Postcrossing 5
woensdag 12 mei 2010 om 12:32
ik heb er nu 45 verstuurd en 41 ontvangen.. pff geen kaartjes sturen is wel saai hoor, mjah nog even volhouden en dan is de maand alweer voorbij.
Ik vnd het altijd wel bijzonder hoor, dat mensen het lef hebben mensen praktisch te verplichten bepaalde kaarten te versturen, nou ik zou het vertikken, als er in een profiel stond "ik wil geen nederlandse kaarten meer van molens" nou ik zou een xxxxl kaart gaan zoeken!
verder heb ik vandaag wel een ultradipdag, komt ook omdat ik vrij ben, zucht, wanneer gaat het over? heb in elk geval veel zin in morgen, dan ga ik met mn pa en vriend naar Dauwpop, ff gedachten ergens anders duimen jullie mee voor mooi weer?
Ik vnd het altijd wel bijzonder hoor, dat mensen het lef hebben mensen praktisch te verplichten bepaalde kaarten te versturen, nou ik zou het vertikken, als er in een profiel stond "ik wil geen nederlandse kaarten meer van molens" nou ik zou een xxxxl kaart gaan zoeken!
verder heb ik vandaag wel een ultradipdag, komt ook omdat ik vrij ben, zucht, wanneer gaat het over? heb in elk geval veel zin in morgen, dan ga ik met mn pa en vriend naar Dauwpop, ff gedachten ergens anders duimen jullie mee voor mooi weer?
woensdag 12 mei 2010 om 12:57
woensdag 12 mei 2010 om 14:06
woensdag 12 mei 2010 om 14:14
Ik had vandaag een hurray uit USA, na 58 dagen is mijn kaart eindelijk aangekomen...
Ik word recalcitrant van eisen in een profiel. En die krijgen van mij dan ook niet de allermooiste kaart die ik heb
Ik heb trouwens ook mijn Idrukker kaarten gekregen (had m'n moeder meegenomen).
Ik word recalcitrant van eisen in een profiel. En die krijgen van mij dan ook niet de allermooiste kaart die ik heb
Ik heb trouwens ook mijn Idrukker kaarten gekregen (had m'n moeder meegenomen).
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 12 mei 2010 om 16:00
Als iemand zulke eisen heeft in zijn/haar profiel, dan krijgen ze een idrukker kaart van mij.
Ik hoop ook op beter weer voor je chayuz, we zullen morgen wel weer mee kunnen genieten van dauwpop, als de wind de goeie kant op staat!
Van de week was er ook keiharde muziek in diezelfde plaats, kon ik ook gewoon op meehacken en zagen
:P
Vind mijn verschil tussen verstuurd en ontvangen tja... best wel veel... hahaha kan erger natuurlijk, maar 8 verschil.
Mag er vanmezelf nog 2 versturen, Maar dit is tot nu toe mijn lijstje:
China 51 dagen
Rusland 28 dagen
Brazilie 17 dagen
USA 8 dagen
Polen 8 dagen
NL, Roemenie en Griekenland 3 dagen
Ik hoop ook op beter weer voor je chayuz, we zullen morgen wel weer mee kunnen genieten van dauwpop, als de wind de goeie kant op staat!
Van de week was er ook keiharde muziek in diezelfde plaats, kon ik ook gewoon op meehacken en zagen
Vind mijn verschil tussen verstuurd en ontvangen tja... best wel veel... hahaha kan erger natuurlijk, maar 8 verschil.
Mag er vanmezelf nog 2 versturen, Maar dit is tot nu toe mijn lijstje:
China 51 dagen
Rusland 28 dagen
Brazilie 17 dagen
USA 8 dagen
Polen 8 dagen
NL, Roemenie en Griekenland 3 dagen
woensdag 12 mei 2010 om 17:15
woensdag 12 mei 2010 om 17:28
Jeej, toch een kaartje in mijn brievenbus vandaag (wat tegenwoordig meer een kaartenbus is) uit Belarus, ik heb het idee dat in dat land Postcrossing steeds populairder wordt!
JustMe, ik zou een beetje mooie muziek jou kant opblazen
vanavond ben ik weer in uw dorpje (slapen bij oma om morgenochtend mn paps op te halen )
woensdag 12 mei 2010 om 17:32
Belachelijke eisenlijst, leeg profiel, raar profiel, of in China wonen (met alleen een Engels adres) = Idrukker kaart
Leuk Christy, Claudia de Breij!
Vandaag 3 kaarten gestuurd, Finland, China en USA. Die uit Finland had wel een leuk profiel en noemde van allerlei soorten kaarten die ik had op. Makkelijk dus. Uiteindelijk een Paddington kaart gestuurd.
Bij mij is het verschil tussen verstuurde (aangekomen dus) en ontvangen kaarten ook niet echt groot.
Leuk Christy, Claudia de Breij!
Vandaag 3 kaarten gestuurd, Finland, China en USA. Die uit Finland had wel een leuk profiel en noemde van allerlei soorten kaarten die ik had op. Makkelijk dus. Uiteindelijk een Paddington kaart gestuurd.
Bij mij is het verschil tussen verstuurde (aangekomen dus) en ontvangen kaarten ook niet echt groot.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
woensdag 12 mei 2010 om 17:41
Ik had weer een hurray in mijn inbox.... uit NL
"Thanks for your card. I find it nicely and funny that you have written him in Dutch."
Erg funny ja, en vooral zo knap dat er geen (of bijna geen) gramaticale fouten in staat he??!!
Ik heb nu 131 verstuurd en 125 ontvangen (ben benieuwd of en wat ik in de brievenbus vind als ik zometeen thuis kom).
"Thanks for your card. I find it nicely and funny that you have written him in Dutch."
Erg funny ja, en vooral zo knap dat er geen (of bijna geen) gramaticale fouten in staat he??!!
Ik heb nu 131 verstuurd en 125 ontvangen (ben benieuwd of en wat ik in de brievenbus vind als ik zometeen thuis kom).
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 12 mei 2010 om 18:11
Even laten weten dat ik ook nog mee doe hoor.
Maandag terug gekomen van een heerlijk weekendje op de Veluwe.
En bij thuiskomst drie leuke kaarten in de bus.
Nou ja, op de stapel post op tafel want mijn moeder maakt de brievenbus altijd leeg als we weg zijn.
En 1 van die kaarten was van Noa-Lynn.
Nogmaals dank!!!!
En ik had twee hurrays, waaronder eentje van Kobe.
Daar mag ik nog steeds 2 adressen voor aanvragen dus ik denk dat ik daar vanavond eens even voor ga zitten.
Heb weer een stuk of 10 nieuwe kaarten erbij in de doos zitten, dus de uitzoek word steeds groter.
Ook vandaag weer een kaartje uit Duitsland.
Ga zo eens een poging wagen wat bij te lezen.
Want er is de afgelopen dagen weer genoeg geschreven.
Maandag terug gekomen van een heerlijk weekendje op de Veluwe.
En bij thuiskomst drie leuke kaarten in de bus.
Nou ja, op de stapel post op tafel want mijn moeder maakt de brievenbus altijd leeg als we weg zijn.
En 1 van die kaarten was van Noa-Lynn.
Nogmaals dank!!!!
En ik had twee hurrays, waaronder eentje van Kobe.
Daar mag ik nog steeds 2 adressen voor aanvragen dus ik denk dat ik daar vanavond eens even voor ga zitten.
Heb weer een stuk of 10 nieuwe kaarten erbij in de doos zitten, dus de uitzoek word steeds groter.
Ook vandaag weer een kaartje uit Duitsland.
Ga zo eens een poging wagen wat bij te lezen.
Want er is de afgelopen dagen weer genoeg geschreven.
woensdag 12 mei 2010 om 18:18
quote:snjokorn schreef op 12 mei 2010 @ 17:41:
Erg funny ja, en vooral zo knap dat er geen (of bijna geen) gramaticale fouten in staat he??!! Volgens mij kan zij jou profiel pas zien als ze die kaart geregistreerd heeft, dus misschien denkt ze dat iemand anders em heeft geschreven ofzo (aangezien ze in het Engels schrijft)
Erg funny ja, en vooral zo knap dat er geen (of bijna geen) gramaticale fouten in staat he??!! Volgens mij kan zij jou profiel pas zien als ze die kaart geregistreerd heeft, dus misschien denkt ze dat iemand anders em heeft geschreven ofzo (aangezien ze in het Engels schrijft)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
woensdag 12 mei 2010 om 19:11
quote:chayuz schreef op 12 mei 2010 @ 17:28:
vanavond ben ik weer in uw dorpje (slapen bij oma om morgenochtend mn paps op te halen )
O altijd leuk, weer terug in het dorpke!! Maar ik en er niet... ik zit dichtbij het dorpje waar u morgen naar toe gaat
hahahaha snap je het nog?
Net nog een leuke hurray ontvangen uit NL... dus mag er nog een sturen, die bewaar ik voor vrijdag denk ik... of morgen... of vanavond nog..
O altijd leuk, weer terug in het dorpke!! Maar ik en er niet... ik zit dichtbij het dorpje waar u morgen naar toe gaat
Net nog een leuke hurray ontvangen uit NL... dus mag er nog een sturen, die bewaar ik voor vrijdag denk ik... of morgen... of vanavond nog..
woensdag 12 mei 2010 om 20:12
woensdag 12 mei 2010 om 20:38
Zo, ik heb even de laatste 25 berichten gelezen. Ik was/ben erg druk met werk (geweest).
Vandaag een niet zo'n bijzondere/mooie kaart uit Japan (o ja, wel even registreren zometeen. Drie hurrays, waarvan 1 van expired kaart die ik opnieuw heb gestuurd en dus: geen expired kaarten meer!
Nou, wel even lekker dat ik heb besloten doordeweeks geen adressen aan te vragen. Ik neem er liever de tijd voor.
Vandaag een niet zo'n bijzondere/mooie kaart uit Japan (o ja, wel even registreren zometeen. Drie hurrays, waarvan 1 van expired kaart die ik opnieuw heb gestuurd en dus: geen expired kaarten meer!
Nou, wel even lekker dat ik heb besloten doordeweeks geen adressen aan te vragen. Ik neem er liever de tijd voor.