Bloed uit tepel?
dinsdag 11 mei 2010 om 12:44
Hallo!
Gisteravond stond ik onder de douche, en toen merkte ik dat er bloed uit m'n tepel kwam.Het is me niet duidelijk of het nou echt uit de tepel/borst zelf komt, of dat het gewoon een oppervlakkig wondje is. Had dit ong een maand geleden ook.
Zit natuurlijk meteen te google-en, en krijg dan meteen allerlei horror-verhalen te zien Het doet ook een beetje pijn, maar dan als een oppervlakkig wondje, niet inwendig. Voel ook verder geen knobbels (vanavond nog maar eens goed onderzoeken)..
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Meteen paniek en naar de huisarts rennen, of zou het ook wel mee kunnen vallen?
Hoor graag wat reacties!
Gisteravond stond ik onder de douche, en toen merkte ik dat er bloed uit m'n tepel kwam.Het is me niet duidelijk of het nou echt uit de tepel/borst zelf komt, of dat het gewoon een oppervlakkig wondje is. Had dit ong een maand geleden ook.
Zit natuurlijk meteen te google-en, en krijg dan meteen allerlei horror-verhalen te zien Het doet ook een beetje pijn, maar dan als een oppervlakkig wondje, niet inwendig. Voel ook verder geen knobbels (vanavond nog maar eens goed onderzoeken)..
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Meteen paniek en naar de huisarts rennen, of zou het ook wel mee kunnen vallen?
Hoor graag wat reacties!
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen

dinsdag 11 mei 2010 om 13:15
dinsdag 11 mei 2010 om 13:48
dinsdag 11 mei 2010 om 14:43
dinsdag 11 mei 2010 om 17:11
Wat vervelend voor je! Logisch dat je je zorgen maakt. Je gaat echter ook naar de dokter omdat je het ook actief wilt horen als je niks hebt, in plaats van er maar vanuit te gaan en heel hard te hopen dat er niks aan de hand is (en je stiekem toch een beetje zorgen te maken). Heel veel succes en laat even weten hoe het geweest is...!
woensdag 12 mei 2010 om 09:20
Ik lees dit nu pas, ben benieuwd wat de dokter ervan zei. Ik kan me wel voorstellen dat je je zenuwachtig maakt hoor. Het hoeft niets te zijn, maar kan wel. Ieder normaal mens maakt zich dan zenuwachtig lijkt mij! Maar goed dat je gegaan bent, met zulke dingen ben ik liever een keer te vaak bij de dokter dan een keer te weinig!
...
woensdag 12 mei 2010 om 10:16
Ik lees het ook nu pas...
Je bent onderhand al naar de dokter geweest en ik hoop voor jou dat hij of zij je een beetje gerust heeft kunnen stellen en dat je misschien door gestuurt ben zodat ze het even voor de zekerheid kunnen bekijken, misschien echo of zo'n mammografie of hoe het ook precies heet.
Ik wens je heel veel sterkte, en hoe moeilijk ook probeer je zelf niet helemaal gek te maken..sterkte meissie
Je bent onderhand al naar de dokter geweest en ik hoop voor jou dat hij of zij je een beetje gerust heeft kunnen stellen en dat je misschien door gestuurt ben zodat ze het even voor de zekerheid kunnen bekijken, misschien echo of zo'n mammografie of hoe het ook precies heet.
Ik wens je heel veel sterkte, en hoe moeilijk ook probeer je zelf niet helemaal gek te maken..sterkte meissie
woensdag 12 mei 2010 om 15:51
Nou, moeilijk avondje gisteravond (je haalt je tóch dingen in je hoofd natuurlijk) maar volgens dokter lijkt het idd gewoon op een wondje. Hij heeft verder borst bekeken en gevoeld, en het ziet/voelt normaal (vond ik zelf ook wel). Dus heb een antibiotica zalfje voor het wondje om te voorkomen dat het gaat ontsteken en zo (toch gevoelige plek), en voor alle zekerheid moet ik dan nog een keer terugkomen als het wondje genezen is. Ben dus voor 90% gerust gesteld, maar zeker wel goed dat ik gegaan ben. Mochten er nog dingen veranderen, dan laat ik het jullie weten... en bedankt voor reacties en medeleven!
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen