3000 plus deel 51
woensdag 12 mei 2010 om 22:57
woensdag 12 mei 2010 om 23:01
woensdag 12 mei 2010 om 23:03
Nee Iry dat is eigenlijk ook niet oke.. mijn jongste was drie jaar en die klom 's avonds op zijn verwarming om naar buiten te kijken.. daar had ik ook geen vat op.. het was trouwens wel afgelopen toen we rolluiken kregen
maar die was savonds ook nog zo fit als wat.. alleen sochtends er weer niet uit te branden.
quote:poppedotje schreef op 12 mei 2010 @ 23:01:
Hoe is hij overdag Iry? wil hij dan de schade inhalen of is hij gewoon hetzelfde
Nee hij valt niet in slaap ofzo, houdt het allemaal gewoon vol.
Alleen als hij naar school gaat komt hij s'middags wel wat sikkeneurig thuis, dan merk ik wel dat het hem even opbreekt.
Hoe is hij overdag Iry? wil hij dan de schade inhalen of is hij gewoon hetzelfde
Nee hij valt niet in slaap ofzo, houdt het allemaal gewoon vol.
Alleen als hij naar school gaat komt hij s'middags wel wat sikkeneurig thuis, dan merk ik wel dat het hem even opbreekt.
woensdag 12 mei 2010 om 23:05
quote:Jackyr schreef op 12 mei 2010 @ 23:04:
Bi ben jij alweer terug of zo?
Nou ben eigenlijk niet weggeweest
Maar stiefdochter en stiefschoonzoon en zoon zitten hier.. en ik met de laptop op tafel... dus ik dacht, laat ik s gezellig doen en stoppen met laptoppen.. maar ze zitten voetbal te kijken dus laptop gewoon lekker door
Bi ben jij alweer terug of zo?
Nou ben eigenlijk niet weggeweest
Maar stiefdochter en stiefschoonzoon en zoon zitten hier.. en ik met de laptop op tafel... dus ik dacht, laat ik s gezellig doen en stoppen met laptoppen.. maar ze zitten voetbal te kijken dus laptop gewoon lekker door
woensdag 12 mei 2010 om 23:06
quote:poppedotje schreef op 12 mei 2010 @ 23:04:
Ja dat is het vast Bi!
Moet wel erbij zeggen dat "superwoman" een extra luxe huisje met Sauna, regendouche en flatscreen tv's geboekt heeft om door de luxe maar geen heimee te krijgen
Geniet ervan!! Veel foto's maken, dan kun je thuis nog lekker nagenieten!
En Triviant meenemen he!!
Ja dat is het vast Bi!
Moet wel erbij zeggen dat "superwoman" een extra luxe huisje met Sauna, regendouche en flatscreen tv's geboekt heeft om door de luxe maar geen heimee te krijgen
Geniet ervan!! Veel foto's maken, dan kun je thuis nog lekker nagenieten!
En Triviant meenemen he!!