3000 plus deel 51
woensdag 12 mei 2010 om 14:17
We hebben samen al heel lang op bed tv gekeken met broodjes erbij Min.
Ik vind het echt tijd nu om iets normaals te doen.
Maar moet ook wat gaan opruimen(bleh) en dan is het alweer laat.
Dag alweer half voorbij.
Misschien ga ik zo maar even de stad in met hem.
Hij wil al heel lang iets graag hebben, ga ik dat maar samen met hem kopen waar hij mee kan spelen.
Ik weet het, het is schuldgevoel afkopen , maar ik kan even niets beters verzinnen
Ik vind het echt tijd nu om iets normaals te doen.
Maar moet ook wat gaan opruimen(bleh) en dan is het alweer laat.
Dag alweer half voorbij.
Misschien ga ik zo maar even de stad in met hem.
Hij wil al heel lang iets graag hebben, ga ik dat maar samen met hem kopen waar hij mee kan spelen.
Ik weet het, het is schuldgevoel afkopen , maar ik kan even niets beters verzinnen
woensdag 12 mei 2010 om 14:18
woensdag 12 mei 2010 om 14:23
Iry mijn kinderen lopen ook bijna de hele vakantie in pyjama rond, vinden ze heerlijk.
Als ik voorstel om wat leuks te gaan doen kijken ze me aan met een blik van "moet dat nou?"
Ze vinden het heerlijk om om te rommelen en te hangen thuis.
Tegenwoordig moeten kinderen al zoveel een dagje of weekje niks is dan toch juist heerlijk?
Ik heb me er vaak schuldig en waardeloos door gevoeld maar dat is helemaal niet nodig.
Het is meer in jouw hoofd dat je iets moet doen samen dan in zijn (toch?) hoofd dat ie iets wil doen samen.
Als ik voorstel om wat leuks te gaan doen kijken ze me aan met een blik van "moet dat nou?"
Ze vinden het heerlijk om om te rommelen en te hangen thuis.
Tegenwoordig moeten kinderen al zoveel een dagje of weekje niks is dan toch juist heerlijk?
Ik heb me er vaak schuldig en waardeloos door gevoeld maar dat is helemaal niet nodig.
Het is meer in jouw hoofd dat je iets moet doen samen dan in zijn (toch?) hoofd dat ie iets wil doen samen.
woensdag 12 mei 2010 om 14:26