Mode & Beauty alle pijlers

Haar ( oude vlecht) verkopen

03-05-2010 20:02 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder wees me er van de week op dat ik mijn oude vlecht ( van vroeger) nog bij hun had liggen. ze vroeg me wat ik er mee wilde doen. ik wist zelf helemaal niet meer dat ik die ouder vlecht nog had. Nu vertelde mijn moeder dat ik hier nog wel geld mee kon verdienen zodat andere mensen hier pruiken mee kunnen maken. alleen nu ben ik gaan speuren op internet maar word er niet echt wijzer van. Wel dat ik mijn haar kon doneren voor kinderen met kanker maar niet of je er ook nog geld voor kan krijgen. Is er iemand hier die me hierover wat meer kan vertellen?

groetjes annelie
Even een reactie dat haar vies is om 21 jaar te bewaren, dit is niet waar, volgens stichting haarwensen blijft haar altijd goed!

en wat betreft dat ik hem bewaard had. ik heb hem moeten af knippen toen ik 8 was en dit was erg moeilijk waardoor ik erg gehecht was om het haar te bewaren het zit toch vol emotionele waarde aan.
Niet alles gelezen.

Van mijn kapster begreep ik dat je betaald kunt krijgen voor je haar, per gewichtseenheid.

Mijn lange blonde krullen kan ik afknippen en verkopen, maar in geld zullen ze niet veel opleveren.

Iemand die een dikke bos Aziatisch haar verkoopt zal er meer voor krijgen (dat is zwaarder).

Maar dat is dus relatief, ik weet er geen bedragen van.

(neem aan dat de kwaliteit van het haar ook een rol speelt, maar als het na 21 jaar nog zacht is zal het wel een aardige kwaliteit hebben)
quote:Primabella schreef op 03 mei 2010 @ 20:44:

Vond dit na 1 keer googlen:

*post*

Sorry het gaat ff mis met knippen en plakken. Maar de bedragen vallen me mee, eigenlijk. (in tegenstelling tot wat ik hierboven schreef). Ik heb europees ongeverfd haar dus heb eigenlijk een soort van spaarpot op mijn kop

Ik heb geen plannen om mijn haar nu af te knippen maar vind het wel mooi om te weten dat ik het kan doneren als ik besluit van lang naar kort te gaan.

Mijn vader moet ook nog een collectie staartjes en vlechtjes van mij hebben. Die wilde t ook altijd hebben als ik het afknipte.
Heb mijn haar gedoneerd aan stichting haarwensen!
quote:Ann81 schreef op 10 mei 2010 @ 17:18:

Heb mijn haar gedoneerd aan stichting haarwensen!Toch gezwicht voor de groepsdruk?
Ik doneer mijn haar altijd, kappers vragen er zelf om of ze het op mogen sturen.

Ik ben net een haarfokkerij.
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven