3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Trusten Bi!
weet je ook waarom hij niet slaapt Ier? Niet moe of bang ?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik doe het ook echt voor hun Jacky, je kan toch je leven niet door zonder fijne vakantieherrinneringen? ik heb de afgelopen tijden zoveel overwonnen dat die heimwee nu ook gewoon klaar moet zijn.

(voelt zich erg superwoman nu)
Nee geen nachtmerrie's gewoon klaarwakker
Iry,

Ik weet niet of dit voor Frummel werkt, maar

tegen mijn dochter zeg ik altijd: "Je hoeft niet te slapen, als je maar gewoon je ogen dicht doet."
quote:poppedotje schreef op 12 mei 2010 @ 22:55:

Ik doe het ook echt voor hun Jacky, je kan toch je leven niet door zonder fijne vakantieherrinneringen? ik heb de afgelopen tijden zoveel overwonnen dat die heimwee nu ook gewoon klaar moet zijn.

(voelt zich erg superwoman nu)Superwoman!!!
Poppedotje je bent gewoon superwoman toch
Heb ik dat?!
Das zwaar Iry, je zult inmiddels alles al geprobeerd hebben dan, veel sterkte in ieder geval met hem, misschien komt het vanzelf wel weer goed
Jack, ik vind om half elf nog niet slapen echt niet oke boor een kind van 5 zeker niet als het schooltijd is.

Kan toch gewoon niet, maarja ik kan de slaap ook niet afdwingen.
Wat lief Sgaap en Bi! heb nu wel een beetje prikkelende ogen maar das vast van de droge lucht ofzo.......
quote:poppedotje schreef op 12 mei 2010 @ 22:59:

Wat lief Sgaap en Bi! heb nu wel een beetje prikkelende ogen maar das vast van de droge lucht ofzo.......Ja het is hooikoortstijd he
Hoe is hij overdag Iry? wil hij dan de schade inhalen of is hij gewoon hetzelfde
Poppedotje geen pepertjes snijden en in je ogen wrijven dan gaan ze tranen hoor
Heb ik dat?!
quote:Sophiepapa schreef op 12 mei 2010 @ 22:56:

Iry,

Ik weet niet of dit voor Frummel werkt, maar

tegen mijn dochter zeg ik altijd: "Je hoeft niet te slapen, als je maar gewoon je ogen dicht doet."

Daar trapt Frummel echt niet in

Die is niet voor 1 gat te vangen.
Nee Iry dat is eigenlijk ook niet oke.. mijn jongste was drie jaar en die klom 's avonds op zijn verwarming om naar buiten te kijken.. daar had ik ook geen vat op.. het was trouwens wel afgelopen toen we rolluiken kregen :-) maar die was savonds ook nog zo fit als wat.. alleen sochtends er weer niet uit te branden.
http://www.youtube.com/watch?v=hcYQeBGQyGU
Heb ik dat?!
quote:poppedotje schreef op 12 mei 2010 @ 23:01:

Hoe is hij overdag Iry? wil hij dan de schade inhalen of is hij gewoon hetzelfde

Nee hij valt niet in slaap ofzo, houdt het allemaal gewoon vol.

Alleen als hij naar school gaat komt hij s'middags wel wat sikkeneurig thuis, dan merk ik wel dat het hem even opbreekt.
Ja dat is het vast Bi!

Moet wel erbij zeggen dat "superwoman" een extra luxe huisje met Sauna, regendouche en flatscreen tv's geboekt heeft om door de luxe maar geen heimee te krijgen
Bi ben jij alweer terug of zo?
Hij is nu liedjes aan het zingen in bed
quote:Jackyr schreef op 12 mei 2010 @ 23:04:

Bi ben jij alweer terug of zo?

Nou ben eigenlijk niet weggeweest

Maar stiefdochter en stiefschoonzoon en zoon zitten hier.. en ik met de laptop op tafel... dus ik dacht, laat ik s gezellig doen en stoppen met laptoppen.. maar ze zitten voetbal te kijken dus laptop gewoon lekker door
Tjee Iry, en hoe lang slaapt hij al zo slecht dan?
quote:poppedotje schreef op 12 mei 2010 @ 23:04:

Ja dat is het vast Bi!

Moet wel erbij zeggen dat "superwoman" een extra luxe huisje met Sauna, regendouche en flatscreen tv's geboekt heeft om door de luxe maar geen heimee te krijgen

Geniet ervan!! Veel foto's maken, dan kun je thuis nog lekker nagenieten!

En Triviant meenemen he!!
Owja toen mijn oudste niet kon slapen ging ze stiekum lezen in bed, toen heeft ze "leestijd" gekregen voor het slapen gaan, dat hielp enorm, even lekker afleiding van alle prikkels, ze word daar enorm rustig van! (ze heeft wel PDD-Nos)
Zeggeh.... lieve Jacky... ik wil natuurlijk niet ouwehoeren.. en me al helemaal nergens mee bemoeien? Maar heb je Max al eten gegeven? En zou je dan niet eens lekker richting mand gaan??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven