Blauwtje gelopen?!?

04-04-2010 14:34 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik wil een update!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
ik ook....
Hi dames,

haha leuk dat sommigen nog een update willen , maar ik moet jullie een beetje teleurstellen: no news today...

Ben de hele dag op pad geweest met een vriendin en heb eigenlijk geen behoefte gehad om hem te bellen of smsen. En ik heb van hem ook niets vernomen, dus we shall see...

Zou het wel leuk vinden als er een deel 2 van onze date komt, maar ik wil niet op hem 'jagen'. After all: hij zei zelf dat ie het echt heel gezellig vond en snel weer wat wil doen, dus uit principe vind ik dan ook wel dat hij het initiatief moet nemen, wat jullie?
Yes vind ik ook. Goed dat je even niks gedaan hebt. Spannendddd
Vind ik ook. Laat hem maar komen. Ook goed dat er vandaag geeb contact is geweest. Elke dag sms-en, bellen, mailen, hyven, facebooken, faxen, wappen en pingen zegt helemaal niets. Lijkt in het begin veelzeggend, maar is het meestal niet, is mijn ervaring.

Lekker op zijn beloop laten. Goed ook dat je niks hebt gezegd over het uitlopen van ontbijt naar lunch. Komt heel claimerig over.
quote:meisje22 schreef op 07 april 2010 @ 01:03:

Vind ik ook. Laat hem maar komen. Ook goed dat er vandaag geeb contact is geweest. Elke dag sms-en, bellen, mailen, hyven, facebooken, faxen, wappen en pingen zegt helemaal niets. Lijkt in het begin veelzeggend, maar is het meestal niet, is mijn ervaring.

Lekker op zijn beloop laten. Goed ook dat je niks hebt gezegd over het uitlopen van ontbijt naar lunch. Komt heel claimerig over.Ja, dat is meestal dus ook mijn ervaring. Heb het wel eens meegemaakt dat ik een jongen in de kroeg ontmoette, nummers uit had gewisseld en daarna ging ik nog met de meiden stappen en meneer stuurde 5 smsjes die avond/nacht en de volgende dag weer een stuk of 6 om vervolgens vrij weinig meer van zich te laten horen
Moet wel zeggen dat ik 't spannend vind hoor haha. Moet me nu eigenlijk heel erg bezighouden met een paper, maar kan het niet laten om af en toe toch ff m'n telefoon te checken, stom he ;-)!
Niet stom hoor maantje, dat komt door al die vlinders......GENIET ERVAN!!!
Haha zal je net zien, ben ik hardcore gefocussed op m'n paper, zie ik dat hij me een uur geleden heeft gesmst dat ie me graag weer wil zien en zich afvraagt wanneer dat kan! *hihi, giechelig schoolmeisje dat ik toch al een aantal jaar geleden vaarwel heb gezegd, duikt weer op*
Leuk toch? *tikt dit met jaloers gevoel maar meent het wel*.
Waarom blijf ik dat nou hopeloos truttig vinden, dat van "laat hem maar komen", en "Goed dat je niks gedaan hebt". Wat is dat voor zuur advies? No offence, maar in mijn (toch niet al te korte) levensloop is gebleken dat een contact waarin je gewoon relaxt en jezelf kan zijn, en kan bellen en sms-en/ Hyven/ Twitteren en Kwitteren wanneer je zélf wil, uiteindelijk de beste contacten/ relaties/ vriendschappen met zich meebrengt. Het tijdperk van "The Rules"is nu wel klaar hoor.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Of loopt iedereen hier nog met hoepelrokken en bepoederde pruiken?
quote:maantje86 schreef op 07 april 2010 @ 17:08:

Haha zal je net zien, ben ik hardcore gefocussed op m'n paper, zie ik dat hij me een uur geleden heeft gesmst dat ie me graag weer wil zien en zich afvraagt wanneer dat kan! *hihi, giechelig schoolmeisje dat ik toch al een aantal jaar geleden vaarwel heb gezegd, duikt weer op* het klinkt echt goeddd. Ik zit hier met een big smile. Geniet er van!!!
nee hoor very cherry maar dat is gewoon leuk dit soort topics

om te lezen,en te volgen hihi
@Verry Cherry

Als ik het me goed herinner had zij het initiatief genomen. Vandaar dus dat het even kijken was of hij zelf ook tot aktie zou overgaan. En dat doet ie! Dus helemaal leuk.
Helemaal leuk ja Maar ik ben nog van de "AANVALLLLUHHHH"- generatie en dat ging altijd goed.
de "AANVALLLLUHHHH"- generatie
Aaaaaaahh, het schoolmeisjesgevoel... Dat zou ik ook wel weer eens willen hebben! Echt superleuk, maantje! Klinkt goed!

Hebben jullie inmiddels een nieuwe date gepland?

*Had ooit eerder al gevraagd of er toevallig ook gezoend was op date 1, maar nooit reactie op gekregen... En, en, en? *
Hai Twister! De vervolgdate is inmiddels gepland voor....vanavond! Waarschijnlijk bios/drankje.

*nee, niet gezoend op date nr 1, maar wie weet vanavond -een donkere bios is daar op zich wel een leuke locatie voor- of anders een afscheidszoen bij de voordeur...haha
Voor het echte schoolmeisjesgevoel moet je idd "vozen" in de bios! Dan moet hij eerst doen alsof hij zich uitrekt om vervolgens een arm om je heen te slaan. Ik zie het al helemaal voor me.

Heel veel plezier straks!

*Wat doe je eigenlijk aan?*
Thanx!

Haha ja, dat beeld van die 'nepgaap' had ik indd ook in gedachten;-).

Pff, ik ben er nog niet helemaal uit qua garderobe (maar ik heb nog tot 22.00 uur om 27 outfits te passen om vervolgens toch maar m'n 1e keuze aan te trekken:-p). Ik neig naar een lange top, kort vestje, zwarte legging en pumps of enkellaarsjes... Not too much, want hij heeft best wel een 'casual' stijl -'jeans&(ruitjes-)overhemd kind of guy'- en het is natuurlijk 'maar' de bios:-p.
Voetjevrijen = ook schoolmeisjesgevoel en heul goed te doen in de bios :-) Have fun Maantje!!
quote:maantje86 schreef op 09 april 2010 @ 19:46:

Thanx!

Haha ja, dat beeld van die 'nepgaap' had ik indd ook in gedachten;-).

Pff, ik ben er nog niet helemaal uit qua garderobe (maar ik heb nog tot 22.00 uur om 27 outfits te passen om vervolgens toch maar m'n 1e keuze aan te trekken:-p). Ik neig naar een lange top, kort vestje, zwarte legging en pumps of enkellaarsjes... Not too much, want hij heeft best wel een 'casual' stijl -'jeans&(ruitjes-)overhemd kind of guy'- en het is natuurlijk 'maar' de bios:-p.Je keus van kleding zal vast zijn plan beinvloeden..
Hoe was het?
Heel gezellig wederom , biosje gepakt en daarna de stad rondgereden om uiteindelijk in m'n straat te parkeren en tot in de ochtend door te kletsen haha. Geen afscheidszoen...wel een knuffel en hij vroeg of we dit weekend weer konden afspreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven