 11 tot 23 uur in Amersfoort werken (pffff lange dag en ver weg), woensdag naar Groningen, donderdag in het noorden en dan kom ik vrijdagochtend hier misschien weer eens zwaaien.
Fijne dagen allemaal met hopelijk leuke post!
Dan ga ik jullie weer verlaten voor een paar dagen... morgen van 11 tot 23 uur in Amersfoort werken (pffff lange dag en ver weg), woensdag naar Groningen, donderdag in het noorden en dan kom ik vrijdagochtend hier misschien weer eens zwaaien.
Fijne dagen allemaal met hopelijk leuke post!
maandag 10 mei 2010 om 20:19
Hai hai, vandaag helemaal niets, geen kaarten een geen hurrays... hopelijk morgen beter....
Eveline, ik denk niet dat ik minder ongeduldig ben als eerst. Wel zie ik bij mijn stats dat mijn ontvangen en verstuurde kaarten al maandenlang ongeveer evenveel is terwijl dat toch wel een stijgende lijn zou moeten zijn....toch????
Eveline, ik denk niet dat ik minder ongeduldig ben als eerst. Wel zie ik bij mijn stats dat mijn ontvangen en verstuurde kaarten al maandenlang ongeveer evenveel is terwijl dat toch wel een stijgende lijn zou moeten zijn....toch????
dinsdag 11 mei 2010 om 11:14
Beachlover, Israel is ook wel speciaal hoor.
Chayuz, sterkte. Ook hier een kort nachtje door zieke dochter.
Bedankt nog voor de moederdagwensen. het was een leuke dag.
Vandaag de hurray uit Taiwan (slechts 7 dagen) en een kaartje uit de VS gekregen. Ik vind kaartjes uit de VS toch altijd heel leuk. Ik mag 3 kaartjes aanvragen, maar heb het nog niet gedaan. Heb even niet de rust om er 3 leuke uit te zoeken en te beschrijven.
Chayuz, sterkte. Ook hier een kort nachtje door zieke dochter.
Bedankt nog voor de moederdagwensen. het was een leuke dag.
Vandaag de hurray uit Taiwan (slechts 7 dagen) en een kaartje uit de VS gekregen. Ik vind kaartjes uit de VS toch altijd heel leuk. Ik mag 3 kaartjes aanvragen, maar heb het nog niet gedaan. Heb even niet de rust om er 3 leuke uit te zoeken en te beschrijven.
dinsdag 11 mei 2010 om 11:17
Zo ik ben helemaal gesetteled en heb mijn account weer op actief gezet.
Mijn kaartje naar Thailand is trouwens al 32 dagen onderweg
Duurt lang zeg!!! Wat moet je eigenlijk doen als die expired raken? Want dat is mij nog niet duidelijk.
Verder heb ik nog een kaartje uit Duitsland en Finland ontvangen.
Ik heb net 4 nieuwe adressen aangevraagd, ze mogen naar Zuid-Afrika, Duitland, USA en China.
Ik heb al kaarten gehad uit:
Zwitserland
Duitsland
Finland (meerdere kaarten)
Belarus
Rusland
Zuid-Afrika
China
En ik ben pas een maand bezig, goed he?
Mijn kaartje naar Thailand is trouwens al 32 dagen onderweg
Duurt lang zeg!!! Wat moet je eigenlijk doen als die expired raken? Want dat is mij nog niet duidelijk.
Verder heb ik nog een kaartje uit Duitsland en Finland ontvangen.
Ik heb net 4 nieuwe adressen aangevraagd, ze mogen naar Zuid-Afrika, Duitland, USA en China.
Ik heb al kaarten gehad uit:
Zwitserland
Duitsland
Finland (meerdere kaarten)
Belarus
Rusland
Zuid-Afrika
China
En ik ben pas een maand bezig, goed he?
dinsdag 11 mei 2010 om 11:21
quote:kaatje_85 schreef op 11 mei 2010 @ 11:17:
Wat moet je eigenlijk doen als die expired raken? Want dat is mij nog niet duidelijk.
Na 60 dagen expired je kaart, daar krijg je geen bericht van maar kan je wel een nieuw adres opvragen.
De expired kaart kan gewoon alsnog geregistreerd worden, is mij al een paar keer gebeurd .
Heb je je adres ook in je pc-profiel gewijzigd kaatje_85?
Wat moet je eigenlijk doen als die expired raken? Want dat is mij nog niet duidelijk.
Na 60 dagen expired je kaart, daar krijg je geen bericht van maar kan je wel een nieuw adres opvragen.
De expired kaart kan gewoon alsnog geregistreerd worden, is mij al een paar keer gebeurd .
Heb je je adres ook in je pc-profiel gewijzigd kaatje_85?
dinsdag 11 mei 2010 om 16:14
dinsdag 11 mei 2010 om 16:53
Ja, ik was aan het nieten van het wijkblad (niet met de hand hoor).
Ik heb twee kaarten verstuurd, 6 gekregen (Unesco RR).
Van mijn vriend zijn collega heb ik er 12! van het Vrijheidsbeeld gekregen omdat dit ook een Unesco-site is. Ik helemaal blij.
Wat erg Zazana, ze moeten die verbieden. Stuur maar een lege hurray.
Ik heb twee kaarten verstuurd, 6 gekregen (Unesco RR).
Van mijn vriend zijn collega heb ik er 12! van het Vrijheidsbeeld gekregen omdat dit ook een Unesco-site is. Ik helemaal blij.
Wat erg Zazana, ze moeten die verbieden. Stuur maar een lege hurray.