nespresso-cups

27-12-2009 18:12 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik zit er zwaar aan te denken een nespresso apparaat aan te schaffen,maar kom er niet uit.Welke cups moet je nou bestellen om een cappucino of latte machiato te maken?En hoe zijn jullie ervaringen met het george clooney apparaat?

En kan je die cups echt alleen bij bijenkorf halen of via internet? Stond nl net bij de bijenkorf een rij van minstens 50 mensne,daar heb ik weinig zin in op me vrije zaterdag of zondag.En via internet is ook geen optie ivm niet zo'n goed contact met buren enzelf niet thuis zijn overdag....
Even OT: ik koop zo'n ding niet, want ik vind het zeer milieuvervuilend. Ben ik nou echt de enige die daar bij stilstaat?
Het ligt aan jou Elize... jij mag gewoon geen echte koffie meer en moet terug naar Senseo

Site doet het nu wel hier
.
quote:Melpomene schreef op 12 mei 2010 @ 15:31:

Even OT: ik koop zo'n ding niet, want ik vind het zeer milieuvervuilend. Ben ik nou echt de enige die daar bij stilstaat?

Nope.

Je bent wel slecht ingelicht want de lege cups kun je inleveren bij de verzamelpunten in de nespresso boutiques of bijenkorf, deze worden dan gerecycled

Dus
En Elize, houd er rekening mee dat je ze morgen niet krijgt, hemelvaart
quote:Melpomene schreef op 12 mei 2010 @ 15:31:

Och...ik eet geen vlees (bio industrie vervuilt) heb een auto met een A-label (groen) dus.

Doe altijd het licht en de verwarming uit als ik er niet ben...

Nou dan heb ik maar een vervuildende koffietic...het zij zo
quote:dangeensuus schreef op 12 mei 2010 @ 15:31:

Het ligt aan jou Elize... jij mag gewoon geen echte koffie meer en moet terug naar Senseo

Site doet het nu wel hier nee hoor, dat zou mn leven echt een stuk minder leuk maken, erg he!
Ik heb afgelopen donderdag een nespresso machine aangeschaf. Zo eentje waar je ook cappucino en latte machiato mee kan maken. Ik ben er zeer blij mee.

De capsules die erbij zitten waren al snel op omdat mijn familie even langs kwam om te proeven. Zondag dat welkomstpakketje (250 capsules + opbergdoos + koffiedoos )besteld en die zijn net binnen. Gelukkig, want doordat die andere op waren zat ik weer even tijdelijk aan de Senseo. En nadat je Nespresso hebt geproeft is dat eigenlijk niet meer te doen.
Yes! hij doet het weer!

Wat zijn jullie favorieten???

die van mij: ristretto en die rode cafeïne vrije, ideaal om s avonds nog lekker koffie te drinken.

we drinken wel aardig veel bestel ongeveer 3 keer per jaar 200 cups (met zn tweeen).

Erg duur dus!Maar we hebben het er voor over.
ik vind die melk opklopper trouwens ook ideaal die ze op de site verkopen.

Wel erg duur, zo`n 80 euro maar dan heb je echt een goede cappuccino.
quote:elize_ schreef op 12 mei 2010 @ 15:54:

ik vind die melk opklopper trouwens ook ideaal die ze op de site verkopen.

Wel erg duur, zo`n 80 euro maar dan heb je echt een goede cappuccino.

Ik heb er één van de MediaMarkt (zie plaatje pagina1) die was geloof ik 55 euro en werkt helemaal super...het lepeltje blijft op de schuim liggen zo dik.

En bij Marskramer zag ik ze laatst voor zo'n 30 euro
Zit nu aan de Dulsao, vond het een mooi kleurtje.

Verder moet ik ze bijna nog allemaal uitproberen. De meeste zijn opgedronken door mijn bezoek.
quote:elize_ schreef op 12 mei 2010 @ 15:52:

Yes! hij doet het weer!

Wat zijn jullie favorieten???

die van mij: ristretto en die rode cafeïne vrije, ideaal om s avonds nog lekker koffie te drinken.

we drinken wel aardig veel bestel ongeveer 3 keer per jaar 200 cups (met zn tweeen).

Erg duur dus!Maar we hebben het er voor over.

3x per jaar?

Ik 1x per zes weken 200 cups...

In ons volgende huis willen we een inbouwesppressoapparaat. Toch een stuk goedkoper...
Maar zo`n apparaat is wel weer veel duurder in aanschaf..

En dan maar hopen dat de koffie net zo lekker is..
In de pc in amsterdam is een winkel.
Wat kost zo'n cupje per stuk of per x aantal?

Ik kom er op de nespresso site niet uit, ik moet me dan eerst aanmelden. Ik denk er ook over om er eentje aan te schaffen maar ben toch benieuwd naar de kosten. Waar bestellen jullie die cupjes online?

Op de site an nespresso zag ik wel een voorjaarsactie van ¤ 50,00 korting op een nespressoapparaat dus als de prijs van een cupje te doen is wil ik het apparaat snel aanschaffen.
Zie QR
Favorieten hier zijn Ristretto en Livanto. Ik heb vorige keer zo'n variant met appelsmaak gekocht maar die was echt heel vies.

We bestellen 1x in de 8 weken online. Ideaa, 2 dagen erna zijn ze er al. Vorige keer kreeg ik er gratis heerlijke koekjes bij.

Kaasfondue, ze kosten van 0,33 t/m 0,39 ct per cupje en je koopt ze in doosjes van 10.

Ik vond de Aeroccino ook veel te duur en heb een paar weken geleden een Tomado gekocht voor 39 euro bij de Blokker. Ziet er precies hetzelfde uit als de Aero en heerlijk opgeschuimde melk binnen 1 minuut!
Mocht je van plan zijn om een nespresso met melkopschuimer te kopen, ze zijn dik in de aanbieding bij de Makro ( waar je ook voor 5 euro een dagpasje kunt kopen.)

Inclusief btw komen die dingen nu op 125 euro ( ik heb 250 betaalt)

Elize... 600 cups per jaar? Duur? ik bestel er 200 per vijf weken ( twee personen).... Doe ik toch iets niet goed
Ow en ik gebruik het meest de ristretto en de donkerpaarse... weet even niet hoe die heet
jeetje dangeensuus, dan drink je echt heel veel, hoeveel kopjes koffie drink je dan per dag?

ik twee a drie.

dan ben je zo`n 60 euro per maand kwijt aan koffie!!

jammer dat ik zoveel voor die melkopschuimer heb betaald, maar ach heb er wel veel plezier van.
quote:koreveen schreef op 13 mei 2010 @ 08:39:

Favorieten hier zijn Ristretto en Livanto. Ik heb vorige keer zo'n variant met appelsmaak gekocht maar die was echt heel vies.

We bestellen 1x in de 8 weken online. Ideaa, 2 dagen erna zijn ze er al. Vorige keer kreeg ik er gratis heerlijke koekjes bij.

Kaasfondue, ze kosten van 0,33 t/m 0,39 ct per cupje en je koopt ze in doosjes van 10.

Ik vond de Aeroccino ook veel te duur en heb een paar weken geleden een Tomado gekocht voor 39 euro bij de Blokker. Ziet er precies hetzelfde uit als de Aero en heerlijk opgeschuimde melk binnen 1 minuut!Bedankt voor de info. Hij drinkt op een dag 6 tot 7 koppen koffie thuis en dat is nog op een werkdag. Pieuw is wel duur, toch eerst maar eens voorproeven bij de bijenkorf.
Zie QR
quote:dangeensuus schreef op 13 mei 2010 @ 08:44:

Mocht je van plan zijn om een nespresso met melkopschuimer te kopen, ze zijn dik in de aanbieding bij de Makro ( waar je ook voor 5 euro een dagpasje kunt kopen.)

Inclusief btw komen die dingen nu op 125 euro ( ik heb 250 betaalt)

Elize... 600 cups per jaar? Duur? ik bestel er 200 per vijf weken ( twee personen).... Doe ik toch iets niet goed Oh, dat is een goede tip. Ik heb een pasje dus ik ga meteen even in de folder kijken.
Zie QR
Poehee. Dat zijn er zo'n 2000 per jaar x 35 cent = E 700,= per jaar aan koffie. Ben blij dat ik alleen thee drink :-)
Ik drink koffie. Pak koffie is, gemiddeld 2 euro daar doe ik een 2 weken mee. Filters zijn iets van 50 cent, die doe ik een week of 6 mee. Zeg dat ik af en toe een luxe soort koffie haal, ben ik alsnog voor nog geen 100 euro/jaar klaar.
ja maar nespresso is zooo!! veel lekkerder!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven