Blauwtje gelopen?!?

04-04-2010 14:34 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Hmmm maantje - klinkt goed!
Alweer geen zoen?! Ik wil juist smeuïge verhalen...

Nee hoor, klinkt goed allemaal! Is de vervolgdate inmiddels gepland?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
@ Maantje: ja geef ons een update pleazzzzz je zou m toch zien dit weekend??
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaantje! Tijd voor een update...
Sorry dames, lag/lig ziek in bed (perfecte timing hoor die weerstand van mij:-p)...Ik heb hem dus moeten afbellen dit weekend . Zal weer met hem afspreken als ik beter ben, hopelijk snel!
@ Maantje: da's nou jammer zeg......feel better soon
O wat kut! Beterschap! Veel slapen en vitamientjes slikken, des te sneller heb je die eerste zoen te pakken...
Maantje, leef je nog? Ben toch wel benieuwd hoe het nu gaat...
Hey Twister! Ja, maantje is nog in het land der levenden, weliswaar op een roze wolk, maar goed .

Gaat dus helemaal z'n gangetje!

Grappig als ik mn eerste post teruglees, dat ik me daar druk om maakte haha, meneer blijkt een echte prince charming te zijn, ik heb niets te klagen .
Wat leuk! Geniet ervan!

Stoere actie trouwens. Waar ik nou nieuwschierig naar ben: Zou hij uiteindelijk initiatief hebben genomen als jij het niet had gedaan? Of ben je nog niet in het stadium met hem dat je dit kan bespreken?
Doubt kills more dreams than failure ever will
Hey maantje, wat leuk om te horen! Hebben jullie nu dikke verkering? We want more details.........
@ Vivafleur: tsja, eigenlijk had hij een tijdje terug al zelf het initiatief genomen, maar daar reageerde ik best wel stuntelig op omdat ik het niet zag aankomen haha. Dus het feit dat ik hem mee uit vroeg was eigenlijk een soort herkansing :p.

@Twister: het woord verkering/relatie is niet gevallen...vind het eigenlijk ook wel een beetje vroeg daar voor. Ik zie het zelf eigenlijk nog als daten, we hebben het nog niet over exclusiviteit enzo gehad (maarja we zijn zo vaak bij elkaar dat het erg knap is als hij een ander er op na houdt, but you never know ;)).
Was ook maar een grapje hoor, die dikke verkering! Keep us informed ok?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven